eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzebudowa instalacji odbiorczej zasilanej z GWC Narcyzóww Rudzie Śląskiej - Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Ruda Śląska: Przebudowa instalacji odbiorczej zasilanej z GWC Narcyzóww Rudzie Śląskiej - Etap II
Numer ogłoszenia: 193326 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska , ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pec.rsl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji odbiorczej zasilanej z GWC Narcyzóww Rudzie Śląskiej - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę w technologii rur preizolowanych sieci i przyłączy niskich parametrów (zewnętrznej instalacji odbiorczej) zasilanej z GWC przy ul. Narcyzów i zasilającej rozdzielacze zlokalizowane w budynkach mieszkalnych przy ulicy Narcyzów, Tulipanów, Sasanek i Chabrów w Rudzie Śląskiej. Przebudowywaną sieć o łącznej długość 535 mb należy wykonać z rur o średnicach: DZ168,3/250 - 21 mb DZ139,7/225 - 51 mb DZ114,3/200 - 33 mb DZ88,9/160 - 95 mb DZ76,1/140 - 81 mb DZ60,3/125 - 254 mb Etap II rozpoczyna się od połączenia do studzienki zaworowej S1 która stanowi zakończenie etapu I. Przebieg trasy projektowanej sieci i przyłączy z niewielkimi wyjątkami pokrywa się z trasą istniejącej sieci kanałowej. Istniejącą sieć, przyłącza oraz komory ciepłownicze należy zdemontować. Naruszoną nawierzchnię odtworzyć zgodnie z wymogami właściciela terenu. W pomieszczeniach węzłów rozdzielaczowych nawiązać do istniejącej instalacji odbiorczej. Próba szczelności na zimno powinno być przeprowadzone według metod i wartości ciśnienia próby szczelności jak w PN-M-34031 i PN-B-10405. Próbę szczelności na zimno wykonać na ciśnienie 2,4 MPa. Po zrealizowaniu próby wodnej należy przeprowadzić płukanie rurociągów przy pomocy pozostałej wody po próbie szczelności i sprężonego powietrza w rurociągu równoległym. Zrzut wody popłucznej do najbliższej kanalizacji deszczowej. Przeprowadzenie ruchu próbnego powinno uwzględniać instrukcję opracowaną przez eksploatatora sieci cieplnej w warunkach przewidzianych do normalnej jej pracy i możliwie pełnym obciążeniu. Wzdłuż projektowanych rurociągów ciepłowniczych ułożyć przewody monitoringu typu LiYCY 4x1,5 , wciągnięte do rury ochronnej Arota typu Opto 50. Przewód układać bez łączenia na trasie układania przewodu w rurze ochronnej. Rurę ochronną zakończyć 0,5m przed wprowadzeniem kabla monitoringu do węzłów cieplnych i zaślepić pianką poliuretanową. Przejścia kabla przez ściany wykonać w przepustach kablowych lub rurach ochronnych uszczelnionych masą elastyczną z zewnętrznej ściany budynku. Przewody monitoringu wewnątrz budynku układać w peszlu ochronnym lub listwie korytkowej na wspornikach. Końcówki przewodu w pomieszczeniach węzłów cieplnych zakończyć puszkami przyłączeniowymi hermetycznymi. Do połączeń przewodów należy stosować złączki do przewodów linkowych (WAGO) umieszczone w puszkach hermetycznych EV171 . Każdy z przewodów należy opisać wykorzystując w tym celu adres pocztowy drugiego końca przewodu. Lokalizację puszek przyłączeniowych EV 171 w systemie monitoringu ustala się w odległości 0,4 m od integratora ciepłomierza zlokalizowanego w pomieszczeniu węzła rozdzielaczowego każdego budynku. Szczegóły lokalizacji puszek przyłączeniowych jak i połączenia systemu uzgodnić z przedstawicielem Inwestora. W przypadku wprowadzenia sieci preizolowanej do pomieszczenia budynku innego aniżeli pomieszczenie rozdzielacza niskich parametrów (piwnice lokatorów lub ganek piwniczny) przewody IAZ należy zaizolować wykorzystując w tym celu koszulki termokurczliwe, wprowadzić do puszki natykowej typu EV171, zakończyć je złączkami WAGO typu 222-413, następnie przedłużyć przewody IAZ za pomocą przewodu typu lirycy o przekroju nie mniejszym niż przewody IAZ danego systemu preizolowanego, a następnie z wykorzystaniem osprzętu elektrycznego (rurki PCV, złączki PCV, uchwyty do rur PCV, etc.) wykonać instalację elektryczną (zgodni z PN IEC 60364 - Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych), którą wprowadzić należy do rozdzielaczy niskich parametrów do puszek natykowych typu EV171, następnie wykonać pętle pomiarowe spinając przewody IAZ za pomocą złączek WAGO typu 222-413. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dołączony do SIWZ projekt budowlano wykonawczy. Uwaga! 1. Zobowiązuje się wykonawcę, aby odpady powstałe w trakcie prowadzonych robót budowlanych, przekazał odbiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenia zgodne z ustawą o odpadach ( Dz. U. 2001r.Nr 62, poz.628 z późniejszymi zmianami zm.), a otrzymaną kopię karty przekazania odpadów przedłożył Zamawiającemu. 2. Po stronie wykonawcy leży zlecenie nadzorów branżowych, zgodnie z protokołem z posiedzenia ZUDP, który jest załącznikiem do projektu oraz uzyskanie pozytywnej, powykonawczej opinii ZUDP. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zbycia złomu powstałego z demontażu istniejącej sieci kanałowej w zakresie (ilości) nie niższym niż wynikającym z STWiORB po cenie nie niższej niż 0,75 zł/kg. Wykonawca jest zobowiązany rozliczyć się z Zamawiającym ze sprzedaży złomu, wpłacając uzyskaną kwotę na konto PEC. Sp. z o. o. lub do kasy Spółki, w jej siedzibie, w terminie do 15.10.2012 r. 4. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na urządzenia i materiały inne niż w dokumentacji projektowej. Jako ofertę równoważną uznaje się ofertę na urządzenia i materiały o parametrach technicznych nie gorszych od urządzeń i materiałów przewidzianych w załączonym projekcie. Wymaga się od oferenta, który złożył ofertę równoważną, tj. przedłożenia kart katalogowych zastosowanych urządzeń i zamiennej dokumentacji na materiały preizolowane. Zamienną dokumentację techniczną oferent składa w dniu złożenia oferty i powinna ona zawierać co najmniej schemat montażowy, zatwierdzony do stosowania oferowanej technologii rur preizolowanych, podpisany przez uprawnionego projektanta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 25 czerwca 2012 r. do godz. 11:30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoby kierujące lub nadzorujące budowę z ramienia Wykonawcy posiadają uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia wpisu na listę członków odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z art. 46 Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. za wystarczający uznaje się także posiadanie uprawnień lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego, w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany wykonawca ma swoją siedzibę. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w sytuacji gdy: a) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; b) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione; c) zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania; d) zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) nastąpi nieprzewidziana zmiana podwykonawców; f) nastąpi nieprzewidziana zmiana kierowników budowy lub robót, z zastrzeżeniem, że zmiana może być dokonana pod warunkiem, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia; g) nie można wykonać zadania w terminie z uwagi na wystąpienie zwłoki w przekazaniu Terenu Budowy z winy Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pec.rsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.