Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Warszawa: Znak postępowania: ZZP-58/10 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH.POZ. 1 ÷ 28
Numer ogłoszenia: 193432 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia , Al. Jerozolimskie 155/115, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, faks 022 8833513, 8833552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Znak postępowania: ZZP-58/10 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH.POZ. 1 ÷ 28.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu, składzie i publikacji materiału informacyjno-promocyjnego, zwanego dalej (Materiałem Informacyjnym), która obejmuje: a)Przeprowadzenie wywiadu z absolwentem,uczestnikiem studiów pomostowych realizowanych w ramach projektu systemowego pn. Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych, zwanego dalej Projektem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i wykonaniu materiału zdjęciowego z tym absolwentem,uczestnikiem, b)Skład wywiadu wraz z materiałem zdjęciowym wykonanym przez Wykonawcę. c)Zamieszczenie informacji o Projekcie systemowym, przygotowanej przez Zamawiającego, 2.Materiał Informacyjny zostanie opublikowany w bezpłatnej prasie branżowej skierowanej do środowiska pielęgniarek i położnych. 3. Wykonawcą zamówienia może być podmiot będący wydawcą bezpłatnej prasy branżowej skierowanej do środowiska pielęgniarek i położnych, przy czym przedmiotowe wydawnictwo musi być: a)powszechnie dostępne w Zakładach Opieki Zdrowotnej b)wydawane co najmniej raz na kwartał c)kolportowane wśród członków danej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych POZ. 1 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ POZ. 2 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA BESKIDZKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W BIELSKO BIAŁEJ POZ. 3 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W BYDGOSZCZY POZ. 4 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W CZĘSTOCHOWIE POZ. 5 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ELBLĄGU POZ. 6 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM POZ. 7 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KALISZU POZ. 8 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KATOWICACH POZ. 9 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA ŚWIĘTOKRZYSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KIELCACH POZ. 10 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KONINIE POZ. 11 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KOSZALINIE POZ. 12 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA MAŁOPOLSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KRAKOWIE POZ. 13 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W KROŚNIE POZ. 14 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W LUBLINIE POZ. 15 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ŁODZI POZ. 16 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA NOWOSĄDECKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W NOWYM SĄCZU POZ. 17 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH REGIONU PŁOCKIEGO W PŁOCKU POZ. 18 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W POZNANIU POZ. 19 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA PODKARPACKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W PRZEWORSKU POZ. 20 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W RADOMIU POZ. 21 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W RZESZOWIE POZ. 22 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W SIEDLCACH POZ. 23 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W SIERADZU POZ. 24 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA SZCZECIŃSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W SZCZECINIE POZ. 25 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W TORUNIU POZ. 26 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA WARSZAWSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W WARSZAWIE POZ. 27 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA DOLNOŚLĄSKIEJ OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH WE WROCŁAWIU POZ. 28 PUBLIKACJA MATERIAŁU INFORMACYJNEGO W BEZPŁATNEJ PRASIE BRANŻOWEJ SKIEROWANEJ DO ŚRODOWISKA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA OKRĘGOWEJ IZBY PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ZAMOŚCIU..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownych oświadczeń, o którym mowa poniżej musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkow
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dotyczy pkt - III.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1. Dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę w postaci stosownego pełnomocnictwa lub odpisu z właściwego rejestru, z którego wynikają osoby umocowane do reprezentacji podmiotu oraz zasady reprezentacji na zewnątrz(np. odpis z KRS, z którego wynika skład osobowy zarządu spółki i forma reprezentacji tego podmiotu). W przypadku gdy dany podmiot nie podlega wpisowi do rejestru (np. OIPiP) jest on zobowiązany przedstawić uchwałę odpowiedniego organu potwierdzającą odpowiednio wybór danej osoby powołanej do reprezentacji podmiotu na zewnątrz oraz uchwałę dotyczącą przyjętych zasad zaciągania zobowiązań finansowych lub majątkowych. 2.Oświadczenie o wydawaniu przez Wykonawcę bezpłatnego wydawnictwa branżowego na terenie będącym przedmiotem zamówienia i powszechnie dostępnego w Zakładach Opieki Zdrowotnej; Dokumenty podmiotów zagranicznych: W przypadku Wykonawcy który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musi on złożyć dokument/dokumenty zgodnie z § 4 wyżej powołanego Rozporządzenia, odpowiednio do żądanych przez zamawiającego dokumentów od wykonawcy który jest podmiotem polskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (warunki takiej ewentualnej zmiany zostaną określone w SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzpprzymz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pok. 102 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem. Z zastrzeżeniem, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dająca się odczytać dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu (godziny pracy Zamawiającego 800-1600 w dni robocze) i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego. Zamawiający nie dopuszcza drogi elektronicznej jako formy przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, odwołań oraz informacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: OTWARCIE OFERT - w siedzibie Zamawiającego pokój 113 ( I piętro ), dnia 19/07/2010r. o godz. 12:00 Do kontaktu z Wykonawcami (w godzinach pracy Zamawiającego tj. 800 - 1600) sprawach j.w. upoważnieni są: Joanna Henkelmann, Marcin Górski - tel. 0-22/883 35 52, pokój 102, e-mail : j.henkelmann@zzpprzymz.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.