Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Wróblew: Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie
Numer ogłoszenia: 193547 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wróblew , Wróblew 15, 98-285 Wróblew, woj. łódzkie, tel. 043 8286612, faks 043 8213415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wykonania malowania sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie. Roboty remontowe obejmują: miejscową naprawę pęknięć murów, malowanie emulsyjne ścian, sufitu i olejne dźwigarów dachowych wraz z elementami wyposażenia (kratki, grzejniki, obudowy.. 1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy naprawy posadzki w Sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie. Cyklinowanie i malowanie parkietu Sali gimnastycznej, wraz z częściową naprawą (wymiana) posadzki (materiał - dąb klepka 45x5,5 cm) i listew przyściennych, Malowanie linii boisk. 1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy wymiany stolarki okiennej w Sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie. Wymiana stolarki okiennej- OKNA SALI GIMNASTYCZNEJ - odporne na uderzenie, na PCV 5- komorowe, białe, bezołowiowe, z zachowaniem aktualnego podziału - okna uchylne i uchylno-rozwieralne szkło bezpieczne 4-14-16 (hartowane), szkło o wsp. U=1,2 sztuk -9 oraz część okien szklona poliwęglanem 5-6-komorowym, 24 mm, o wsp. U=1,5 sztuk 9 1.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy wymiany oświetlenia sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie Roboty obejmują demontaż istniejącego oświetlenia, montaż nowego oświetlenia spełniającego normy oświetlenia i bezpieczeństwa, wraz z okablowaniem (nowy obwód z tablicy elekt. Projektowaną rozdzielnie należy zasilić z istniejącej tablicy głównej szkoły. Istniejącą RG szkoły należy rozbudować o zabezpieczenie 40A/gG.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.14-6, 45.42.11.32-8, 45.31.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie (jedno zamówienie = jedna umowa) w zakresie: budowy, i/lub przebudowy ,i/lub modernizacji, i/lub remontu budynku w zakresie robót malarskich i/lub robót w zakresie podłóg drewnianych i/lub wymiany stolarki okiennej i/lub robót w zakresie instalacji elektrycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia zawartej umowy mogą zostać zmienione w przypadku przy zaistnieniu jednego warunków: 1) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie a) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez zamawiającego; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian lub uzupełnień w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykona niania i odbioru robót; - odmowa lub przedłużające terminy wydania przez organy administracyjne lub inne podmioty wymaganych decyzji , zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; - wydanie zaleceń przez organy kontrolne biorące udział w odbiorze końcowym; np. PIP, Inspekcja sanitarna, straż PPoż, Inspekcja Nadzoru Budowlanego i inne wybiegających poza dokumentację projektową; - w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożnością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi: - jeżeli wystąpią one z winy zamawiającego, w przypadku niedostarczenia dokumentacji , przekazania placu budowy prze zamawiającego w terminie proporcjonalnie do zwłoki. 2) Zmian sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: - pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. - materiały budowlane lub urządzenia przewidziane w umowie do wykonania nie mogą być użyte przy realizacji zamówienia z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami - zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, nie wymaga aneksu do umowy ( zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę; - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - zmiana obowiązującej stawki VAT; - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzec Wykonawcy, na skutek zawarcia umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4) obniżenia wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu robót wynikłego w trakcie trwania budowy, a nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy z wynagrodzenia określonego w §3 do wysokości niewykonanych robót z pozycji kosztorysu ofertowego. 5) W przypadku zaistnienia przesłanki udzielenia zamówienia dodatkowego /nowa umowa/ spowodowanego koniecznością zmiany lub uzupełnienia dokumentacji projektowej (odrębna umowa) - podstawą do negocjacji wynagrodzenia będą przyjęte jako maksymalne ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego a w przypadku ich braku średnie kwartalne ceny publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD, z okresu realizacji robót. 6) Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności . Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wroblew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wykonania malowania sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe obejmują: miejscową naprawę pęknięć murów, malowanie emulsyjne ścian, sufitu i olejne dźwigarów dachowych wraz z elementami wyposażenia (kratki, grzejniki, obudowy.. Malowanie farbami emulsyjnymi - 521,71 m2, farbami olejnymi-544,18 m2 i 165 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy naprawy posadzki w Sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyklinowanie i malowanie parkietu Sali gimnastycznej- 394,98 m2, wraz z częściową naprawą (wymiana) posadzki (materiał - dąb klepka 45x5,5 cm)- 19,75 m2 i listew przyściennych, Malowanie linii boisk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy wymiany stolarki okiennej w Sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej- OKNA SALI GIMNASTYCZNEJ - odporne na uderzenie, na PCV 5- komorowe, białe, bezołowiowe, z zachowaniem aktualnego podziału - okna uchylne i uchylno-rozwieralne szkło bezpieczne 4-14-16 (hartowane), szkło o wsp. U=1,2 sztuk -9 oraz część okien szklona poliwęglanem 5-6-komorowym, 24 mm, o wsp. U=1,5 sztuk 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy wymiany oświetlenia sali gimnastycznej w Zespole Szkół we Wróblewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują demontaż istniejącego oświetlenia, montaż nowego oświetlenia spełniającego normy oświetlenia i bezpieczeństwa, wraz z okablowaniem (nowy obwód z tablicy elekt. Projektowaną rozdzielnie należy zasilić z istniejącej tablicy głównej szkoły. Istniejącą RG szkoły należy rozbudować o zabezpieczenie 40A/gG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Remont elewacji oraz docieplenie stropodachu budynku mieszkalno- usługowego przy ul. Wolności 1-3-5 w Chojnowie, adres inwestycji : działka nr 356/1, obręb 0004, jednostka ewidencyjna 020901_1 Chojnów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.