Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Chorzele: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Chorzelach
Numer ogłoszenia: 193420 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele , ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Chorzelach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A Modernizacja stacji uzdatniania wody w Chorzelach - ETAP I. 1. Ujęcie wody SW1, SW2, SW3 ISW4; 2. Kolektory wodociągowe; 3. Technologia - uzdatnianie - demontaż; 4. Technologia - uzdatnianie - montaż; 5. Instalacje wodno-kanalizacyjne w budynku; 6. Wentylacja w budynku; 7. Zbiorniki wyrównawcze-instalacje; 8. Przepompownia popłuczyn-instalacje; 9. Roboty ogólnobudowlane-rozbiórki; 10.Roboty ogólnobudowlane-fundamenty pod urządzenia i posadzki; 11.Roboty ogólnobudowlane-roboty murowe i stolarka ; 12.Roboty budowlane-tynki wewnętrzne i zewnętrzne; 13.Roboty ogólnobudowlane-pokrycia dachowe i obróbki blacharskie; 14.Roboty ogólnobudowlane-zbiorniki wyrównawcze; 15.Roboty ogólnobudowlane-osadnik popłuczyn i przepompownia; 16.Roboty ogólnobudowlane - agregatownia; 17.Ogrodzenie; B. Stacja uzdatniania wody w Chorzelach - Roboty instalacyjne - ETAP II. 1. Roboty wewnętrzne - instalacje elektryczne; 2. Roboty wewnętrzne-instalacja technologiczna; 3. Roboty zewnętrzne-instalacja technologiczna; 4. Roboty zewnętrzne-instalacja odgromowa i uziemiająca SUW; 5. Roboty zewnętrzne-instalacja odgromowa i uziemiająca agregatu; 6. Zasilanie awaryjne stacji; C. Stacja uzdatniania wody w Chorzelach - Remont instalacji c.o. 1. Roboty montażowe; 2. Malowanie i izolacja; 3. Roboty ogólnobudowlane; D. Stacja uzdatniania wody - Instalacja kotłowni na paliwo stałe. 1. Urządzenia kotłowni; 2. Przewody, armatura, izolacja ciepłochronna; 3. Wentylacja nawiewno wywiewna, fundament pod kocioł; E. Stacja uzdatniania wody Chorzelach - Montaż wyposażenia. 1. Montaż modułowej centrali alarmowej do 32 linii dozorowanych; 2. Montaż dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej - karta (grupowa) konwencjonalna do 8 linii - szt.1; 3. Montaż dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej - karta (grupowa) konwencjonalna do 8 linii - szt. 2; 4. Montaż obudowy o wielkości do 9 HE; 5. Montaż elementów obsługowych - pulpit obsługowy (konsola) z wyświetlaczem LCD; 6. Montaż elementów obsługowych - pulpit obsługowy (konsola) z wyświetlaczem LED; 7. Montaż czujki ruchu - pasywna podczerwieni; 8. Montaż czujki ruchu - pasywna podczerwieni i mikrofalowa; 9. Montaż czujki otwarcia - kontaktronowa powierzchniowa; 10.Montaż akumulatora bezobsługowego o pojemności do 130 Ah; 11.Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 2,5 kg bez częściowego rozebra-nia i podłączenia (ilość otworów mocujących do 2); 12.Ręczne układanie kabli jednożyłowych o masie do 0,5 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV w rowach kablowych ; 13.Montaż listew ściennych (korytek instalacyjnych) z PCW na ścianach i stropach poprzez przykręcenie do cegły; 14.Przewody sygnałowe z elektroenergetycznych przewodów kabelków kompensacyjnych lub kabli sygnałowych prowadzonych na gotowych konstrukcjach nośnych i wsporczych o masie do 1 kg/m - 150 m; 15.Przewody sygnałowe z elektroenergetycznych przewodów kabelków kompensacyjnych lub kabli sygnałowych prowadzonych na gotowych konstrukcjach nośnych i wsporczych o masie do 1 kg/m - 80 m; 16.Przewody sygnałowe z elektroenergetycznych przewodów kabelków kompensacyjnych lub kabli sygnałowych prowadzonych na gotowych konstrukcjach nośnych i wsporczych o masie do 1 kg/m - 40 m; 17.Sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowanych konwencjonalnych o 1 elemencie liniowym; 18.Przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego - do 25 kroków pro-gramowych (instrukcji); 19.Praca próbna i testowanie systemu alarmowego do 24 elementów liniowych; Dane techniczne SUW po przebudowie: 1. Kubatura budynku - 3163,04 m3; 2. Powierzchnia zabudowy 589,75 m2, 3. Powierzchnia użytkowa 507,20 m2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym do SIWZ projekcie architektoniczno-budowlanym oraz w projekcie wykonawczym, w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 29.86.10.00 - 29.86.10.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100.000,00 złotych, słownie: sto tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją -wadium - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Chorzelach- w terminie do dnia 23.07.2010r do godz. 14.00, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). w terminie do dnia 23.07.2010r., sposób przekazania: kasa Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, do godz. 14.00. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy. 4. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w stosownej specjalności, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane - dla osoby pełniącej funkcję kierownika budowy i złoży stosowne oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał min. 1 robotę budowlaną związaną z budową, przebudową lub modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - od czerwca 2005r. do czerwca 2010r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 3.300.000,00 złotych brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada narzędzia i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu realizacji zamówienia (warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, oraz przedstawi informację na temat ich kwalifikacji zawodowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - opłaconą polisę na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie dla każdego z etapów przedmiotu zamówienia: 1. zmiana terminu zakończenia zadania, zmiana zakresu rzeczowego lub technologii robót - w przypadku udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych , związanych z realizacją zamówienia podstawowego, 2. zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań siły wyższej. 3. zmiana terminu w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót. Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Minimalny termin przesunięcia terminu zakończenia będzie równy okresowi przerwy postoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, P. Stanisław Frączek, pok. nr 5, tel. 0 (29) 7516544, fax. 0 (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, pokój nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.