Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Wadowice: Wykonanie remontu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody oraz sanitariatów
w budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 193453 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody oraz sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych czarnych na instalacje z rur miedzianych ( kocioł c.o. i c.w.u. gazowy istniejący); 2.Wymiana grzejników członowych żeliwnych na grzejniki członowe aluminium- krzem-miedź typu Fondital Colidor lub równoważne; 3.Wymiana zaworów grzejnikowych, rur przyłącznych; Zamawiający wymaga aby w pierwszej kolejności wykonany został zakres robót związany z remontem instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego 4.Wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej z rur ocynkowanych na instalacje w systemie COPRAX lub równoważnym; 5.Wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych na instalację z rur z PCV; 6.Wymiana wewnętrznej instalacji ciepłej wody z rur stalowych na instalacje w systemie COPRAX lub równoważnym; 7.Remont sanitariatów na I i II piętrze budynku oraz pomieszczeń gospodarczych wymiana urządzeń sanitarnych, okładzin ściennych i posadzek z płytek ceramicznych na okładziny i posadzki z płytek ceramicznych;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Wykonawca winien posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na minimum 200 000,00zł 2. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom remontowym związanym z remontem wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody objętych przedmiotem zamówienia (o łącznej o wartości co najmniej 150 000,0zł) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi kandydatów na każde wymienione w poniższej tabeli stanowisko. Kadra kierownicza: Lp. Stanowisko Kwalifikacje do kierowaniarobotami budowlanymi 1 Kierownik robót Uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej 2 Kierownik robót Uprawnienie w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych 3 Kierownik robót Uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych Uwaga! Wymienione w tabeli osoby muszą posiadać odpowiednie uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w/w wymienionej, zgodnie z art. 14 ust.1pkt.2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. 2006.156.1118 z późniejszymi zmianami), przynależność do izby zawodowej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe 4. Potencjał techniczny. W celu zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego, niezbędnego do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie, że dysponuje jednostkami sprzętu, urządzeniami i środkami transportu niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ZUS lub KRUS 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w pkt.6.2.1 Instrukcji dla Wykonawców. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Formularza oferty. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy ), na formularzu zgodnym z treścią załącznika 3 do formularza oferty. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42) wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dla osób wymienionych w punkcie 6.2.3 Instrukcji dla Wykonawców 7. Oświadczenie o posiadaniu podstawowych maszyn i urządzeń przewidzianych przy realizacji zamówienia na załączniku nr 4 do Formularza Oferty, na potwierdzenie warunku zawartego w punkcie 6.2.4 Instrukcji dla Wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - p. 55 II p..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski Wadowicach pl.Jana Pawła II 34-100 Wadowice pok.nr 7 BOM.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Dostawa wózka widłowego do "Branżowego Centrum Umiejętności w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
- Zapewnienie wyposażenia sprzętowego Straży Miejskiej w Wadowicach w zakresie przeprowadzanych kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.