Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Szczecin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 193231 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki , ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4843746, faks 091 4845967.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego na potrzeby Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Mikołaja Kopernika 18 w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach Nr 1, 2, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I, 2J, 3, 4, 5, 6, 7 do formularza oferty cenowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.10.00-5, 33.15.00.00-6, 37.44.11.00-2, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 37.44.17.00-8, 37.44.21.00-8, 33.19.22.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone ustawą, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp); b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp); c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp); d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp); Spełnienie wymogów określonych w pkt.1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do specyfikacji. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp); Wykonawca musi udokumentować, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, tj. wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określone są w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp oraz Załączniku nr 3b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, posiada aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spełnienie wymogów określonych w pkt. 2 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 do specyfikacji. 2.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz art. 24 ustawy - Pzp muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy - Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy - Pzp) oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Pzp. 2.4 Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogu należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt rehabilitacyjny i terapeutyczny posiada deklaracje zgodności znakami CE , wpisy do Rejestru Wyrobów Medycznych lub oświadczenie, że przedmiot umowy nie wymaga wpisu do Rejestru o Wyrobach Medycznych, spełnia wszystkie wymagania określone przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz posiada wszystkie wymagane prawem świadectwa jakości, certyfikaty i aprobaty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wompszczecin.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, 70-347 szczecin, ul. Bolesława Śmiałego 33, pok. 104, budynek B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki, ul. Bol. Śmiałego 33 w Szczecinie, pok. 102, budynek B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do terapii ultradźwiękowej z dwoma głowicami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny do wyposażenia sali gimnastycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w załączniku nr 2 do formularza oferty cenowej oraz załącznikach nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2G, 2H, 2I, 2J.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dwukanałowy aparat do terapii polem magnetycznym wielkiej częstotliwości z aplikatorem indukcyjnym 14 cm, kablem do aplikatora i ramieniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w załączniku nr 3 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stół rehabilitacyjny 3-częściowy z elektryczną regulacja leżyska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stół rehabilitacyjny 3-częściowy z ręczną zmianą wysokości leżyska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do magnetoterapii (2 aplikatory i leżanka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparat do laseroterapii biostymulacyjnej z sondą punktową IR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 7 do formularza oferty cenowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opróżnianie bezodpływowych zbiorników wód odciekowych na zamkniętym składowisku odpadów w Sierakowie gm. Police ze zrzutem tych wód w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków ZWiK Sp. z o.o.
- Usługa przeglądu, konserwacji i dozoru tech. i przeglądu serwisowego z wymianą filtrów i oleju w urządz. załad. i przewozowych na poj. mech. oraz obsługa podnośników 4-ro kolumnowych firmy Stertil
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Zestawy sprzętu sportowego realizowane ze środków budżetu państwa w ramach Programu Wsparcia Aktywności Fizycznej Dzieci i Młodzieży - Projekt Mały Mistrz
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SPORTOWEGO NA HALI SPORTOWEJ
więcej: Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.