To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Lubochnia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Lubochnia
Numer ogłoszenia: 193693 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169249 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubochnia, ul. Tomaszowska 9, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7103510, faks 044 7103022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Lubochnia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Lubochnia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych . 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. II część - ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą dwóch komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem. 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.00.00 - Meble szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. P.O.W. 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103879,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99145,00
Oferta z najniższą ceną: 99145,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99145,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Komes J.Krysakowski i Wspólnicy Sp.J, ul. P.O.W. 5, 97-200 Tomaszów Maz., kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3640,80
Oferta z najniższą ceną: 3084,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3640,80
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.