eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i serwisdźwiękowego systemy ostrzegawczego DSO, systemy alarmu pożarowego SAP, oddymiania, systemu kontroli dostępu KD, systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz świadczenie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej i konserwacja sprzętu ppoż.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Warszawa: Konserwacja i serwis: dźwiękowego systemy ostrzegawczego DSO, systemy alarmu pożarowego SAP, oddymiania, systemu kontroli dostępu KD, systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz świadczenie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej i konserwacja sprzętu ppoż.
Numer ogłoszenia: 193680 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher , ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8449406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ir.ids.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i serwis: dźwiękowego systemy ostrzegawczego DSO, systemy alarmu pożarowego SAP, oddymiania, systemu kontroli dostępu KD, systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz świadczenie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej i konserwacja sprzętu ppoż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: ZADANIE nr I - konserwacja i serwis bieżący systemów: - DSO dźwiękowy system ostrzegawczy, - SAP system automatyki przeciwpożarowej - oddymiania - instalacji oświetlenia awaryjnego - drzwi przeciwpożarowych EI30 i EI60 ZADANIE nr 2 - konserwacja i serwis bieżący systemów: - KD - kontrola dostępu - SSWiN system sygnalizacji włamania i napadu, ZADANIE Nr 3 - konserwacja i serwis podręcznego sprzętu gaśniczego wraz ze świadczeniem usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej 2. Zakres przedmiotu zamówienia (robót konserwacyjnych, serwisowych, usuwania awarii i wykonywania napraw) dla: ZADANIA I 2.1 Zakres prac związanych z przeglądami i konserwacją: systemów alarmu pożarowego SAP, dźwiękowych systemów ostrzegawczych DSO, systemów oddymiających, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralami sygnalizacji pożarowej, naprawą: systemów alarmu pożarowego SAP, dźwiękowych systemów ostrzegawczych DSO, systemów oddymiających, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralą instalacji sygnalizacji pożarowej, obejmuje: 2.1.1.Prowadzenie przeglądu i konserwacji centrali instalacji sygnalizacji pożaru oraz systemów sterujących urządzeń uaktywnianych przez centralę instalacji sygnalizacji pożarowej -1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.2.Sprawdzenie zdatności centrali do uaktywniania wszystkich funkcji pomocniczych np. sterowania klapami dymowymi, wentylatorami, drzwiami ewakuacyjnymi, itp.- 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1..3.Sprawdzenie działania linii - pętli dozorowych i sygnałowych - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.4.Prowadzenie przeglądu i konserwacji układów zasilania podstawowych i awaryjnych instalacji sygnalizacji pożaru - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał 2.1.5.Prowadzenie przeglądu i konserwacji linii pętli dozorowych i sygnałowych, czujek pożarowych, przycisków pożarowych ROP, sygnalizatorów zadziałania optycznych i akustycznych - 1 raz w roku tak aby do 30 dnia miesiąca kończącego rok objąć przeglądem cały system. Zakres ww. prac konserwacyjnych obejmuje: - sprawdzenie stanu technicznego oraz mocowania przewodów linii pętli dozorowych i sygnałowych, - sprawdzenie wszystkich części i urządzeń pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, - sprawdzenie mocowania czujek pożarowych, przycisków pożarowych, sygnalizatorów zadziałania, - sprawdzenie działania wszystkich przycisków pożarowych, - sprawdzenie działania każdej linii (pętli) dozorowej i sygnałowej, - sprawdzenie działania każdej czujki pożarowej zgodnie z zaleceniami producenta za pomocą imitatora dymu, temperatury, itp. oraz czyszczenie komór pomiarowych czujek, - kontrola izotopowych czujek dymu zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie Prawa atomowego. 2.1.6.Prowadzenie przeglądu i konserwacji centrali sterującej oraz urządzeń wzmacniających dźwiękowego systemu ostrzegawczego -1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał 2.1.7.Prowadzenie przeglądu i konserwacji układów zasilania podstawowych i awaryjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego -1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.8.Sprawdzenie działania linii sygnałowych dźwiękowego systemu ostrzegawczego - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.9.Prowadzenie przeglądu i konserwacji linii sygnałowych oraz głośników dźwiękowego systemu ostrzegawczego -1 raz w roku tak aby do 30 dnia miesiąca kończącego rok objąć przeglądem cały system. Zakres ww. prac konserwacyjnych obejmuje: - sprawdzenie stanu technicznego oraz mocowania przewodów linii sygnałowych, -sprawdzenie wszystkich części i urządzeń pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, - sprawdzenie mocowania głośników, - sprawdzenie działania każdej linii sygnałowej, - sprawdzenie działania każdego głośnika zgodnie z zaleceniami producenta. 2.1.10.Prowadzenie przeglądu i konserwacji urządzeń sterujących centrala sterująca instalacji oddymiającej - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.11.Prowadzenie przeglądów technicznych i konserwacji całości instalacji oddymiającej centrala, urządzenia zasilające, czujki dymowe, linie sterujące, przyciski uruchamiające, siłowniki, klapy wraz z przeprowadzeniem próby działania - 2 razy w roku do 30 dnia miesiąca kończącego półrocze. 2.1.12.Prowadzenia przeglądów technicznych i konserwacji klap przeciwpożarowych - 1 raz w roku do 30 dnia miesiąca kończącego rok. 2.1.13.W ramach normalnych czynności konserwacyjnych Wykonawca zobowiązany jest również do: - regulacji urządzeń lub ich części, - usunięcia zauważonych uszkodzeń linii pętli dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji, -uzupełnienia linek mocujących, uchwytów, mocowań, itp., -wymiany części o ograniczonej żywotności np. lampki, żarówki, bezpieczniki, szybki ochronne, itp.. 2.1.14.Potwierdzeniem przeprowadzenia przeglądu technicznego i konserwacji systemu sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, systemu oddymiającego, jest protokół zawierający następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwisko i podpis konserwatora, -rodzaj i zakres prowadzonego przeglądu technicznego, -wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem: koniecznych do przeprowadzenia remontów wykraczających poza zakres zwykłej konserwacji, sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania, stwierdzonych braków sprzętu lub wyposażenia, -wykaz zainstalowanych części zamiennych, -wyniki prób i pomiarów, -datę przeprowadzenia przeglądu, -datę następnego przeglądu, -podpis przedstawiciela Zamawiającego. 2.1.15.Naprawy systemów wykraczające poza zakres zwykłej konserwacji będą wykonywane na podstawie odrębnych zamówień i rozliczne w oparciu o kosztorys sporządzony na stawkach roboczych i narzutach wynikających z przyjętej oferty, przy czym w czasie trwania niniejszej umowy wartość wykonywanych napraw nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie. 2.1.16.Wykonawca zapewni odbiór wycofanych z użytkowania izotopowych czujek dymowych. Odbiór będzie potwierdzany protokółem zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwę i typ środków przyjętych do utylizacji, -numery ewidencyjne środków przyjętych do utylizacji, -datę przyjęcia do utylizacji, -podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę, podpis kierownika administracyjnego obiektu, oraz kartą odbioru odpadu sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami oraz Prawa atomowego. ZADANIA II Obejmuje: 2.2. dla systemów KD i SSWiN 2.2.1.utrzymywanie w ciągłej sprawności urządzeń alarmowych, 2.2.2.wykonywanie konserwacji systemu raz w miesiącu, 2.2.3.usuwanie awarii 2.2.4.wymianę części i urządzeń, ZADANIA III Obejmuje: 2.3. podręcznego sprzętu ppoż. oraz doradztwa ppoż: 2.3.1.Konserwację podręcznego sprzętu ppoż. zainstalowanego w budynkach Instytutu, w tym kontrolowanie stanu wyposażenia w sprzęt gaśniczy oraz poprawność ich oznakowania i usytuowania, w tym także uzupełnianie oznakowania 2.3.2.Wykonywanie przeglądów stanu technicznego (gaśnic, agregatów gaśniczych, hydrantów wewnętrznych oraz zewnętrznych) w tym także wykonywanie pomiarów i badania sieci hydrantowej, 2.3.3.Prowadzenie nadzoru nad poprawnością oznakowania dróg pożarowych i ewakuacyjnych oraz uzupełnianie oznakowania. 2.3.4.Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie przeciwpożarowej, w tym regularne kontrolowanie: -przestrzegania przeciwpożarowych wymagań budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, -przeciwpożarowego zaopatrzenia nadzorowanego obiektu w wodę, -przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego przez pracowników, -dróg pożarowych i ewakuacyjnych. 2.3.5.Opracowanie: -Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego oraz ich aktualizacja w świetle obowiązujących przepisów, -Planów ewakuacji z obiektu oraz umieszczenie opracowanych planów ewakuacji wewnątrz obiektów ze wskazaniem najbliższych wyjść ewakuacyjnych a także rozmieszczenia sprzętu gaśniczego, 2.3.6.Wykonywanie audytów przeciwpożarowych oraz kontroli stanu bezpieczeństwa. 2.3.7.Reprezentowanie Zamawiającego przed organami kontrolnymi Straży Pożarnej podczas kontroli oraz w czasie dokonywania odbiorów obiektów po wykonaniu modernizacji, remontów itp., 2.3.8.Prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tematyce: -zagrożenia pożarowe występującego w obiekcie, -przyczyny powstawania i rozprzestrzeniania się pożarów, -czynności i obowiązki pracowników w celu zapobiegania i w przypadku powstania pożaru, -obsługa podręcznego sprzętu gaśniczego. 2.3.9.doradztwo w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz bieżące prowadzenie spraw przeciwpożarowych, a w szczególności: opracowanie nowych i aktualizowanie istniejących (wymaganych prawem) dokumentów, opracowywanie okresowych analiz dotyczących bezpieczeństwa pożarowego, opiniowanie zmian zagospodarowania budynków i pomieszczeń, zapoznawanie pracowników z przepisami przeciwpożarowymi, organizowanie okresowych ćwiczeń ewakuacyjnych, uczestniczenie przy kontrolach prowadzonych przez PSP, współpraca z organami kontrolnymi w zakresie ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie pism i wniosków. 2.3.10.Prowadzenie przeglądów technicznych i okresowych konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego gaśnice, agregaty gaśnicze 4 razy w roku do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.3.11.Wykonywanie badań i legalizacji zbiorników ciśnieniowych gaśnic i agregatów gaśniczych zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego przed upływem terminu ważności ostatniego badania. Badania i legalizacja zbiorników ciśnieniowych stanowią zakres normalnej konserwacji. 2.3.12.Prowadzenie przeglądów i konserwacji hydrantów wewnętrznych 2 razy w roku do 30 dnia miesiąca półrocze. 2.3.13.Wykonywanie prób ciśnieniowych węży hydrantowych 1 raz na pięć lat przed upływem ważności ostatniego badania. Badania ciśnieniowe węży wykonywane będą na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane zgodnie z cennikiem wynikającym z przyjętej oferty. 2.3.14.Potwierdzenie przeprowadzenia przeglądu technicznego i konserwacji gaśnic, agregatów gaśniczych oraz hydrantów, indywidualną kontrolką zawierającą następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwisko i podpis konserwatora, -datę wykonania przeglądu, -datę ważności przeglądu, oraz protokółem, zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd i konserwację, -wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem: rodzaju i ilości sprzętu poddanego kontroli, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do remontu, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do legalizacji lub badań, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania, stwierdzonych braków sprzętu lub wyposażenia, -wynik przeprowadzonych prób i pomiarów, -wykaz zainstalowanych części zamiennych, -datę przeprowadzenia przeglądu, -datę następnego przeglądu, -nazwisko i podpis konserwatora, -podpis przedstawiciela Zamawiającego. 2.3.15.Potwierdzenie przeprowadzenia prób ciśnieniowych węży hydrantowych poprzez naniesienie na węże w trwały sposób następujących informacji: -nazwę firmy, -datę przeprowadzenia próby, -datę następnego badania. oraz protokółem próby zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwę i adres obiektu, z którego pochodzą badane węże, -numery ewidencyjne węży (jeżeli są naniesione na wężach), -wynik prób ciśnieniowych, -nazwisko i podpis pracownika przeprowadzającego próby, -datę przeprowadzenia próby, -datę następnego badania. 2..3.16. Potwierdzenie legalizacji zbiorników ciśnieniowych gaśnic zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz protokółem zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwę i adres obiektu, z którego pochodzą badane gaśnice, -numery ewidencyjne zbiorników, -wynik prób ciśnieniowych, -nazwisko i podpis pracownika przeprowadzającego próby, -datę przeprowadzenia próby, -datę następnego badania. 2.3.17. Naprawy podręcznego sprzętu gaśniczego wynikające ze stwierdzonych podczas przeglądów usterek potwierdzonych odpowiednimi zapisami w protokóle oraz zgłoszeń Zamawiającego będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane w oparciu o kosztorys sporządzony na stawkach roboczych i narzutach wynikających z przyjętej oferty. 2.3.18. Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas wykonywania napraw, legalizacji zbiorników ciśnieniowych gaśnic i agregatów, wykonywania prób ciśnieniowych węży hydrantowych. Po wykonaniu ww. czynności Zamawiający otrzyma sprzęt będący jego własnością. 2.3.19. Utylizacja podręcznego sprzętu gaśniczego będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. Koszty związane z utylizacją wycofanego z użycia sprzętu gaśniczego, z wyjątkiem gaśnic halonowych i azbestowych koców gaśniczych, obciążają Wykonawcę. Odbiór sprzętu do utylizacji będzie potwierdzany protokółem zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwę i adres obiektu z którego pochodzi sprzęt przekazany do utylizacji, -nazwę i typ środków przyjętych do utylizacji, -numery ewidencyjne środków przyjętych do utylizacji, -datę przyjęcia do utylizacji, -podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę, -podpis przedstawiciela Zamawiającego 3.. Sposób wykonywania prac konserwacyjno-serwisowych oraz napraw: 1.Prace konserwacjo-serwisowe oraz naprawcze instalacji, urządzeń systemów oraz sprzętu obejmuje stały nadzór nad całokształtem działania urządzeń, systemów, sprzętu itp. oraz gwarantować ma utrzymanie urządzeń, systemów i sprzętu w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie. 2.Ww zakres czynności należy wykonywać nie mniej niż podano dla poszczególnych zadań. 3.Prace konserwacyjno-serwisowe należy wykonywać w czasie normalnych dni roboczych w godz. 7.30 - 15.30, a w koniecznych przypadkach także poza normalnym czasem pracy tzn. 15.30 - 7.30. 4.Podjąć czynności związane z naprawą zepsutego urządzenia w ciągu 24 godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego o niesprawności urządzenia. O konieczności wymiany zużytych podzespołów lub części należy bezzwłocznie powiadomić użytkownika stosownym protokołem zużycia. Materiały pochodzące z wymiany w czasie konserwacji lub naprawy Wykonawca ma obowiązek każdorazowo rozliczyć z Zamawiającym i dostarczyć do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi. 5.W przypadku konieczności usunięcia awarii i dokonania naprawy Wykonawca jest zobowiązany do: - wystąpienia do Zamawiającego o zgodę na zakup części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń, - zapewnienia dostawy części zamiennych części nowych, oryginalnych , - przedstawienie Zamawiającemu faktur na zakupione części zamienne, - bezpłatny montaż części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 7 000.00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celu potwierdzenia Wykonawca składa wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać minimum 3 usługi o wartości co najmniej 500 000,00 PLN

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów. W celu potwierdzenia Wykonawca składa opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN Wykonawca

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres utrzymania stałej ceny - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytutreumatologii.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Reumatologii 02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Reumatologii 02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr I - konserwacja i serwis bieżący systemów: - DSO (dźwiękowy system ostrzegawczy), - SAP (system automatyki przeciwpożarowej), - oddymiania - instalacji oświetlenia awaryjnego - drzwi przeciwpożarowych EI30 i EI60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Zakres prac związanych z przeglądami i konserwacją: systemów alarmu pożarowego SAP, dźwiękowych systemów ostrzegawczych DSO, systemów oddymiających, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralami sygnalizacji pożarowej, naprawą: systemów alarmu pożarowego SAP, dźwiękowych systemów ostrzegawczych DSO, systemów oddymiających, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralą instalacji sygnalizacji pożarowej, obejmuje: 2.1.1.Prowadzenie przeglądu i konserwacji centrali instalacji sygnalizacji pożaru oraz systemów sterujących urządzeń uaktywnianych przez centralę instalacji sygnalizacji pożarowej -1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.2.Sprawdzenie zdatności centrali do uaktywniania wszystkich funkcji pomocniczych np. sterowania klapami dymowymi, wentylatorami, drzwiami ewakuacyjnymi, itp.- 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1..3.Sprawdzenie działania linii pętli dozorowych i sygnałowych - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.4.Prowadzenie przeglądu i konserwacji układów zasilania podstawowych i awaryjnych instalacji sygnalizacji pożaru - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.5.Prowadzenie przeglądu i konserwacji linii pętli dozorowych i sygnałowych, czujek pożarowych, przycisków pożarowych ROP, sygnalizatorów zadziałania optycznych i akustycznych - 1 raz w roku tak aby do 30 dnia miesiąca kończącego rok objąć przeglądem cały system. 2.1.6.Prowadzenie przeglądu i konserwacji centrali sterującej oraz urządzeń wzmacniających dźwiękowego systemu ostrzegawczego -1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.7.Prowadzenie przeglądu i konserwacji układów zasilania podstawowych i awaryjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego -1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.8.Sprawdzenie działania linii sygnałowych dźwiękowego systemu ostrzegawczego - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.9.Prowadzenie przeglądu i konserwacji linii sygnałowych oraz głośników dźwiękowego systemu ostrzegawczego -1 raz w roku tak aby do 30 dnia miesiąca kończącego rok objąć przeglądem cały system. 2.1.10.Prowadzenie przeglądu i konserwacji urządzeń sterujących (centrala sterująca) instalacji oddymiającej - 1 raz na kwartał do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał. 2.1.11.Prowadzenie przeglądów technicznych i konserwacji całości instalacji oddymiającej centrala, urządzenia zasilające, czujki dymowe, linie sterujące, przyciski uruchamiające, siłowniki, klapy wraz z przeprowadzeniem próby działania - 2 razy w roku do 30 dnia miesiąca kończącego półrocze. 2.1.12.Prowadzenia przeglądów technicznych i konserwacji klap przeciwpożarowych - 1 raz w roku do 30 dnia miesiąca kończącego rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - konserwacja i serwis bieżący systemów: - KD (kontrola dostępu) - SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: 2.2. dla systemów KD i SSWiN 2.2.1.utrzymywanie w ciągłej sprawności urządzeń alarmowych, 2.2.2.wykonywanie konserwacji systemu raz w miesiącu, 2.2.3.usuwanie awarii 2.2.4.wymianę części i urządzeń,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja i serwis podręcznego sprzętu gaśniczego wraz ze świadczeniem usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: 2.3. podręcznego sprzętu ppoż. oraz doradztwa ppoż: 2.3.1.Konserwację podręcznego sprzętu ppoż. zainstalowanego w budynkach Instytutu, w tym kontrolowanie stanu wyposażenia w sprzęt gaśniczy oraz poprawność ich oznakowania i usytuowania, w tym także uzupełnianie oznakowania 2.3.2.Wykonywanie przeglądów stanu technicznego (gaśnic, agregatów gaśniczych, hydrantów wewnętrznych oraz zewnętrznych) w tym także wykonywanie pomiarów i badania sieci hydrantowej, 2.3.3.Prowadzenie nadzoru nad poprawnością oznakowania dróg pożarowych i ewakuacyjnych oraz uzupełnianie oznakowania. 2.3.4.Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie przeciwpożarowej, w tym regularne kontrolowanie: -przestrzegania przeciwpożarowych wymagań budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, -przeciwpożarowego zaopatrzenia nadzorowanego obiektu w wodę, -przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego przez pracowników, -dróg pożarowych i ewakuacyjnych. 2.3.5.Opracowanie: -Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego oraz ich aktualizacja w świetle obowiązujących przepisów, -Planów ewakuacji z obiektu oraz umieszczenie opracowanych planów ewakuacji wewnątrz obiektów ze wskazaniem najbliższych wyjść ewakuacyjnych a także rozmieszczenia sprzętu gaśniczego, 2.3.6.Wykonywanie audytów przeciwpożarowych oraz kontroli stanu bezpieczeństwa. 2.3.7.Reprezentowanie Zamawiającego przed organami kontrolnymi Straży Pożarnej podczas kontroli oraz w czasie dokonywania odbiorów obiektów po wykonaniu modernizacji, remontów itp., 2.3.8.Prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tematyce: -zagrożenia pożarowe występującego w obiekcie, -przyczyny powstawania i rozprzestrzeniania się pożarów, -czynności i obowiązki pracowników w celu zapobiegania i w przypadku powstania pożaru, -obsługa podręcznego sprzętu gaśniczego. 2.3.9.doradztwo w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz bieżące prowadzenie spraw przeciwpożarowych, a w szczególności: opracowanie nowych i aktualizowanie istniejących (wymaganych prawem) dokumentów, opracowywanie okresowych analiz dotyczących bezpieczeństwa pożarowego, opiniowanie zmian zagospodarowania budynków i pomieszczeń, zapoznawanie pracowników z przepisami przeciwpożarowymi, organizowanie okresowych ćwiczeń ewakuacyjnych, uczestniczenie przy kontrolach prowadzonych przez PSP, współpraca z organami kontrolnymi w zakresie ochrony przeciwpożarowej, przygotowywanie pism i wniosków. 2.3.10.Prowadzenie przeglądów technicznych i okresowych konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego (gaśnice, agregaty gaśnicze) 4 razy w roku (do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał). 2.3.11.Wykonywanie badań i legalizacji zbiorników ciśnieniowych gaśnic i agregatów gaśniczych zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego (przed upływem terminu ważności ostatniego badania). Badania i legalizacja zbiorników ciśnieniowych stanowią zakres normalnej konserwacji. 2.3.12.Prowadzenie przeglądów i konserwacji hydrantów wewnętrznych 2 razy w roku (do 30 dnia miesiąca półrocze). 2.3.13.Wykonywanie prób ciśnieniowych węży hydrantowych 1 raz na pięć lat (przed upływem ważności ostatniego badania). Badania ciśnieniowe węży wykonywane będą na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane zgodnie z cennikiem wynikającym z przyjętej oferty. 2.3.14.Potwierdzenie przeprowadzenia przeglądu technicznego i konserwacji gaśnic, agregatów gaśniczych oraz hydrantów, indywidualną kontrolką zawierającą następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwisko i podpis konserwatora, -datę wykonania przeglądu, -datę ważności przeglądu, oraz protokółem, zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwę i adres obiektu, w którym przeprowadzono przegląd i konserwację, -wynik przeprowadzonego przeglądu ze szczególnym uwzględnieniem: rodzaju i ilości sprzętu poddanego kontroli, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do remontu, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do legalizacji lub badań, rodzaju i ilości sprzętu wytypowanego do wycofania z użytkowania, stwierdzonych braków sprzętu lub wyposażenia, -wynik przeprowadzonych prób i pomiarów, -wykaz zainstalowanych części zamiennych, -datę przeprowadzenia przeglądu, -datę następnego przeglądu, -nazwisko i podpis konserwatora, -podpis przedstawiciela Zamawiającego. 2.3.15.Potwierdzenie przeprowadzenia prób ciśnieniowych węży hydrantowych poprzez naniesienie na węże w trwały sposób następujących informacji: -nazwę firmy, -datę przeprowadzenia próby, -datę następnego badania. oraz protokółem próby zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy,- -nazwę i adres obiektu, z którego pochodzą badane węże, -numery ewidencyjne węży (jeżeli są naniesione na wężach), -wynik prób ciśnieniowych, -nazwisko i podpis pracownika przeprowadzającego próby, -datę przeprowadzenia próby, -datę następnego badania. 2..3.16. Potwierdzenie legalizacji zbiorników ciśnieniowych gaśnic zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz protokółem zawierającym następujące informacje: -nazwę firmy, -nazwę i adres obiektu, z którego pochodzą badane gaśnice, -numery ewidencyjne zbiorników, -wynik prób ciśnieniowych, -nazwisko i podpis pracownika przeprowadzającego próby, -datę przeprowadzenia próby, -datę następnego badania. 2.3.17. Naprawy podręcznego sprzętu gaśniczego wynikające ze stwierdzonych podczas przeglądów usterek (potwierdzonych odpowiednimi zapisami w protokóle) oraz zgłoszeń Zamawiającego będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia i rozliczane w oparciu o kosztorys sporządzony na stawkach roboczych i narzutach wynikających z przyjętej oferty. 2.3.18. Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas wykonywania napraw, legalizacji zbiorników ciśnieniowych gaśnic i agregatów, wykonywania prób ciśnieniowych węży hydrantowych. Po wykonaniu ww. czynności Zamawiający otrzyma sprzęt będący jego własnością. 2.3.19. Utylizacja podręcznego sprzętu gaśniczego będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. Koszty związane z utylizacją wycofanego z użycia sprzętu gaśniczego, z wyjątkiem gaśnic halonowych i azbestowych koców gaśniczych, obciążają Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres utrzymania stałych cen - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.