Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-11
Radom: ZP.2010.09.11
Numer ogłoszenia: 193676 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.2010.09.11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia osób bezrobotnych w 7 tematach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych szkoleń (minimum dwa szkolenia) z danego lub zbliżonego tematu, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Oznacza to, iż wykonawca składający ofertę na część 5 zamówienia winien wykazać, iż ma doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń z zakresu Specjalista ds. kadr i płac itd.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Wykażą, iż dysponują odpowiednią infrastrukturą tj. miejscem przeprowadzenia szkolenia: budynkiem, salą wykładową i komputerową, placem manewrowym, punktem gastronomicznym itd., i sprzętem, jakie są niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia (Wykonawca spełnia tylko te warunki, które dotyczą części zamówienia, na które składa ofertę )
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Wykażą, iż dysponują przynajmniej po jednej osobie: 1) posiadającej uprawnienia jeżeli przepisy szczególne wymagają posiadania takich uprawnień, oraz doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych szkoleń stanowiących części zamówienia, w zakresie części na które składają ofertę, oraz 2) spełniające dodatkowe wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy złożeniu oferty na poszczególne części zamówienia tj.: a) w zakresie części 1 zamówienia: mgr informatyki (w części dotyczącej obsługi programów komputerowych), osobę uprawnioną do prowadzenia szkoleń w zakresie HACCP oraz osobę posiadającą doświadczenie ze szkolenia z zakresu obsługi klienta i reklamy, b) w zakresie części 2 zamówienia: w zakresie obsługi komputera mgr informatyki, z zakresu obsługi kasy fiskalnej osobę posiadającą uprawnienia do serwisowania kas fiskalnych c) w zakresie części 4 zamówienia: osobę posiadające uprawnienia do prowadzenia szkolenia z zakresu spawania w obu metodach. d) z zakresie części 7 zamówienia: instruktora posiadającego aktualne uprawnienia do szkolenia w zakresie kwalifikacji wstępnej na przewóz rzeczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4 - Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach: -zmiany w terminach szkoleń, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę a także na wniosek Zamawiającego. -zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub większymi kwalifikacjami. - zmiany w liczbie szkolonych bezrobotnych, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby bezrobotnych.. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwoty, wskazane w kalkulacji stanowiącej zał. 10 do oferty, jako: koszty materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, badań, koszty egzaminów, na każdego uczestnika. - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, pok. 139.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, pok. 137 Kancelaria Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla 10-20 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Pracownik magazynu z uprawnieniami na wózek jezdniowy z napędem silnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Pracownik magazynu z uprawnieniami na wózek jezdniowy z napędem silnikowym dla 10 - 20 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Elektryk z uprawnieniami do 1 kV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Elektryk z uprawnieniami do 1 kV dla 5-10 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie Spawanie metodami MAG 135 i TIG 141..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Spawanie metodami MAG 135 i TIG 141 dla 10-20 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie Specjalista ds. kadr i płac..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Specjalista ds. kadr i płac dla 10-15 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie Przewóz materiałów niebezpiecznych ADR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Przewóz materiałów niebezpiecznych ADR dla 5-10 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie Kwalifikacja wstępna na przewóz rzeczy (przyśpieszona)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Kwalifikacja wstępna na przewóz rzeczy (przyśpieszona) dla 5-15 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO-9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej - 5
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - 5
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji zarządczych dla kadry menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.