Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecinek: Zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon III Szczecinek Kontrakt XXIV Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o., do kontaktów: Jadwiga Gancarz, Tamara Kosmacz, ul. Cieślaka 6a, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3116494, 3116036, fax 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, tk@fs.parseta.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwik.szczecinek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostka Realizująca Projekt, 1) w zakresie merytorycznych - Tamara Kosmacz, 2) w sprawach procedury zamówień publicznych - Jadwiga Gancarz, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3116036, 3116494, fax 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, tk@fs.parseta.pl, www.fs.parseta.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostka Realizująca Projekt, Tamara Kosmacz, Jadwiga Gancarz, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3116494, 3116036, fax 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, tk@fs.parseta.pl, www.fs.parseta.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostka Realizująca Projekt, Jadwiga Gancarz, Tamara Kosmacz, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3116036, 3116494, fax 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, tk@fs.parseta.pl, www.fs.parseta.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon III Szczecinek Kontrakt XXIV. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polska, Miejscowości: Biały Bór, Borne Sulinowo, Grzmiąca. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi inwestycja pn. "Zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon III Szczecinek Kontrakt XXIV". Zakres Robót obejmuje: A. Modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Biały Bór. B. Modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Borne Sulinowo. C. Modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzmiąca. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi inwestycja pn. "Zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon III Szczecinek Kontrakt XXIV". Zakres Robót obejmuje: A. Modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Biały Bór. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz przeprowadzenie rozruchu i próbnej eksploatacji obiektów i urządzeń związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Biały Bór o projektowanej przepustowości 650 m sześc./d. B. Modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Borne Sulinowo. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz przeprowadzenie rozruchu i próbnej eksploatacji obiektów i urządzeń związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Borne Sulinowo o projektowanej przepustowości 1.400 m sześc./d. C. Modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzmiąca. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz przeprowadzenie rozruchu i próbnej eksploatacji obiektów i urządzeń związanych z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzmiąca o projektowanej przepustowości 800 m sześc./d. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 38
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 300.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p; 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 50 pracowników, w tym co najmniej 3 pracowników personelu kierowniczego, b) dysponować narzędziami i urządzeniami, których zastosowanie gwarantować będzie wykonanie robót, w tym minimum: - Koparka samobieżna 0,25-1,20 m sześc. - 2szt.; - Spycharka gąsienicowa 100-150 KM - 2 szt.; - Żuraw samojezdny 2-3 Mg - 1 szt.; - Samochód samowyładowczy 9-12 t- 2szt.; - Zestaw do odwodnień wgłębnego i powierzchniowego z agregatem min 10 kVA - 1 szt. c) wskazać do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (i) Kierownik Budowy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w tym pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była oczyszczalnia ścieków o wartości robót budowlanych co najmniej 3.000.000 PLN, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (ii) Kierownik Robót Sanitarnych (dwie osoby) - każda z niniejszych osób ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była oczyszczalnia ścieków o wartości robót budowlanych co najmniej 3 000 000 PLN, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (iii) Kierownik Robót Budowlanych (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (iv) Kierownik Robót Elektrycznych (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (v) Projektant Robót Sanitarnych (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu, w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 1000 m sześc./d w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (vi) Projektant Branży Konstrukcyjnej (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Posiadać doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa lub remont oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 1000 m sześc./d, na podstawie którego zrealizowano roboty budowlane w ciągu ostatnich pięciu lat, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (vii) Technolog (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia na stanowisku - technologa oczyszczania ścieków lub wykazanie się trzema przeprowadzonymi rozruchami oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 1000 m sześc./d 2) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (viii) Przedstawiciel Wykonawcy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Pełnienie funkcji Przedstawiciela Wykonawcy lub Kierownika Budowy na co najmniej jednej budowie lub przebudowie lub remontu oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych co najmniej 3.000.000 PLN, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, 2) Pełnienie funkcji Przedstawiciela Wykonawcy przy realizacji, co najmniej jednej umowy zrealizowanej według Warunków Kontraktowych FIDIC lub równoważnych, 3) Znajomość języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem, każdej z nich była budowa lub przebudowa lub remont oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 1.000 m sześc./dobę/każda, i o wartości każdej z tych robót budowlanych co najmniej 3.000.000 PLN. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łączne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 15.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, cz. I SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony przez nich wspólnie i musi być podpisany przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną i musi być podpisany przez pełnomocnika). B. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW, cz. I SIWZ; C. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, cz. I SIWZ; D. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt c) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, cz. I SIWZ, wraz z kopiami aktualnych uprawnień budowlanych i kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p.1.2.)c) (i) -1.2)c) (vi) oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające spełnianie stawianych warunków, sporządzone według wzoru załączonego IDW cz. I SIWZ, dla wskazanych powyżej osób; E. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt d) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW, cz. I SIWZ; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; F. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 3) ppkt a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; F. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 3) ppkt b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; G. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 3) ppkt c) Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. H. Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. A).a), A).b) i A).d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt A).c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Stosownie do treści par. 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1) a) i c) oraz 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 1).b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści par. 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1).a), 1).b) i 1).c) oraz 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 3. stosuje się odpowiednio
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ dostępna będzie w Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostce Realizującej Projekt, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub na Rachunek Pełnomocnika Zamawiającego nr: 81 1020 2791 0000 7102 0101 6716 Koszt przesyłki pokrywa Wykonawca. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:30, Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty Jednostka Realizująca Projekt, ul. Koszalińska 96A, 78 - 230 Karlino.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Zintegrowana Gospodarka Wodno-ściekowa w dorzeczu Parsęty- CCI/2005/PL/16/C/PE/015 współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- DOSTAWA - MATERTIAŁY JEDNORAZOWE DLA OIT
- Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na działalność Centrum Regionalnej Sieci Diagnostyczno-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku.
- "Bieżące utrzymanie dróg - oznakowanie poziome."
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Szczecinku
- Roboty w zakresie branży sanitarnej dotyczące przebudowy z nadbudową części istniejącego budynku w istniejącej kubaturze wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych przy ul. Cieślaka w Szczecinku.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Przebudowa sali wielofunkcyjnej w budynku oświatowym we Wleniu przy ul. Dworcowej 10
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wołkowiany"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.