Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Poznań: Sporządzanie oddzielnych operatów szacunkowych w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb zadań z zakresu administracji rządowej, związanych z nieruchomościami.
Numer ogłoszenia: 193718 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, fax 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie oddzielnych operatów szacunkowych w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb zadań z zakresu administracji rządowej, związanych z nieruchomościami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie oddzielnych operatów szacunkowych w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb zadań z zakresu administracji rządowej, związanych z nieruchomościami. Przedmiot zamówienia został podzielony na II części i obejmuje: Część I - operaty szacunkowe w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 12 ust 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 721 ze zm.) Część II - operaty szacunkowe w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 98 ust 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r. , Nr 261, poz. 2603 ze zm.) - dotyczy nieruchomości przejętych pod drogi publiczne będące własnością Miasta Poznania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) załączą zaakceptowany projekt umowy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy - osobno na każdą część przedmiotu zamówienia na którą Oferent zamierza złożyć ofertę - zgodny ze wzorem zawartym w załącznikach nr 1A lub/i 1B do SIWZ ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 24 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) projekt umowy - parafowany przez osobę podpisującą ofertę - jako akceptacja jej warunków i treści ; 5) wykaz osób, które będą wykonywać operaty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Oferent zobowiązany jest załączyć kserokopie świadectw nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - dotyczy wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia; 6) wykaz wykonywanych usług szacowania nieruchomości w okresie ostatnich 3 lat tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest załączyć min. 2 dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) w siedzibie zamawiającego, pok. 308; 2) listem poleconym za pobraniem; 3) pobrać z ww. strony internetowej. W przypadkach określonych w pkt. 1 i 2 pobierana będzie opłata w wysokości 20zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferta powinna zostać złożona w siedzibie Zamawiającego ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 002 - kancelaria w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.09.2008r. do godz. 11:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: operaty szacunkowe w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 12 ust 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 721 ze zm.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: operaty szacunkowe w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 12 ust 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 721 ze zm.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: operaty szacunkowe w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 98 ust 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r. , Nr 261, poz. 2603 ze zm.) - dotyczy nieruchomości przejętych pod drogi publiczne będące własnością Miasta Poznania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: operaty szacunkowe w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 98 ust 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r. , Nr 261, poz. 2603 ze zm.) - dotyczy nieruchomości przejętych pod drogi publiczne będące własnością Miasta Poznania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w 2024 roku z podziałem na części.
- Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Przebudowa z rozbudową willi miejskiej przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Sukcesywny zakup artykułów biurowych w tym papieru i baterii
- Wzmocnienie nawierzchni na drodze wojewódzkiej nr 199 m. Mierzyn
- "Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych oraz dostawa nowych komórkowych aparatów telefonicznych dla PIM Sp. z o.o." - nazwa skrócona
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie całej Polski
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.