To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-08
Gniezno: Rozdzielenie instalacji kanalizacyjnej (deszczowej i sanitarnej) przeciwdziałające występowaniu gwałtownych podtopień wewnątrz budynku przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 193771 - 2012; data zamieszczenia: 08.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187531 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozdzielenie instalacji kanalizacyjnej (deszczowej i sanitarnej) przeciwdziałające występowaniu gwałtownych podtopień wewnątrz budynku przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozdzielenie instalacji kanalizacyjnej (deszczowej i sanitarnej) przeciwdziałające występowaniu gwałtownych podtopień wewnątrz budynku przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane REBUD Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 2, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76655,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83000,03
Oferta z najniższą ceną: 83000,03 / Oferta z najwyższą ceną: 83000,03
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Inspektor nadzoru robót budowlanych prowadzonych pod nazwą zadania inwestycyjnego Roboty w zakresie kształtowania terenu w tym urządzanie terenów zieleni przy ul. Sobieskiego 20 sporządził protokół konieczności wykonania instalacji wykonania odwodnienia terenu wokół budynku położonego w Gnieźnie przy ul. Sobieskiego 20. Obecnie w obszarze tego budynku trwają prace inwestycyjne. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: przygotowanie terenu pod inwestycję - rozbiórka budynku poczty; oświetlenie zewnętrzne; monitoring zewnętrzny; wykonanie wewnętrznej zasilającej instalacji elektrycznej w PUP; wykonanie chodników i przebudowa drogi wewnętrznej wraz z ich odwodnieniem; przebudowa ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego; urządzanie terenów zieleni; mała architektura; przygotowanie terenu pod inwestycję - roboty rozbiórkowe płotów i nawierzchni utwardzonych. Podczas realizacji w/w prac w dniach 5.08.2012r. i 20.08.2012r. miały miejsce w miejscowości Gniezno w obszarze realizacji inwestycji dwie bardzo duże nawałnice deszczowe. Spowodowały one uszkodzenia dotychczasowych podejść kanalizacyjnych, czego konsekwencją było uszkodzenie stolarki drzwiowej i mebli znajdujących się piwnicy budynku, która została zalana wraz z znajdującymi się tam również archiwami Powiatu Gnieźnieńskiego. W powołanym wyżej protokole inspektor nadzoru budowlanego stwierdził konieczność natychmiastowego wykonania prac odwodnienia terenu i w tym celu wykonania kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wodę z połaci dachowej do systemu do kanalizacji ogólnospławnej z uwagi na ryzyko ponownego zalania archiwum. Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych podstawowymi trybami udzielania zamówienia są przetarg nieograniczony oraz przetarg ograniczony. Tylko wyjątkowo na podstawie art. 10 ust. 2 pzp zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki, zapytania o cenę albo licytacji elektronicznej tylko w przypadkach określonych w ustawie. W niniejszej sprawie na podstawie art. 67 ust. 1 pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi m.in. co najmniej jedna z wymienionych w ustawie okoliczności. Zamawiający z uwagi na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po jego stronie, której nie mógł przewidzieć a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie możne zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, rozważył możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 pzp. Przepis ten przewiduje, iż zamawiający ma możliwość udzielenia zmówienia ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć. Niewątpliwie olbrzymie nawałnice deszczowe, które w pobliżu miejsca realizacji przez zamawiającego obecnych i planowanych prac budowlanych skutkowały m.in. katastrofami budowlanymi, zatopieniem licznych ulic i budynków, jako siła wyższa są wyjątkowymi okolicznościami, które nie mógł on przewidzieć. Kolejną przesłanką warunkującą udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki jest konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia skutkuje niemożliwością zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia publicznego. Z treści protokołu konieczności wykonania robót budowlanych wynika, iż na skutek uszkodzenia dotychczasowego systemu odprowadzenia wody istnieje prawdopodobieństwo ponownego zalania archiwum Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, gdzie znajduje się zbiór dokumentów archiwalnych związanych z działaniem administracji publicznej, co do których Zamawiający ma on prawny obowiązek ochrony ich nienaruszalności. Zresztą z treści w/w protokołu wynika, iż podczas kolejnej nawałnicy w dniu 20.08.2012r. archiwa te zostały ponownie zalane. Nadto w obszarze planowanej inwestycji w dniu 3.09.2012r. rozpocznie się rok szkolny i będzie to miejsce, w którym uczęszczać będzie młodzież do zlokalizowanych tam szkół, co dodatkowo może wykluczyć lub utrudnić prace. Wobec powyższego uzasadniony jest wniosek o konieczności natychmiastowego udzielenia zamówienia z pominięciem terminów przewidzianych w przepisach Prawa zamówień publicznych dla innych trybów postępowania.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- "Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo " - II postępowanie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii w celu poprawy efektywności energetycznej Szpitala Pomnik Chrztu Polski
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2212P Strzyżewo Kościelne - Ganina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2199P w m. Lednogóra
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.