Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Mielno: WYKONANIE ANALIZ WODY Z MAGISTRALI WODOCIĄGOWEJ I UJĘĆ WODY W UNIEŚCIU I ŁAZACH, ŚCIEKÓW SUROWYCH I OCZYSZCZONYCH, OSADU CZYNNEGO I NADMIERNEGO Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W UNIEŚCIU I KISZKOWIE, WÓD JEZIORA JAMNO I RZEKI CZERWONEJ ORAZ SKRATEK I PIASKU Z PIASKOWNIKA
NA OKRES LIPIEC 2010 - CZERWIEC 2012
Numer ogłoszenia: 193590 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny sp. z o.o. , Unieście, ul. Świerczewskiego 44, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 31 89 750, faks 0-94 31 89 750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ANALIZ WODY Z MAGISTRALI WODOCIĄGOWEJ I UJĘĆ WODY W UNIEŚCIU I ŁAZACH, ŚCIEKÓW SUROWYCH I OCZYSZCZONYCH, OSADU CZYNNEGO I NADMIERNEGO Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W UNIEŚCIU I KISZKOWIE, WÓD JEZIORA JAMNO I RZEKI CZERWONEJ ORAZ SKRATEK I PIASKU Z PIASKOWNIKA NA OKRES LIPIEC 2010 - CZERWIEC 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.wykonanie analiz wody z magistrali wodociągowej Koszalin - Mielno, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 1 2.wykonanie analiz z ujęcia wody w Łazach, hydroforni w Unieściu, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 2 3.wykonanie analiz ścieków surowych i oczyszczonych - średniodobowych z oczyszczalni ścieków w Unieściu, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 3 i 4 4.wykonanie analiz ścieków surowych i oczyszczonych - średniodobowych z oczyszczalni ścieków w Kiszkowie, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 5 i 6 5.wykonanie analiz wód Jeziora Jamno i Rzeki Czerwonej, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 7. 6.wykonanie analiz osadu nadmiernego (kod odpadu 190805), skratek (kod odpadu 19 08 01) oraz piasku z piaskownika (kod odpadu 19 08 02) z oczyszczalni w Unieściu i Kiszkowie, w zakresie i z częstotliwością określoną w załączniku nr 8..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww.warunków, wykonawcy zobowiązani są złożyć nw. dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp (załącznik nr 10 do SIWZ) - w oryginale, b)potwierdzenie posiadania udokumentowanego systemu jakości prowadzonych badań wody i ścieków zatwierdzony przez Państwową Inspekcję Sanitarną (PCA lub innej równoważnej jednostki certyfikującej) c)potwierdzenie posiadania akceptacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej na wykonywanie badań wody w zakresie zgodnym z udokumentowanym systemem jakości i przedmiotowym zmówieniem,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach, min 3 analiz o zakresie i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, zał. Nr 12 do SIWZ b) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie analiz opisanych powyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o podwykonawcach i zakresie podzlecanych analiz - łączna ilość analiz podzlecanych nie może przekroczyć 30 % ogólnej ilości analiz. Podzleceniu nie podlegają analizy bakteriologiczne wody zał. Nr 13 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu dodatkowych warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 11. 3.Zaakceptowany wzór umowy zał. Nr 14.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany przepisów mających w jakikolwiek sposób związek z przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o takim zdarzeniu i dostosować do nich sposób wykonywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu i częstotliwości wykonywanych analiz. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie zamawiającego o w/w konieczności korekty zakresu wykonywanych badań, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed wejściem w życie zmienionych przepisów dotyczących realizacji powyższej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zwk.com.pl oraz w siedzibie zamawiającego: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny Sp. z o.o.
Unieście ul. Świerczewskiego 44
76-032 Mielno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny Sp. z o.o. Unieście ul. Świerczewskiego 44 76-032 Mielno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.