Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Przysucha: Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowegoON, oraz gazu LPG dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Przysusze
Numer ogłoszenia: 193217 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Przysusze, ul. Świętokrzyska 52, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 6752181, fax 048 6752181.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowegoON, oraz gazu LPG dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Przysusze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Zakup gazu LPG w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów PZDP w Przysusze w roku 2007/2008. Planowana ilość zakupu do 3000l z możliwością ewentualnego zmniejszenia. Zadanie II Zakup etyliny Pb w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów PZDPw Przysusze w roku 2007/2008. Planowana ilość zakupu do 12000l z możliwością ewentualnego zmniejszenia Zadanie III Zakup oleju napędowego w punkcie sprzedarzy Sprzedawcy do samochodów PZDP w Przysusze w roku 2007/2008. Planowana ilość zakupu do 15000l z możliwością ewentualnego zmniejszenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.21.00.00 - Propan i butan Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.20.00 - Propan i butan Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 05.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie przez wykonawcę w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a) wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. Wprzypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument powinien być złożony w formie orginału lub kopii pświadczonej za zgodność z orginałem przez wykonawcę. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć orginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien bć dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. e) oferent przedstawi aktualne świadectwo jakości oferowanych produktów zgodnie z normami PN poświadczone za zgodność z orginałem. Zamawiający żąda , aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał część zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych Przysucha ul. Świętokrzyska 52 26 - 400 Przysucha.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych Przysucha ul. Świętokrzyska 52.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup gazu LPG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup gzu LPG w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów PZDP w Przysusze w roku 2007/2008 Planowana ilość do 3000l z możliwością ewentualnego zmniejszenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.21.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup benzyny bezołowiowej PB 95.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup etyliny Pb 95 w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów PZDP w Przysusze w roku 2007/2008. Planowana ilość zakupu do 12000l z możliwością ewentualnego zmniejszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup oleju napędowego ON dla Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Przysusze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oleju napędowego w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów PZDPw Przysusze w roku 2007/2008. Planowana ilość zakupu do 15 000l z możliwością ewentualnego zmniejszenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan-butan (LPG) na potrzeby grzewcze dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Z.B. w Koczale
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.