Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Płońsk: Dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej.
Numer ogłoszenia: 193702 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, fax 023 6624278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (wyprodukowanej w 2007 roku) przyczepy dwuosiowej spełniającej poniższe parametry: 1. Ładowność do 6000 kg, 2. Wywrot skrzyni ładunkowej trzystronny, 3. Centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi, 4. Długość skrzyni ładunkowej około 4100 mm, 5. Szerokość skrzyni ładunkowej około 2100 mm, 6. Wysokość skrzyni ładunkowej 500 plus 500 mm, 7. Pojemność skrzyni ładunkowej - 8 m3, 8. Prędkość max. 30 km/h, 9. Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej - 500, 10. Wyposażona w koło zapasowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.20.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) wykazali, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie przyczep ciągnikowych, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzili należyte ich wykonanie referencjami. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 2, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) wykazali, że nie zalegają z opłacaniem podatków, b) wykazali, że nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych złoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1do siwz). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Informacje należy przygotować na załączniku nr 2, zgodnie z opisem zawartym w § 9 pkt. 1.2.a) siwz,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Długość trwania okresu gwarancji - 10
- 3. Zgodność parametrów technicznych z wymaganymi przez zamawiającego - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp.z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - Siedziba zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Remont drogi gminnej nr 300735W Dalanówek - Lisewo, gm. Płońsk
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Michalinek i Poczernin, gm. Płońsk
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Lisewo i miejscowości Siedlin
- Dzierżawa urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa serwisowo - eksploatacyjna, DZP.261.6.2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja ściany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39"
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.