Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Zgierz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i kserograficznego oraz części i urządzeń peryferyjnych do komputerów Spr. Nr 7a/P/09
Numer ogłoszenia: 193362 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4474 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 750 21 01, faks 042 750 20 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i kserograficznego oraz części i urządzeń peryferyjnych do komputerów Spr. Nr 7a/P/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i kserograficznego oraz części urządzeń peryferyjnych do komputerów w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 i nr 2 do Formularza ofertowego. Przedmiot zamówienia musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących zintegrowane normy europejskie. Tonery i cardrige muszą być: - zalecane i dopuszczone do użytkowania przez producenta danego typu drukarek i kserokopiarek, fabrycznie nowe, posiadające orginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowane, wolne od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczone do obrotu. - opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta( hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku itp.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1.posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 3.dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 4.złoży oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2);.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczenia na podstawie art.24 ustawy Pzp. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 3. oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 4. Oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych(wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 5. Wypełniony Formularz ofertowy (wraz z Załącznikiem nr 1 i/lub nr 2) załącznik nr 1 do SIWZ 6. Podpisana ostatnia strona Warunków umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 7. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom (dotyczy materiałów równoważnych), Dostawca musi do oferty dołączyć: a) zaświadczenie lub certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub certyfikacji potwierdzającego, że dostarczane materiały eksploatacyjne spełniają wymogi producenta drukarek lub kserokopiarek, b) inny dokument wydany przez podmiot uprawniony potwierdzający, że zastosowanie tych materiałów nie spowoduje pogorszenia parametrów technicznych i jakościowych urządzenia, w którym zostanie zamontowane (drukarki lub kserokopiarki).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4474
95-100 ZGIERZ
ul. Konstantynowska 85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4474 95-100 ZGIERZ ul. Konstantynowska 85 kacelaria jawna pok. nr 12 bud. nr 4 parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art.eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i kserograficznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części i urządzeń peryferyjnych do komputerów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I AGREGATÓW NA SAMOCHODACH WYSTĘPUJĄCEGO W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
- Świadczenie usług schronienia oraz usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- 27/ZP/25 Usługa naprawy oraz bieżącej konserwacji strzelnic zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Leźnicy Wielkiej i Jeżewie w 2025 roku .
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.