eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości oraz udziału w nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości oraz udziału w nieruchomości
Numer ogłoszenia: 193430 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości oraz udziału w nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości oraz udziału w nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Kraków, Nowy Glinnik, Rzeszów i Zabrze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów i budynków, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OK-7720-18/2011.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków 50 ul. Montelupich 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kraków ul. Kwartowa 3A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową udziału w prawie własności w 4/10000 częściach nieruchomości położonej w Krakowie przy ul. Kwartowej 3a, stanowiącej zabudowaną działkę nr 208/4 o powierzchni 0,3030 ha, w obr.21 dla jedn. ewid. Śródmieście, której to udział jest związany z posiadaniem piwnicy o powierzchni 1,93 m2, usytuowanej w budynku przy ul. Kwartowej 3a. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: zwykły odpis z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości Cel wyceny - sprzedaż udziału w nieruchomości wspólnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nowy Glinnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 52 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: prawa własności 52 działek gruntowych zabudowanych garażami, oznaczonych w operacie ewidencji gruntów kolejnymi numerami od 158/38 do 158/89, nakładów poniesionych przez dzierżawców gruntu na wybudowanie garażu, 26 udziałów w nieruchomości gruntowej, stanowiącej plac manewrowy oznaczonej w ewidencji gruntów nr 158/14, 26 udziałów w nieruchomości gruntowej, stanowiącej plac manewrowy oznaczonej w ewidencji gruntów nr 158/16. Dla nieruchomości położonej w Nowym Glinniku, województwo łódzkie, powiat tomaszowski, gm. Lubochnia, obr. Glinnik 1, w skład, której wchodzą wyżej wymienione działki ewidencyjne prowadzona jest księga wieczysta nr PT1T/00045141/6. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: 52 wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów dla wyżej wymienionych działek, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, mapę zasadniczą i ewidencyjną nieruchomości, wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny na płycie CD. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 10 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową 10 udziałów w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej 10 garażami w zabudowie szeregowej, położonej w Rzeszowie, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 1522/20 o powierzchni 0,0345 ha, województwo podkarpackie, jednostka ewidencyjna Rzeszów, obręb Śródmieście 207, dla której prowadzona jest księga wieczysta RZ1Z/00106683/0. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: 10 wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla wyżej wymienionych działek, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, mapę zasadniczą i ewidencyjną nieruchomości, wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min 20 zdjęć na płycie CD. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zabrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 6 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności 7 działek gruntowych zabudowanych garażami, oznaczonych w operacie ewidencji gruntów numerami: 3727/20 o powierzchni 0,0020 ha, 3728/20 o powierzchni 0,0019 ha, 3729/20 o powierzchni 0,0019 ha, 3730/20 o powierzchni 0,0010, dla których prowadzona księga wieczysta nr Gl1Z/00005993/5 oraz oznaczonych w operacie ewidencji gruntów numerami: 3732/20 o powierzchni 0,0010 ha, 3733/20 o powierzchni 0,0019 ha, 3734/20 o powierzchni 0,0020 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta nr Gl1Z/00005994/2. Wyżej wymienione nieruchomości położone są w Zabrzu, województwo śląskie, powiat Zabrze. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: 7 wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla wyżej wymienionych działek, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, 2 zwykłe odpisy z księgi wieczystej nieruchomości, mapę zasadniczą i ewidencyjną nieruchomości, wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min 20 zdjęć na płycie CD. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kraków ul. Ceglarska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości stanowiącej działkę oznaczoną w operacie ewidencji gruntów numerem 156/3 w obrębie 9, jedn. ewid. Podgórze o powierzchni 0,0119 ha, położonej w Krakowie przy ul. Ceglarskiej, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr KR1P/00086239/5. Przedmiotem wyceny nie są urządzenia stacji transformatorowej wraz z budynkiem, które stanowią odrębny przedmiot własności. Do operatu szacunkowego wykonawca jest zobowiązany uzyskać i dostarczyć: wypis i wyrys z rejestru gruntów i budynków, dla wyżej wymienionej działki, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, zwykły odpis z księgi wieczystej nieruchomości, mapę zasadniczą i ewidencyjną nieruchomości, wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dokumentację fotograficzną przedmiotu wyceny - min 10 zdjęć na płycie CD. Dodatkowo zamówienie obejmuje nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.