eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinREMONT DWÓCH BUDYNKÓW DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W MIEJSCOWOŚCI POROST PRZY SOSW W BOBOLICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Koszalin: REMONT DWÓCH BUDYNKÓW DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W MIEJSCOWOŚCI POROST PRZY SOSW W BOBOLICACH
Numer ogłoszenia: 193244 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DWÓCH BUDYNKÓW DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W MIEJSCOWOŚCI POROST PRZY SOSW W BOBOLICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne dotyczące dwóch budynków wolnostojących w miejscowości Porost. Zakres robót obejmuje: 1. roboty budowlane: roboty rozbiórkowe obicia ścian z płyt pilśniowych, okładzin z płytek ceramicznych, wykładzin, posadzek, poszerzenie otworu drzwiowego, wymiana zużytych posadzek z tworzyw sztucznych i terakoty na okładziny z płytek ceramicznych, rozebranie i ponowne ułożenie posadzek z piaskowca (płyty z piaskowca-materiał z odzysku), wykonanie okładzin schodów płytkami mrozoodpornymi, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek i powierzchni poziomych z papy termozgrzewalnej, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami, wymiana drewnianych okien zespolonych rozwieranych i uchylno - rozwieranych na PCW w kolorze złoty dąb z szybą zewnętrzną antywłamaniową, wymiana drewnianych drzwi balkonowych na PCW, wykonanie podestu drewnianego z bali gr. 50mm wraz z balustradą, wykonanie robót tynkarsko- murarskich, wymiana stolarki drzwiowej drewnianej zewnętrznej na aluminiową, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, przebudowa kominków polegająca na wstawieniu wkładu kominka wraz z podłączeniem do przewodu kominowego i rozprowadzeniem ogrzanego powietrza do pozostałych pomieszczeń budynku, wymiana kratek wentylacyjnych, tynki i gładzie z gipsu szpachlowego, malowanie farbami emulsyjnymi, wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich (rynien dachowych, rur spustowych, pasów, itd.). 2. roboty instalacyjno sanitarne: wymiana zlewozmywaka, umywalki, miski ustępowej, demontaż umywalki, ustępu, brodzika, baterii umywalkowej i prysznicowej, wymiana baterii umywalkowych i natryskowych, wymiana syfonów, wymiana podejść z rur PCW o średnicy 50mm i 110mm, wymiana podejść wodociągowych z rur stalowych ocynkowanych średnicy 15mm, wpusty podłogowe PCW o średnicy 50mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone poniżej, 4)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 2) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 3)udzielić minimum 60-cio miesięcznej gwarancji na stolarkę okienną i drzwiową oraz minimum 36-cio miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty; 4)wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; 5)zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy. 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6)dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301,302 /III piętro/ tel.0943428576 w godz. 8.00-14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301,302 /III piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.