To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Dobre Miasto: Wykonanie remontu budynku polegającego na zmianie funkcji pomieszczeń usługowych z funkcji Szkoły Podstawowej na Środowiskowy Dom Samopomocy w Piotraszewie na działce nr geod. 1 obręb Piotraszewo gm. Dobre Miasto
Numer ogłoszenia: 193495 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171745 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6153939, faks 89 6161443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku polegającego na zmianie funkcji pomieszczeń usługowych z funkcji Szkoły Podstawowej na Środowiskowy Dom Samopomocy w Piotraszewie na działce nr geod. 1 obręb Piotraszewo gm. Dobre Miasto.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku polegającego na zmianie funkcji pomieszczeń usługowych z funkcji Szkoły Podstawowej na Środowiskowy Dom Samopomocy w Piotraszewie na działce nr geod. 1 obręb Piotraszewo, gmina Dobre Miasto. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie posadzek z paneli podłogowych, izolacji przeciwwilgociowej i termicznej budynku wraz z elewacją i obróbkami blacharskimi oraz opaski betonowej wokół budynku, malowanie pomieszczeń oraz okładzin. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik Nr 10 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.00 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Olsztyńska 19, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166371,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134799,51
Oferta z najniższą ceną: 134799,51 / Oferta z najwyższą ceną: 134799,51
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.