eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutSprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie sali gimnastycznej w Albigowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Łańcut: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie sali gimnastycznej w Albigowej
Numer ogłoszenia: 193594 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 143047 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, ul. Mickiewicza, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, fax 017 2256536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie sali gimnastycznej w Albigowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi stanu surowego zamkniętego oraz robotami towarzyszącymi z tym związanymi na zadaniu: Budowa sali gimnastycznej w Albigowej przy Zespole Szkół w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Albigowej, na terenie obejmującym działki gruntowe oznaczone numerami ewidencyjnymi 2056, 2058, 2004/3 stanowiącym własność Gminy Łańcut. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane / t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 /, Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego / Dz. U. z 2001 r. Nr 138, poz. 1554 /, oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. /Dz. U. z 1995 r., Nr 8, poz. 38 z późn. zm./ 3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do nadzoru obejmuje roboty związane z: 3.1. budową budynku sali gimnastycznej z zapleczem magazynowo-socjalnym i łącznikiem o następujących parametrach technicznych: - kubatura - 10 955,70 m3, - pow. zabudowy - 1 086,80 m2, - pow. użytkowa - 1 654,20 m2, - wysokość - 11,55 m, - długość - 44,40 m - szerokość - 29,53 m 3.2. budową łącznika (przewiązki) pomiędzy istniejącym budynkiem szkolnym, a istniejącą tzw. małą salą gimnastyczną 3.3. wykonaniem niezbędnych odcinków sieci i przyłączy zewnętrznych, takich jak : a/ przebudowa linii napowietrznej NN i złącza kablowego oraz wykonanie przyłącza energetycznego tj. WLZ - wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowego do szafki pomiarowej do istniejącego budynku małej sali gimnastycznej, b/ sieci gazowej średniego ciśnienia, c/ kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej oraz drenażu - w celu przejęcia ścieków i wód opadowych z istniejącego budynku 3.4. wykonaniem instalacji wewnętrznych w obiekcie: a/ instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej - wykonanie poziomów pod warstwami posadzki 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a) kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz zgodności z umową zawartą z generalnym wykonawcą, a także kosztorysem ofertowym i przyjętym harmonogramem rzeczowo- finansowym; b) kontrolę zgodności robót budowlanych z warunkami technicznymi zawartymi Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. / Dz. U. z 2002 r., Nr 75 poz.690 / c) kontrolę zgodności wykonywanych robót ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi robót budowlano-instalacyjnych; d) kontrolę wbudowywanych materiałów w zakresie zgodności z projektem technicznym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wymogami określonymi w art. 10 ustawy Prawo Budowlane; e) obowiązkową obecność przy przekazaniu placu budowy; f) obecność na budowie przynajmniej raz w tygodniu [potwierdzonej wpisem w dzienniku budowy] lub na wezwanie Zamwaiającego w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności; g) dokonywanie stosownych wpisów w dzienniku budowy odnośnie : - zakresu wykonanych robót; - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - zakończenia robót i gotowości do odbioru h) uczestniczenie w radach budowy, które odbywać się będą przynajmniej raz w miesiącu lub częściej w uzasadnionych przypadkach; i) dokonywanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Inwestora oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych na rzecz użytkownika; j) prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą robót i inwestorem; k) wskazanie inspektora jako koordynatora do zatwierdzenia przez Zamawiajacego. l) inne czynności uzgodnione z Inwestorem, określone w projekcie umowy i związane z nadzorem nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w pkt. 3.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikające z przepisów obowiązującego prawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie sali gimnastycznej w Albigowej.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Inwestor sp. z o.o., ul. Graniczna 1 b, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 29000.00 / oferta z najwyższą ceną: 75000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.