eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZP.2010.09.11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Radom: ZP.2010.09.11
Numer ogłoszenia: 193676 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.2010.09.11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia osób bezrobotnych w 7 tematach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych szkoleń (minimum dwa szkolenia) z danego lub zbliżonego tematu, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Oznacza to, iż wykonawca składający ofertę na część 5 zamówienia winien wykazać, iż ma doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń z zakresu Specjalista ds. kadr i płac itd.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Wykażą, iż dysponują odpowiednią infrastrukturą tj. miejscem przeprowadzenia szkolenia: budynkiem, salą wykładową i komputerową, placem manewrowym, punktem gastronomicznym itd., i sprzętem, jakie są niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia (Wykonawca spełnia tylko te warunki, które dotyczą części zamówienia, na które składa ofertę )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Wykażą, iż dysponują przynajmniej po jednej osobie: 1) posiadającej uprawnienia jeżeli przepisy szczególne wymagają posiadania takich uprawnień, oraz doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych szkoleń stanowiących części zamówienia, w zakresie części na które składają ofertę, oraz 2) spełniające dodatkowe wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy złożeniu oferty na poszczególne części zamówienia tj.: a) w zakresie części 1 zamówienia: mgr informatyki (w części dotyczącej obsługi programów komputerowych), osobę uprawnioną do prowadzenia szkoleń w zakresie HACCP oraz osobę posiadającą doświadczenie ze szkolenia z zakresu obsługi klienta i reklamy, b) w zakresie części 2 zamówienia: w zakresie obsługi komputera mgr informatyki, z zakresu obsługi kasy fiskalnej osobę posiadającą uprawnienia do serwisowania kas fiskalnych c) w zakresie części 4 zamówienia: osobę posiadające uprawnienia do prowadzenia szkolenia z zakresu spawania w obu metodach. d) z zakresie części 7 zamówienia: instruktora posiadającego aktualne uprawnienia do szkolenia w zakresie kwalifikacji wstępnej na przewóz rzeczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
  • 4 - Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach: -zmiany w terminach szkoleń, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę a także na wniosek Zamawiającego. -zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub większymi kwalifikacjami. - zmiany w liczbie szkolonych bezrobotnych, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby bezrobotnych.. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwoty, wskazane w kalkulacji stanowiącej zał. 10 do oferty, jako: koszty materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, badań, koszty egzaminów, na każdego uczestnika. - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, pok. 139.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, pok. 137 Kancelaria Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla 10-20 osób bezrobotnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Pracownik magazynu z uprawnieniami na wózek jezdniowy z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Pracownik magazynu z uprawnieniami na wózek jezdniowy z napędem silnikowym dla 10 - 20 osób bezrobotnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Elektryk z uprawnieniami do 1 kV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Elektryk z uprawnieniami do 1 kV dla 5-10 osób bezrobotnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie Spawanie metodami MAG 135 i TIG 141..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Spawanie metodami MAG 135 i TIG 141 dla 10-20 osób bezrobotnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie Specjalista ds. kadr i płac..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Specjalista ds. kadr i płac dla 10-15 osób bezrobotnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie Przewóz materiałów niebezpiecznych ADR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Przewóz materiałów niebezpiecznych ADR dla 5-10 osób bezrobotnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie Kwalifikacja wstępna na przewóz rzeczy (przyśpieszona)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Kwalifikacja wstępna na przewóz rzeczy (przyśpieszona) dla 5-15 osób bezrobotnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.