Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Jastrzębie Zdrój: Dostawa wraz z montażem wyposażenia kina cyfrowego z funkcją 3 D do Miejskiego Ośrodka Kultury w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 193526 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury , Al. Piłsudskiego 27, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4717924, faks 0-32 4718980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mokjastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia kina cyfrowego z funkcją 3 D do Miejskiego Ośrodka Kultury w Jastrzębiu-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia kina cyfrowego z funkcją 3 D do Miejskiego Ośrodka Kultury w Jastrzębiu-Zdroju, według poniższego zestawienia: I ZESTAW 1. Cyfrowy projektor kinowy zgodny ze specyfikacją DCI w technologii DLP spełniający normy dla zawodowego kina cyfrowego. Rozdzielczość 2K, kontrast min. 2000:1, przystosowany do lamp ksenonowych o mocy min. 4000W- 1 szt. 2. Odpowiedni serwer kinowy w standardzie DCI z pamięcią dyskową o pojemności min. 3TB z zabezpieczeniem w razie awarii dysku.- 1 szt. 3. Zestaw do projekcji 3D do okularów polaryzacyjnych jednorazowego użytku- 1 szt. 4. Lampa ksenonowa o mocy min. 4000W- 1 szt. 5. Odpowiedni obiektyw do projektora cyfrowego umożliwiający projekcję w standardzie DCI- 1 szt. 6. Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy.- 1 szt. 7. Dedykowany komputer lub panel sterujący projektora- 1 szt. 8. Procesor wizyjny (scaler) do obsługi sygnałów wizyjnych ze źródeł zewnętrznych: odtwarzacz DVD, odtwarzacz HD, komputer, cyfrowy tuner, itp.- 1 szt. 9. Dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego oraz obecność podczas pierwszej projekcji w systemie 3D 10. Szkolenie kinooperatorów- 3 osoby 11. Okulary do systemu 3D polaryzacyjne jednorazowego użytku- 394 szt. II ZAKRES 1. Srebrny ekran projekcyjny perforowany o podstawie 13,10 m - 1 szt. 2. Projektor instalacyjny (multimedialny) z odpowiednim obiektywem do dużej Sali kinowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Jastrzębiu-Zdroju- 1 szt. 3. Procesor kinowy cyfrowy z wejściami cyfrowymi dla DVD, satelity, itp. (np. CP 750)- 1 szt. 4. Urządzenie awaryjne typu UPS podtrzymujące napięcie zestawu kinowego-1 szt. 5. Głośniki subbasowe zaekranowe o mocy min. 1200 W- 2 szt. Odpowiedni wzmacniacz mocy- 1 szt. 6. Wzmacniacz mocy 2 x 750 W/4 Ohm- 2 szt. 7. Zestaw do projekcji 3D na małej Sali kinowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Jastrzębiu-Zdroju składający się z: - projektora 3D typu dual output o jasności 4000ANSI (2x2000ANSI) i rozdzielczości 2 K - 1 szt. - serwera wraz z kompletem licencjonowanego oprogramowania, umożliwiającego wyświetlanie filmów 3D z płyt blu-ray oraz DVD, dysków twardych ( wymiennych oraz zainstalowanych na stałe o pojemności całkowitej 4TB), pamięci typu pen-driv - 1 szt. - srebrnego ekranu projekcyjnego perforowanego o wymiarach: okno 380 cm x 158 cm - 1 szt. 8. Okulary do systemu 3D polaryzacyjne jednorazowego użytku- 5.000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 42.99.50.00 - Różne maszyny czyszczące 34.91.11.00 - Wózki 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga od wykonawców przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium w wysokości 15.000 złotych, słownie: piętnaścietysięcyzłotych00/100 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmianami). Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w GETIN NOBLE BANK SA Oddział Jastrzębie-Zdrój numer 68 15 60 1094 0000 9050 0003 7697. 4) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania/jego oferta zostanie odrzucona. 6) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust. 1 a, ust. 2 ustawy pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada następujące dokumenty i o swiadczenia:1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 3 do SIWZ, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp wg załącznika nr 4 do SIWZ, 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw dowykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp wg załącznika nr 5 do SIWZ , 5) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą),.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy dołączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.SIWZ.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli wykonał z należytą starannością minimum trzy dostawy polegające na dostawie lub instalacji kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI, o wartości nie mniejszej niż 500 tys.zł. brutto każda, z udokumentowaniem, że zostały one wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada oświadczenie, że wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada do dokumentów wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.SIWZ. Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 8 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mokjastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury
44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 27
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 27 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi JASTRZĘBIE ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
więcej: Wózki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.