To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Warszawa: Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej
użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej
z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wybrane pozycje zamówienia.
Numer ogłoszenia: 193708 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89016 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wybrane pozycje zamówienia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwadzieścia niżej podanych różnych pozycji: - pozycja nr 1: Rękawice specjalne - pozycja nr 2: Kominiarka - pozycja nr 3: Ubrania specjalne - pozycja nr 4: Buty strażackie - pozycja nr 5: Hełm strażacki - pozycja nr 6: Zatrzaśnik strażacki duży - pozycja nr 7: Pas strażacki - pozycja nr 8: Topór strażacki lekki - pozycja nr 9: Pochewka na toporek - pozycja nr 10: Podpinka linkowa - pozycja nr 11: Ubrania koszarowe - pozycja nr 12: Obuwie koszarowe - pozycja nr 13: Ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej - pozycja nr 14: Buty dla kadry dowódczo-sztabowej - pozycja nr 15: Sztormiak - pozycja nr 16: Koszulki letnie i koszulki zimowe - pozycja nr 17: Worek marynarski - pozycja nr 18: Plecak (kostka) - pozycja nr 19: Manierka - pozycja nr 20: Menażka 2. Asortyment wymieniony w pozycjach od 1-8,należy wykonać wg wzorców, cech technicznych i jakościowych określonych w wymaganiach techniczno - użytkowych stanowiących odpowiednio dla danej pozycji załącznik do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 143 poz. 1002 z późn. zm.). 3. Asortyment wymieniony w pozycjach 11-16 należy wykonać wg wzorców, cech technicznych i jakościowych określonych w wymaganiach technicznych (KT) stanowiących odpowiednio dla danej pozycji załącznik do Zarządzenia nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.). 4. Asortyment wymieniony w pozycjach 9-10 i 17-20 należy wykonać wg wzorców, cech technicznych i jakościowych określonych w Rozdziale II odpowiednio dla danego numeru zadania. 5. Wymagania techniczne i użytkowe, o których mowa powyżej dostępne są: 1) w internecie, 2) do wglądu i skopiowania w siedzibie SGSP - Dział Zamówień Publicznych, pok. 323. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe oznaczenia kart wymagań technicznych i użytkowych odpowiednich do asortymentu, wariantowe i dodatkowe wymagania, warunki jakie musi spełniać oferowany przez Wykonawców asortyment oraz warunki jego realizacji szczegółowo zostały opisane w Rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia. 7. W przypadkach gdzie określono wyrób za pomocą nazwy towarowej, dopuszcza się rozwiązania równoważne pod względem funkcji i parametrów technicznych. danego wyrobu. W takim przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Ustala się, że w przypadku wystąpienia w trakcie odbioru przedmiotu dostawy, wątpliwości co do jakości i parametrów gwarantowanych przez producenta, zamawiający będzie mógł zlecić w tym zakresie badania specjalistyczne a czynności odbioru ulegną zawieszeniu. W przypadku negatywnych wyników badań, koszty badań zobowiąże się pokryć Wykonawca i powtórzyć procedurę zgłoszenia do odbioru. Pozytywne wyniki badań skutkować będą uznaniem odbioru za skuteczny w terminie dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 35.81.20.00 - Mundury bojowe 18.93.11.00 - Plecaki 39.22.12.60 - Menażki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Kominiarka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Wytwórnia Umundurowania Strażackiego, ul. Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3888,00
Oferta z najniższą ceną: 3888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5965,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ubrania specjalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUBAWA S. A., ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140400,00
Oferta z najniższą ceną: 139320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Buty strażackie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KADIMEX S. A., ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46008,00
Oferta z najniższą ceną: 44919,60 / Oferta z najwyższą ceną: 46008,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Hełm strażacki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KALISKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU TERENOWEGO W KALISZU S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KALISKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU TERENOWEGO W KALISZU S.A.
- Kaliskie Zakłady Przemysłu Terenowego w Kliszu Sp. z o. o., ul. Przybrzeżna 37, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65725,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46332,00
Oferta z najniższą ceną: 41800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46332,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zatrzaśnik strażacki duży
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH SUPRON 3 Sp. z o. o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3402,00
Oferta z najniższą ceną: 3402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3402,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pas strażacki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANTARES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ANTARES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ANTARES Sp. z o. o., ul. 19 Stycznia 25, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7612,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6858,00
Oferta z najniższą ceną: 6858,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7236,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Topór strażacki lekki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU SUPRON 3 Sp. z o. o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5616,00
Oferta z najniższą ceną: 5616,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5616,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pochewka na toporek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU SUPRON 3 Sp. z o. o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4536,00
Oferta z najniższą ceną: 4536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4536,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Podpinka linkowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANTARES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ANTARES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ANTARES Sp. z o. o., ul. 19 Stycznia 25, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1273,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1026,00
Oferta z najniższą ceną: 1026,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1242,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Ubrania koszarowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH SCANTEX Klaudia Koćmiel-Onuszko, ul. Piekarnicza 26, 80-126 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86320,00
Oferta z najniższą ceną: 81000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92016,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Obuwie koszarowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH SUPRON 3 Sp. z o. o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15937,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13689,00
Oferta z najniższą ceną: 13689,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14094,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10466,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10195,20
Oferta z najniższą ceną: 10152,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10195,20
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Sztormiak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH SCANTEX Klaudia Koćmiel-Onuszko, ul. Piekarnicza 26, 80-126 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6266,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5616,00
Oferta z najniższą ceną: 5346,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5616,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Koszulki letnie i koszulki zimowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA
- Zakład Produkcyjno Usługowy GALEX, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22760,00
Oferta z najniższą ceną: 16040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Worek marynarski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANTARES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ANTARES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ANTARES Sp. z o. o., ul. 19 Stycznia 25, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15479,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12859,20
Oferta z najniższą ceną: 12859,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12859,20
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Plecak (kostka)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH SUPRON 3 Sp. z o. o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1404,00
Oferta z najniższą ceną: 1404,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1404,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Manierka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH SUPRON 3 Sp. z o. o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 836,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 540,00
Oferta z najniższą ceną: 540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Menażka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH SUPRON 3 Sp. z o. o., ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1015,20
Oferta z najniższą ceną: 1015,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1015,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia wojskowych straży pożarnych.
- Dostawa doposażenia OSP w Koprzywnicy (jednostki z Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego) warunkiem zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców gminy i powiatu.
- Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Podgrodziu poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.