To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Dzierzgoń: Dostawa wyposażenia do Ośrodka Zdrowia w Dzierzgoniu, w ramach projektu pn. Podniesienie jakości usług medycznych w Gminie Dzierzgoń poprzez rozbudowę i wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Dzierzgoniu
Numer ogłoszenia: 193669 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168489 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Dzierzgonia, Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. 055 2762501 w. 31, faks 055 2762257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Ośrodka Zdrowia w Dzierzgoniu, w ramach projektu pn. Podniesienie jakości usług medycznych w Gminie Dzierzgoń poprzez rozbudowę i wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Dzierzgoniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu meblowego, sanitarno-higienicznego, medycznego i aparatury medycznej, zgodnie z określonym opisem rzeczowo-ilościowym. W ramach realizacji zamówienia, wymagane jest dostarczenie wskazanego wyposażenia do siedziby Ośrodka Zdrowia w Dzierzgoniu i jego zainstalowanie we wskazanych pomieszczeniach oraz stosownie do potrzeb wynikających z rodzaju poszczególnych elementów wyposażenia - przeprowadzenie procedur rozruchowych. W ujęciu ogólnym na przedmiot zamówienia składa się dostawa wyposażenia, wg specyfikacji określonej poniżej: I Sprzęt meblowy i sanitarno-higieniczny: 1) Biurko gabinetowe (typ 1) -szt.3, Biurko gabinetowe (typ 2) -szt.1; 2) Witryna z półkami -szt.4; 3) Komoda -szt.4; 4) Lampa bankierska (biurkowa) -szt.4; 5) Fotel gabinetowy -szt.4; 6) Krzesło -szt.8; 7) Ławka 4-osobowa -szt.1; 8) Ławka 2-osobowa -szt.4; 9) Ławka 3-osobowa -szt.2; 10) Wieszak -szt.6; 11) Kosz na śmieci z pedałem 20l - satyna -szt.10; 12) Dozownik na płyn do dezynfekcji - stal nierdzewna -szt.4; 13) Dozownik na mydło w płynie - stal nierdzewna -szt.8; 14) Pojemnik na ręczniki papierowe - stal nierdzewna -szt.8; 15) Szafa kartotekowa 5-szufladowa -szt.4; 16) Półpostument (umywalkowy) -szt.8; 17) Dozownik do papieru toaletowego -szt.4; 18) Szczotka do WC montowana do ściany -szt.4; II Sprzęt medyczny: 1) Elektroniczna waga lekarska kolumnowa ze wzrostomierzem (klasa III) -szt.1; 2) Elektroniczna waga lekarska kolumnowa (klasa III) -szt.1; 3) Elektroniczna waga noworodkowa i dla dzieci (klasa III) -szt.1; 4) Elektroniczna waga noworodkowa i dla niemowląt (klasa III) -szt.1; 5) Elektroniczna waga lekarska kolumnowa (klasa III) -szt.1; 6) Fotel ginekologiczny wraz z podstawowymi akcesoriami (oparcia na podudzia, zagłówek, światło-lampa, taboret) -szt.1; 7) Leżanka medyczna -szt.4; 8) Ciśnieniomierz zegarowy -szt.4; 9) Parawan drewniany -szt.4; III Aparatura medyczna: 1) Aparat do EKG z wózkiem pod aparat -szt.1; Aparat do EKG z przystawką spirometryczną -szt.1; 2) Tablica podświetlana do przesiewowego badania wzroku -szt.1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.12.40.00 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest dofinansowane ze środków UE - Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu meblowego i sanitarno-higienicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28041,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29100,00
Oferta z najniższą ceną: 29100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41057,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego i aparatury medycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NaturFarm Piotr Wojciechowski, Dąbrówka, ul. Jaśminowa 12, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35736,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40077,52
Oferta z najniższą ceną: 40077,52 / Oferta z najwyższą ceną: 41619,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
więcej: Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.