To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Powidz: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie szkolenia teoretycznego i symulatorowego dla personelu latającego, wykonującego loty na śmigłowcu MI-17.
Numer ogłoszenia: 193638 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161325 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 44 71, faks 063 277 41 00, 2774111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie szkolenia teoretycznego i symulatorowego dla personelu latającego, wykonującego loty na śmigłowcu MI-17..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie teoretyczne i symulatorowe dla 15 członków personelu latającego (5 załóg), wykonującego loty w składzie załogi na śmigłowcu Mi-17. szkolenie zostało podzielone na III tury: I tura - 2 załogi - 4 godziny szkolenia teoretycznego dla obu załóg, 10 godzin szkolenia na symulatorze na 1 członka załogi, II tura- 2 załogi - 4 godziny szkolenia teoretycznego dla obu załóg, 10 godzin szkolenia na symulatorze na 1 członka załogi, III tura - 1 załoga - 4 godziny szkolenia teoretycznego dla załogi, 9 godzin szkolenia na symulatorze na 1 członka załogi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NAVITEC Sp. z o. o., ul. św. Teresy 91, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215865,00
Oferta z najniższą ceną: 215865,00 / Oferta z najwyższą ceną: 215865,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.