Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Częstochowa: Dostawa sprzętu komputerowego (serwer-1szt., stacje robocze-40 szt., drukarki laserowe-42 szt., nagrywarki zewnętrzne-7 szt., urządzenia aktywne-3 szt.) dla Prokuratury Okręgowej w Częstochowie i podległych jej jednostek rejonowych.
Numer ogłoszenia: 193667 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3240571, fax 0-34 324 11 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego (serwer-1szt., stacje robocze-40 szt., drukarki laserowe-42 szt., nagrywarki zewnętrzne-7 szt., urządzenia aktywne-3 szt.) dla Prokuratury Okręgowej w Częstochowie i podległych jej jednostek rejonowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego (serwer-1szt., stacje robocze-40 szt., drukarki laserowe-42 szt., nagrywarki zewnętrzne-7 szt., urządzenia aktywne-3 szt.) dla Prokuratury Okręgowej w Częstochowie i podległych jej jednostek rejonowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: wypełnić druk OFERTA z załącznikami załącznik nr 1 do siwz 4. Wykonawca musi posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich trzech lat trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia: należy załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do zakresu i wartości dostawom objętych zamówieniem - załącznik nr 2 do siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: -oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 3 do siwz; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wykonawca ma siedzibę za granicą składa odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub zaświadczenie potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłosił upadłości; -podpisany projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz; -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw - załącznik nr 2 do siwz;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: siedzibia Zamawiającego pok. 35 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i odwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Janusza Kusocińskiego w Częstochowie - IL.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej do ulicy Długiej w Częstochowie - IL.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont drogi powiatowej nr 1082S na odc. Koniecpol - Radoszewnica, dł. 775m, gmina Koniecpol.
- Utrzymanie bieżące dróg w granicach miasta Częstochowy w latach 2025-2026 w rejonie II i III
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.