Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-07-20
P³ock: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku
Numer og³oszenia: 193241 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzgm-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± ze 100% udzia³em Gminy Miasto P³ock.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Ilo¶æ stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podzia³em na Rejony Obs³ugi Mieszkañców zwanych dalej ROM: 1. Czê¶æ I (ROM III) - 32 okien i 1 drzwi balkonowe; 2. Czê¶æ II (ROM IV - A) - 68 okien i 16 drzwi balkonowych ( W czê¶ci tej wystepuje lokal u¿ytkowy zgodnie z protoko³em typowania nr 93) 3. Czê¶æ III (ROM IV - B) - 94 okna i 18 drzwi balkonowych; 4. Czê¶æ IV (ROM IV - C) - 86 okien i 20 drzwi balkonowych; 5. Czê¶æ V (ROM IV - D) - 83 okna i 10 drzwi balkonowych; 6. Czê¶æ VI (ROM V) - 40 okien i 3 drzwi balkonowe; £±cznie 403 okien i 68 drzwi balkonowych. Wyrób powinien byæ dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy sk³adowe). Stolarkê nale¿y wykonaæ z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykoñczon± w kolorze bia³ym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spe³niaj±ce wymagania Polskich Norm i aprobat z mo¿liwo¶ci± mikrowentylacji przy zamkniêtym skrzydle. Grubo¶æ skrzyd³a min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubo¶ci min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubo¶æ ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubo¶ci min. 1,5 mm o przekroju prostok±tnym. Stolarka powinna posiadaæ wspó³czynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz byæ wyposa¿ona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równowa¿ne lub wy¿szej klasy, na ca³ym obwodzie okna odpowiadaj±ce normom Producenta. Okna powinny posiadaæ szyby zespolone o wspó³czynniku min.U=1,1 W/m2K. Czê¶æ stolarki musi mieæ górn± o¶cie¿nicê okien i drzwi balkonowych szeroko¶ci 15 cm, zgodnie z zapisami w protoko³ach typowania. Stolarka okienna musi posiadaæ geometriê i sposób otwierania z zachowaniem istniej±cego podzia³u. Szczegó³owy zakres robót oraz schematy stolarki okre¶laj± za³±czniki: Protokó³y typowania robót o numerach od 142do 155 -za³±cznik Nr 4 - Czê¶æ I (ROM III), Protokó³y typowania robót o numerach od 91 do 96 -za³±cznik Nr 4a - Czê¶æ II (ROM IV - A) Protokó³y typowania robót o numerach od 97 do 102-za³±cznik Nr 4b - Czê¶æ III (ROM IV - B ), Protokó³y typowania robót o numerach od 103 do 107. -za³±cznik Nr 4c - Czê¶æ IV (ROM IV - C), Protokó³y typowania robót o numerach od 108 do 141 -za³±cznik Nr 4d - Czê¶æ V (ROM IV - D), Protokó³y typowania robót o numerach od 156 do 168 -za³±cznik Nr 4e - Czê¶æ VI (ROM V) do SIWZ i Przedmiar robót Czê¶æ I(ROM III)- za³±cznik Nr 5, Przedmiar robót Czê¶æ II(ROM IV - A)- za³±cznik Nr 5a, Przedmiar robót Czê¶æ III (ROM IV - B)za³±cznik Nr 5b, Przedmiar robót Czê¶æ IV(ROM IV - C) za³±cznik Nr 5c, Przedmiar robót Czê¶æ V(ROM IV - D) za³±cznik Nr 5d, Przedmiar robót Czê¶æ VI (ROM V) za³±cznik Nr 5e do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Czê¶æ I(ROM III)za³±cznik Nr 6, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Czê¶æ II (ROM IV - A) za³±cznik Nr 6a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Czê¶æ III (ROM IV - B) za³±cznik nr 6b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Czê¶æ IV (ROM IV - C) za³±cznik nr 6c, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Czê¶æ V (ROM IV - D) za³±cznik nr 6d, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Czê¶æ VI (ROM V) za³±cznik nr 6e, stanowi±ce integraln± czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia. Do zakresu robót nale¿± nastêpuj±ce czynno¶ci: - demonta¿ starych okien i drzwi balkonowych (w czê¶ci drzwi balkonowych konieczny demonta¿ balustrad balkonowych), - monta¿ nowej stolarki PCV, - monta¿ zdemontowanych balustrad balkonowych; - demonta¿ istniej±cych podokienników, - monta¿ nowych podokienników z blachy ocynkowanej stalowej, - monta¿ parapetów wewnêtrznych wg protoko³ów typowañ, - monta¿ nawiewników wg protoko³ów typowañ, - uzupe³nienie tynków zwyk³ych kategorii III w o¶cie¿ach, - dwukrotne malowanie farb± emulsyjn± tynków w o¶cie¿ach. Wykonawca jest zobowi±zany do u¿ywania jedynie takiego sprzêtu, który nie spowoduje niekorzystnego wp³ywu na jako¶æ wykonywanych robót i ¶rodowisko. Wykonawca jest zobowi±zany usuwaæ na bie¿±co, na w³asny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwaæ na bie¿±co elementy pochodz±ce z rozbiórki. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia terminu wykonania robót z lokatorami. Zamawiaj±cy w tym celu przeka¿e Wykonawcy dokument upowa¿niaj±cy do powy¿szych czynno¶ci. Powy¿sze postêpowanie dotyczy ka¿dej Czê¶ci zamówienia. Na ka¿d± Czê¶æ zamówienia z Wykonawc± zostanie zawarta odrêbna umowa. Uwaga: Na proponowan± w ofercie stolarkê wymagane s± certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) za³±czona do oferty oraz Deklaracja zgodno¶ci wystawiona przez producenta przed³o¿ona przed odbiorem robót. Na ca³o¶æ wykonanych prac wymaga siê minimum 60 - miesiêcznej gwarancji producenta..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca Przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: na Czê¶æ I dla (ROM III ) - 500,00 z³otych (s³ownie: piêæset z³otych) na Czê¶æ II dla (ROM IV - A) - 1.500.00 z³otych (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych) na Czê¶æ III dla (ROM IV - B) - 1.500.00 z³otych (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych) na Czê¶æ IV dla (ROM IV - C) - 1.500.00 z³otych (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych) na Czê¶æ V dla (ROM IV - D) - 1.500.00 z³otych (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych) na Czê¶æ VI dla (ROM V) - 500,00 z³otych (s³ownie: piêæset z³otych) £±cznie wadium dla wszystkich czê¶ci zamówienia 7.000,00 z³ (siedem tysiêcy z³otych ) 2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy MZGM - TBS sp. z o.o. w Banku PKO Bank Polski S.A. 2 Oddzia³ w P³ocku Nr konta: 30 1020 3974 0000 5402 0098 2272 Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, je¶li pieni±dze znajduj± siê na koncie Zamawiaj±cego w terminie /godzina / sk³adania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach okre¶lonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u. 7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt.11 8. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 9. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem sk³adania ofert. 10. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 11.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1)odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2)nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia w trybie art.44 w zwi±zku z art.22 ust.1 Ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
a)wykonali w ci±gu ostatnich piêciu latach (przed up³ywem terminu sk³adania ofert ), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± (na ka¿d± Czê¶æ zamówienia oddzielnie) odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia w ramach Czê¶ci , tj. wymianê stolarki okiennej oraz o warto¶ci co najmniej na ka¿d± Czê¶æ zamówienia jak ni¿ej: Czê¶c I - 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) Czê¶æ II - 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych) Czê¶æ III - 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych) Cze¶æ IV - 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych) Czê¶æ V - 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych) Czê¶æ VI - 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) wraz z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia,nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia w trybie art.44 w zwi±zku z art.22 ust.1 Ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
a) dysponuj± co najmniej jednym kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane i wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. (Wykonawca sk³adaj±c ofertê na jedn± lub wiêcej Czê¶ci zamówienia powinien dysponowaæ co najmniej jednym kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane i wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa). Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia,nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na podstawie o¶wiadczenia w trybie art.44 w zwi±zku z art.22 ust.1 Ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
a)Certyfikaty, Atesty - dla szyb zespolonych, okuæ drzwi balkonowych i okien, kszta³towników dla proponowanej stolarki okiennej oraz Aprobata Techniczna na proponowan± w ofercie stolarkê (nie sam aneks do aprobaty)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Kopia uprawnieñ budowlanych kierownika robót. - Kopia aktualnego za¶wiadczenia o cz³onkostwie w Okrêgowej Izbie In¿ynierów Budownictwa kierownika robót
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zamiennych protokó³ów (zmiana lokalizacji wymiany stolarki) typowania z uwagi na mo¿liow¶æ wyst±pienia nieprzewidzianych zdarzeñ i okoliczno¶ci nie powoduj±cych zmiany wynagrodzenia. Zamawiaj±cy pisemnie zawiadomi Wykonawcê z 7 dniowym wyprzedzeniem o powy¿szych zmianach .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o 09-400 P³ock ul. Polna 7 p. 32 w godz. 07:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o 09-400 P³ock ul. Polna 7 Kancelaria p. 1.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ROM III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia.Czê¶æ I (ROM III) - 32 okien i 1 drzwi balkonowe;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: ROM IV A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia.Czê¶æ II (ROM IV - A) - 68 okien i 16 drzwi balkonowych ( W czê¶ci tej wystepuje lokal u¿ytkowy zgodnie z protoko³em typowania nr 93).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: ROM IV -B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Czê¶æ III (ROM IV - B)- 94 okna i 18 drzwi balkonowych;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: ROM IV - C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Czê¶æ IV (ROM IV - C) - 86 okien i 20 drzwi balkonowych;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: ROM IV - D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia.Czê¶æ V (ROM IV - D)- 83 okna i 10 drzwi balkonowych;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: ROM V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia.Czê¶æ VI (ROM V) - 40 okien i 3 drzwi balkonowe;.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sukcesywna dostawa miêsa i ko¶ci wêdzonych dla Internatu Zespo³u Szkó³ Technicznych w P³ocku w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2025 roku
- Dostawa u¿ywanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z u¿ywan± kosiark±
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów ¿ywno¶ciowych dla dzieci uczêszczaj±cych do ¶wietlic ¶rodowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w P³ocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczn±, wod-kan i c.o. oraz budow± klatki schodowej
- Dostawa jednorazowych materia³ów medycznych
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w £odzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarz±dzanych przez ZNW£ do obowi±zuj±cych przepisów p.po¿. i budowlanych
- 85/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bydgoszczy zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostanu) przy ul. Gdañskiej 148/10 w Bydgoszczy
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddzia³u ZUS we Wroc³awiu przy ul. Reymonta
- 83/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Saperów 207 lok.6, przy ul. Granicznej 4 lok. 6 oraz przy ul. Ko¶ciuszki 26 lok.7 w Bydgoszczy
- REMONT BUDYNKU "C" NA CELE UTWORZENIA BRAN¯OWEGO CENTRUM UMIEJÊTNO¦CI DLA W£ÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. STEFANA ¯EROMSKIEGO 115 W £ODZI
wiêcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.