eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówSukcesywna dostawa kostki brukowej, krawężników i obrzeży betonowych drogowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem remontów chodników, parkingów i innych remontów na terenie Gminy i Miasta Odolanów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Odolanów: Sukcesywna dostawa kostki brukowej, krawężników i obrzeży betonowych drogowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem remontów chodników, parkingów i innych remontów na terenie Gminy i Miasta Odolanów.
Numer ogłoszenia: 193628 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152500 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Bartosza 7, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7331314, faks 062 7333325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy nieposiadający osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa kostki brukowej, krawężników i obrzeży betonowych drogowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem remontów chodników, parkingów i innych remontów na terenie Gminy i Miasta Odolanów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Sukcesywna dostawa kostki brukowej, krawężników i obrzeży betonowych drogowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem remontów chodników, parkingów i innych remontów na terenie Gminy i Miasta Odolanów.2.Kod CPV 44113100-6 Materiały chodnikowe.3.Dostawa obejmuje niżej wymienione materiały:kostka cegiełka (typu Holland) wym. 20cm/10cm grub 8 cm kolor szary z fazą szacunkowa ilość 1850 m2, kostka cegiełka (typu Holland) wym. 20cm/10cm grub. 8 cm kolor czerwony z fazą szacunkowa ilość 515 m2,kostka cegiełka (typu Holland) wym. 20cm/10cm grub 8 cm kolor szary bez fazy szacunkowa ilość 1020 m2,kostka cegiełka (typu Holland) wym. 20cm/10cm grub. 8 cm kolor czerwony bez fazy szacunkowa ilość 30 m2,krawężnik drogowy betonowy 15x30x100 wibroprasowany kolor szary szacunkowa ilość 438 szt.,obrzeże betonowe wibroprasowane 8x30x100 kolor szary szacunkowa ilość 555 szt. 4.Kostka brukowa, krawężniki i obrzeża muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. 5.Powyższy asortyment zostanie zakupiony od producenta , który ma wdrożony system jakości ISO.6.Cena winna obejmować wszelkie koszty łącznie z transportem na miejsce budowy oraz rozładunkiem i nie może ulec zmianie przez cały okres dostawy.7.Palety zwracane będą oferentowi przy następnej dostawie, a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów.8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.9.Wykonawca winien dysponować środkami transportu wyposażonymi w urządzenie HDS do samodzielnego rozładunku.10.Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez telefoniczne lub e-mailowe zamówienie Zamawiającego. 11.Zamówienie będzie realizowane w terminie do 3 dni od złożenia telefonicznego lub e-mailowego zamówienia przez upoważnioną osobę. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 12.Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.13.Wykonawca udzieli gwarancji na w/w asortyment minimum 10 lat.14.Płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury za każdą część dostawy.15.Zamawiający zastrzega sobie, że ilość materiałów określona w zamówieniu jest szacunkowa i może ulec zmianie, w zależności od ilości prowadzonych prac; jeżeli ilość zamówienia będzie mniejsza Wykonawca nie będzie z tego tytułu mógł zgłaszać żadnych roszczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BETARD Sp. z o.o., ul. Polna 30 Długołęka, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97398,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100806,74

  • Oferta z najniższą ceną: 100806,74 / Oferta z najwyższą ceną: 107438,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.