To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Szczecin: Wykonanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez jednostki policji województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 193632 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132170 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez jednostki policji województwa zachodniopomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez jednostki policji województwa zachodniopomorskiego. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 17 części wyspecyfikowanych w załącznikach do siwz od nr 3.1 do 3.17 oraz 4. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia przed zawarciem umowy aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wraz z wnioskiem o zawarcie umowy ubezpieczenia.. , a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000zł. Z polisy ubezpieczeniowej lub wniosku jednoznacznie musi wynikać jaka działalność została zgłoszona i objęta ubezpieczeniem. Jeżeli fakt opłacenia składki nie wynika z przedstawionej polisy należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie wpłaty. 5. W sytuacji, gdy polisa ubezpieczeniowa straci ważność w trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić bez wezwania w ciągu 7 dni wznowione ubezpieczenie lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: KPP w Białogardzie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Drewnikowski, ul. Rzemieslnicza 12, Goleniów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: KPP w Sławnie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTOTRANS Lucjan Szewczuk, ul. Witosa 8, Kobylnica, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9163,50
Oferta z najniższą ceną: 9163,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9163,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: KMP w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Drewnikowski, ul. Rzemieslnicza 12, Goleniów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19895,00
Oferta z najniższą ceną: 19895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19895,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: KPP w Kołobrzegu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE POMOC DROGOWA "ADACH" ADAM HUKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE POMOC DROGOWA "ADACH" ADAM HUKOWSKI
- Usługi Transportowe Pomoc Drogowa ADACH Adam Hukowski, ul. Unii Lubelskiej 55/3, Kołobrzeg, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13185,60
Oferta z najniższą ceną: 13185,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: KPP w Świdwinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DANPOL Andrzej Daniłowicz, ul. Staszica 18/48, Połczyn Zdrój, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17281,50
Oferta z najniższą ceną: 17281,50 / Oferta z najwyższą ceną: 17281,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów w roku 2025 na rzecz spółki Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych pochodzących z działalności Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie.
- "Zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym nad Zalewem Szczecińskim na odcinku: Stepnica-Kopice" w ramach projektu "Trasa rowerowa wokół Zalewu Szczecińskiego"
- Dostawa mebli do Przychodni 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Wsparcie techniczne, aktualizacje do najnowszej wersji oraz nadzór autorski systemów RIS/PACS.
- Wykonanie nasadzeń pnączy na długości 675m wraz z ich pielęgnacją przy ekranach akustycznych drogi krajowej nr 11 na odcinku od Ronda im. Jerzego Patana do ronda północnego Kołobrzeg Wschód
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.