To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Tuchola: Realizację projektu pn. 1)Dostawa dźwigu szpitalnego 5- przystankowego, demontaż
istniejącego i montaż nowego dźwigu z przystosowaniem szybu
windy wraz z maszynownią do przewozu chorych pacjentów na
łóżkach i osób niepełnosprawnych na wózkach
2) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu
do pomieszczeń piwnicznych.
Numer ogłoszenia: 193640 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144266 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Tucholski Spółka z o.o., ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3360505, 3360507, faks 52 3360507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację projektu pn. 1)Dostawa dźwigu szpitalnego 5- przystankowego, demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu z przystosowaniem szybu windy wraz z maszynownią do przewozu chorych pacjentów na łóżkach i osób niepełnosprawnych na wózkach 2) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu do pomieszczeń piwnicznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizację projektu pn. 1)Dostawa dźwigu szpitalnego 5- przystankowego, demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu z przystosowaniem szybu windy wraz z maszynownią do przewozu chorych pacjentów na łóżkach i osób niepełnosprawnych na wózkach 2) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu do pomieszczeń piwnicznych. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania: Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego na dostarczony nowy dźwig osobowy w istniejącym szybie windy. Celem wymiany jest zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa komfortu jazdy i wyglądu estetycznego. Zakres czynności niezbędnych do wykonania: 1. Opracowanie projektu technicznego wymiany dźwigu zgodnie z SIWZ i obowiązującymi przepisami prawa; 2. Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich 3. demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu windy, wykonaniem 4-ch otworów drzwiowych wraz z obróbką oraz demontaż i montaż urządzeń i konstrukcji elementów mocowania urządzeń maszynowni, wraz z wywozem i utylizacją odpadów wg SIWZ i oferty Wykonawcy stanowiących załącznik do niniejszej umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy, zaleceniami Nadzoru Inwestorskiego i przepisami BHP i PPOŻ, Polskimi Normami i Normami Branżowymi, 4. Udział oraz przebadanie urządzenia przez Jednostkę Notyfikowaną 5. Nadanie znaku CE oraz wystawienie Deklaracji Zgodności 6. Dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT 7. Udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8. Zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu; 10. Uwzględnienie kosztu konserwacji i wymaganych przeglądów technicznych w okresie gwarancji 11. Uwzględnienie kosztu zabezpieczenia urządzeń i pomieszczeń niemodernizowanych, przenoszenie, odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem (w przypadku powstania uszkodzeń np. konieczność wykonania otworów montażowych w przegrodach budowlanych w celu montażu urządzenia, obróbka przy drzwiach wejściowych przystankowych - likwidacja powstałych zniszczeń w celu doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy). 12. Każde opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką. 13. Zastosowane urządzenia i materiały powinny być opisane i scharakteryzowane w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu do pomieszczeń piwnicznych. Zakres czynności niezbędnych do wykonania: 1) wykonania pochylni do windy dla osób niepełnosprawnych w obiekcie Szpitala zgodnie z dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędną obsługę geodezyjną obiektu, organizację ruchu na czas wykonywanych robót 3) Materiały i wyroby powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, oraz przedmiarem robót. 4) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 5) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznaczyć roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia. 6) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i ppoż. 7) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz robotników wykwalifikowanych, niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót. 8) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fabryka Urządzeń Dźwigowych Spólka z o.o., Bolęciń 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273458,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298398,00
Oferta z najniższą ceną: 298398,00 / Oferta z najwyższą ceną: 525096,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
- "Zakup samochodu ciężarowego"
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 3"
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany windy wew. w bud. szpitala w Gryfowie Śl., budowie windy zew. w bud. przychodni w Lwówku Śl. wraz z przeb. przyłączy CO i CWU dla P.C.Z. Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji dwóch dźwigów osobowych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.