Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Dynów: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Dynów
Numer ogłoszenia: 193289 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Dynów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Dynów polegająca na : 1.Dociepleniu ścian, wykonaniu elewacji oraz remoncie doświetleń klatek budynku Zespołu Szkół ( Szkoły Podstawowej nr 1), 2. Zamontowaniu kolektorów słonecznych na budynku Zespołu Szkół ( Szkoły Podstawowej nr 1), 3. Wymianie kotła gazowego w budynku Zespołu Szkół ( Szkoły Podstawowej nr 1). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1.W zakresie docieplenia ścian, wykonania elewacji oraz remoncie doświetleń klatek budynku Zespołu Szkół ( Szkoły Podstawowej nr 1): 1) ustawienie rusztowania do wykonania robót dociepleniowych i towarzyszących, 2) demontaż doświetlenia klatek z luksferów, 3) zamurowanie otworów pustakami gazobetonowymi, 4) montaż okien z tworzyw sztucznych, 5) oczyszczenie ścian elewacyjnych i cokołu lastryko z kurzu i luźnych cząstek, 6) skucie odparzonych fragmentów tynków zewnętrznych i wyprawy cokołu, 7) uzupełnienie skutych fragmentów tynków wykonując w tych miejscach tynk cem- wap. kat II, 8) demontaż starych podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej, 9) demontaż starych rur spustowych z blachy ocynkowanej, 10) demontaż starych klatek wentylacyjnych stropodachu, 11) zamocowanie nad cokołem listy startowej aluminiowej, szer 12 cm, 12) zamocowanie za pomocą kleju styropianu elewacyjnego grubości 12 cm do ścian elewacyjnych, 13) zamocowanie dodatkowo dyblami systemowymi z grzybkiem długości min. 18 cm, styropianu do ścian elewacyjnych w ilości min. 4 szt/m2, 14) zamocowanie za pomocą kleju systemowego styropianu ekstrudurowanego grubości grubości 6 cm do cokołu i pasa szerokości min 50 cm poniżej chodnika odbojowego przy cokole, 15) zatopienie w kleju systemowym siarki zbrojonej z polipropylenu na warstwie styropianu, 16) nałożenie warstwy tynku pocienionego akrylowego grubości 2 mm, typu baranek na elewacji o kolorystyce zgodnej z projektem i opisem, 17) nałożenie warstwy tynku żywicznego na cokole budynku o kolorystyce zgodnej z projektem i opisem, 18) montaż podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, 19) montaż rur spustowych fi 15 cm z blachy powlekanej, 20) montaż kratek wentylacyjnych stropodachu o wym. 10x10 odpornych na UV, 21) wykonanie chodników i szachtów, 22) osuszanie oraz izolacja ścian fundamentowych od strony pomieszczeń kuchennych 2. W zakresie montażu kolektorów słonecznych na budynku Zespołu Szkół ( Szkoły Podstawowej nr 1): 1) montaż instalacji solarnej, 2) wykonanie robót elektrycznych, 3) wykonanie robót pomocniczych - ogólnobudowlanych. 3. W zakresie wymiany kotła gazowego w budynku Zespołu Szkół ( Szkoły Podstawowej nr 1): 1) demontaż kotła stalowego gazowego, 2) demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, 3) demontaż armatury oraz osprzętu kotła, 4) montaż kotła stalowego, wodnego, gazowego, 5) montaż palników gazowych 2-stopniowych, 6) montaż zaworów i czujników, 7) montaż pomp i osprzętu kotła , 8) wykonanie instalacji elektrycznej, UWAGA!!! Kocioł stalowy wodny opalany gazem winien być tak dobrany, aby bezawaryjnie mógł być sterowny istniejącym układem sterowniczym i mógł współpracowć bezkolizyjnie z kotłem typu Compak - CA 250 o wydajności nominalnej 150-320 kW produkcji firmy ACV Belgia, który obsługuje nowowybudowane budynki szkoły.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca , wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie robót odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym wartość brutto każdej z tych robót wynosiła co najmniej 400 000 zł brutto;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 3.1.Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3.2 .Przesunięcia terminu wykonania umowy w następujących wypadkach: a) na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych , c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez wykonawców do Prezesa KIO. 3.3.Wprowadzenia lub zmiany Podwykonawców robót. 3.4.Zmiany inspektora nadzoru lub kierownika budowy w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych funkcji 3.4.Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług ( VAT). 3.5. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia , jeżeli konieczność takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawnych lub w przypadku nieprzyznania zamawiającemu środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 , które zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części zamówienia . 3.6.Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przepadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o których mowa w pkt 3.5. 3.7.Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. 3.8 Kolizji z niezinwentaryzowanymi urządzeniami podziemnymi, których usunięcie spowoduje wydłużenie cyklu inwestycyjnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2; pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2; pok. nr 10, (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.