Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Biłgoraj: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Numer ogłoszenia: 193756 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju, ul. Bohaterów Monte Cassino, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6861636 w. 37, fax 084 6861671.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kodeks Postępowania Administracyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie grupowego szkolenia wyjazdowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w ramach projektu Profesjonalny Urząd Pracy realizowanego w ramach Działania 1.1 SPO RZL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa. Szkoleniem zostanie objętych 30 osób Zajęcia prowadzone będą w dwóch 15-osobowych grupach, przez kolejne 3 dni i obejmować będą w sumie 20 godzin zajęć dla każdej z grup. Zajęcia mogą się odbywać od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych (45 min.) dziennie. Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne: 1.Zasady postępowania administracyjnego. 2.Pojęcie strony. 3.Doręczenia pism (decyzji, postanowień). 4.Załatwienia spraw wg kpa, terminy. 5.Elementy decyzji administracyjnej i postanowień - rodzaje decyzji na tle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 6.Różnica między decyzją ostateczną a prawomocną. 7.Wykonalność decyzji w świetle ogólnych zasad prawa - rygor natychmiastowej wykonalności. 8.Środki zaskarżenia decyzji i postanowień. 9.Przesłanki wznowienia postępowania. 10.Nieważność decyzji administracyjnej. 11.Uchylenie lub zmiana decyzji w trybie art. 155 kpa. 12.Przesłanki utraty statusu osoby bezrobotnej z powodu zawinionego przerwania stażu, przygotowania zawodowego. 13.Wyłączenie organu, pracownika od załatwienia sprawy. 14.Skarga na pracownika, na organ wydający decyzję administracyjną, tryb jej załatwienia. 15.Skarga na bezczynność organu. 16.Pełnomocnictwo na tle kpa (udział pełnomocnika w sprawie nabycia praw osoby bezrobotnej). 17.Egzekucja świadczeń pieniężnych na tle ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu. 18.Charakter opinii Powiatowej Rady Zatrudnienia w sprawie umarzania dotacji lub nienależnie pobranego świadczenia. 19.Zajęcia warsztatowe. Miejsce odbywania szkolenia: poza miastem Biłgoraj
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 477294,17 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Profesjonalny Urząd Pracy/Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kodeks Postępowania Administracyjnego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM USŁUG OCHRONY PRACY I ŚRODOWISKA MGR ANNA GÓRKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM USŁUG OCHRONY PRACY I ŚRODOWISKA MGR ANNA GÓRKIEWICZ
- Centrum Usług Ochrony Pracy i Środowiska mgr Anna Górkiewicz, ul. Dobra 21, 20-350 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24900.00
- Oferta z najniższą ceną: 24900.00 / oferta z najwyższą ceną: 24900.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Przyszłość lasów w rękach leśników - Technikum Leśne w Biłgoraju kształci najlepszych!"
- Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2025/2026 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach przedsięwzięcia: " Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielono-niebieskiej infrastruktury"
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju oraz modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Biłgoraju"
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.