To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Brwinów: Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie
Numer ogłoszenia: 193608 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159156 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : 1) Budowa sieci wodociągowej w ul. Magnolii w Brwinowie (PVC dn. 110 mm., L=63,5mb) - Z uwagi na fakt, iż nastąpiła przebudowa istniejącego uzbrojenia sieci w ul. Magnolii w Brwinowie, może nie być konieczna budowa sieci wodociągowej w całości lub w jej części. 2) Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w bocznej od ul. Wygonowej w Brwinowie. (dn. 110 mm, L=150mb) 3) Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w bocznej od ul. Akacjowej w Brwinowie. (dn. 110 mm, L=85mb) 4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii w Brwinowie. dn. 200mm, L=151,00 mb; (dn. 160 mm , L=5mb) 5) Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w bocznej od ul. Wygonowej w Brwinowie. (sieć - dn 200 mm, odgałęzienia - dn. 160 mm; razem L= ok. 150 mb) 6) Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w bocznej od ul. Pszczelińskiej w Brwinowie do dz. nr ew. 79 obr. 21. (dn. 160 L=28mb) 7) Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Składowa w Brwinowie do dz. nr ew. 10/3 obr. 5. (dn. 160, L=13,5mb) 8) Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Przejazd w Brwinowie do dz. nr ew. 89 obr. 04. (dn. 160, L=8mb) 9) zadania wymienione w punktach 1 i 4 należy wykonać wg projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia do SIWZ załącza się projekty budowlane, które są wystarczające do sporządzenia oferty, 10) zadania wymienione w punktach 2, 3, 5, 6, 7, 8 - wystąpić o warunki techniczne do BPWiK Sp. z o.o. w Brwinowie, uzyskać protokół z narady koordacyjnej, wykonać projekty i wybudować, 11) wykonanie połączenia (wcinki) z istniejącą siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej - pod nadzorem przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie Sp. z o.o. (BPWiK Sp. z o.o.), a w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej - uzgodnienie z właścicielem wodociągu, 12) dla sieci wodociągowej - wykonanie kompletnych badań fizyko - chemicznych i biologicznej czystości wody i przedstawienie pozytywnych badań w min. 2 egz., 13) częściowa wymiana gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 14) odwodnienie wykopów zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust.4, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 15) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 16) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 17) badanie materiałów, na które nie ustawiono PN 18) zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów końcowych odbioru robót, 19) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót (jeżeli zajdzie taka potrzeba należy wykonać projekt organizacji ruchu; określa to opinia ZUD lub protokół z narady koordynacyjnej), 20) w przypadku konieczności - poniesienie kosztów nadzoru i badań archeologicznych, 21) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 22) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 23) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót, 24) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie (m. in. uszkodzone krawężniki uzupełnić we własnym zakresie), 25) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami oraz protokołów odbioru po zakończeniu prac, 26) jeżeli zajdzie taka potrzeba poniesienie kosztów nadzoru i badań archeologicznych zgodnie z decyzjami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 27) Wykonawca powinien dysponować urządzeniami do przewiertu i przecisku, 28) kompleksowa obsługa geodezyjna, 29) Kierownika Budowy zobowiązuję się do sporządzenia planu bezpieczeństwa na budowie przed przystąpieniem do robót, 30) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD i STWiOR oraz na podstawie protokołów z narady koordacyjnej, 31) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, 32) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 33) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 34) ubezpieczenie placu budowy. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 3 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach. 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "MAZURY" STANISŁAW ŁUPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "MAZURY" STANISŁAW ŁUPIŃSKI
- Zakład Usługowo-Handlowy MAZURY Stanisław Łupiński, ul. Trzcinowa 1, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361122,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204366,96
Oferta z najniższą ceną: 204366,96 / Oferta z najwyższą ceną: 206269,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Remont dwóch sal lekcyjnych nr. 301 i 304 usytuowanych na 3 piętrze w budynku szkoły podstawowej w ZSO w Brwinowie przy ulicy Żwirowej 16
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Przygotowanie i produkcja pięciu filmów promujących projekty zrealizowane w ramach PROW 2014-2020
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów
- Usługi hotelarskie w Warszawie dla 75 osób dla uczestników gali finałowej konkursu Przyjazna Wieś
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w Racławiczkach - postępowanie II
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1505K Ropa-Gródek-Biała Niżna w m. Biała Niżna
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.