Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Gliwice: Prowadzenie bezpośredniego dozoru na Cmentarzu Centralnym i Lipowym w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 193473 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bezpośredniego dozoru na Cmentarzu Centralnym i Lipowym w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach oraz całodobowa ochrona osób i mienia znajdującego się na tych obiektach. Zamówienie obejmuje: 1. Cmentarz Lipowy położony przy ulicy Poniatowskiego, o powierzchni 11,5 ha, 2. Cmentarz Centralny przy ulicy Kozielskiej 120, o powierzchni 22,5 ha. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług, tj: prowadzenie stałego, całodobowego, bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach (Cmentarz Centralny, Cmentarz Lipowy), poprzez umundurowane (oznakowane) patrole wyposażone w środki łączności bezpośredniej oraz wsparcie grup interwencyjnych w razie potrzeby, przy czym max czas reakcji nie może przekroczyć 15 min. W ofercie należy wskazać siedzibę (adres) pracowników grupy interwencyjnej. Wymagana liczba pracowników ochrony: - pierwsza zamiana:1 osoba w godz. od 06.00 do 18.00 - obchody cmentarza 1 osoba w godz. od 08.00 do 16.00 - brama wjazdowa - druga zmiana: 2 osoby w godz. od 18.00 do 06.00 - obchody cmentarza Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ochrony w trakcie trwania umowy, w zależności od zaistniałych potrzeb. Obowiązki Wykonawcy 1. Przyjęcie odpowiedzialności za powierzone mienie, znajdujące się na obiektach cmentarnych w celu objęcia ich ochroną, stosownym protokołem zdawczo odbiorczym. 2. Patrole ( obchody) winny odbywać się z częstotliwością około 60 - 90 minut. 3. Zamykania wszystkich bram wjazdowych po godz. 16:00, furtek oraz wejść pieszych o ustalonych godzinach, w zależności od pory roku wraz z kontrolą wykonawców i osób przebywających w tym czasie na terenie cmentarzy i powiadomienie ich o zamknięciu bram. 4. Ewidencjonowania - z dokładną lokalizacją wykonywanych prac, wjeżdżających i wyjeżdżających na teren cmentarzy pracowników zakładów kamieniarskich lub innych wykonawców prac budowlanych. 5. Kontrolowania wwożonych elementów na cmentarz i wywożonych z cmentarza. 6. Sporządzania raportów z przebiegu służby (patroli), poprzez dokonanie wpisu do książki patroli i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego. 7. Każde zdarzenie zakłócające spokój i porządek na terenie cmentarzy (np. pobyt osób nietrzeźwych, dewastujących oraz przebywających na terenie cmentarza po zamknięciu bram, itp.) należy każdorazowo i niezwłocznie powiadomić Zamawiającego (MZUK Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25 c, tel. 032 231-00-31) oraz Komisariat Policji lub Straż Miejską. 8. Zamawiający dopuszcza użycie do kontroli obiektów przez patrole środków transportu (samochody osobowe, pojazdy jednośladowe) oznaczonych logo firmy. 9. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 10. Wykonawca odpowiadać będzie za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przez personel Wykonawcy, w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności podczas wykonywania umowy (kradzieże, dewastacje). 11. Za utrzymanie porządku w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego i powierzone mienie odpowiada Wykonawca. 12. Wykonawcę obciążać będą koszty działalności Wykonawcy nie związane z dozorowaniem cmentarzy. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania wglądu w prowadzone dokumenty. Zamawiający zobowiązany jest do: 1. Dostarczenia Wykonawcy planów sytuacyjnych cmentarzy. 2. Umieszczenia w widocznych miejscach i podanie do publicznej wiadomości informacji o godzinach zamykania cmentarzy. 3. Dostarczenia Wykonawcy kłódek służących do zamykania bram i furtek oraz kluczy do pomieszczeń socjalnych. 4. Udostępnienia dla Wykonawcy 1 pomieszczenia socjalnego na każdym cmentarzu w celach związanych z wykonywaniem zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 392414.40 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ASEKURACJI I OCHRONY CERTUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ASEKURACJI I OCHRONY CERTUM SP. Z O.O.
- Agencja Asekuracji i Ochrony CERTUM Jerzy Kmieć, ul. Chorzowska 44b/709, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 392414.40
- Oferta z najniższą ceną: 392414.40 oferta z najwyższą ceną: 392414.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.