eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykonanie remontu w pomieszczeniach CBŚ w budynku Nr 1 KWP zs. w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Radom: Wykonanie remontu w pomieszczeniach CBŚ w budynku Nr 1 KWP zs. w Radomiu
Numer ogłoszenia: 193787 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu w pomieszczeniach CBŚ w budynku Nr 1 KWP zs. w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozebranie istniejącej wykładziny z pcw, częściowe skucie warstwy wyrównawczej, częściowa naprawa i wzmocnienie istniejącej warstwy wyrównawczej, ułożenie nowej wykładziny z PCV zgrzewanej, częściowa naprawa powierzchni ścian i sufitów, gładzenie ścian i sufitów, malowanie pomieszczeń, wymiana opraw oświetleniowych, montaż rolet okiennych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów oraz oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów oraz oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów : I GRUPA A)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B)Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art.22 ust 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 1 ) C) Na potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, zamawiający żąda: Dokumenty potwierdzające dopuszczenia nw. wyrobów do stosowania w budownictwie przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych wraz z aktualnymi atestami higienicznymi PZH: - atest higieniczny dla zaoferowanych wykładzin - certyfikat zgodności dla wykładzin - raport z badań w zakresie reakcji na ogień dla wykładzin Na potwierdzenie udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów : I GRUPA A)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B)Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art.22 ust 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 1 ) C) Na potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, zamawiający żąda: Dokumenty potwierdzające dopuszczenia nw. wyrobów do stosowania w budownictwie przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych wraz z aktualnymi atestami higienicznymi PZH: - atest higieniczny dla zaoferowanych wykładzin - certyfikat zgodności dla wykładzin - raport z badań w zakresie reakcji na ogień dla wykładzin

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Termin realizacji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mazowiecka.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu, 26-600 Radom, ul. 11-Listopada 37/59 w pok. 801.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu, 26-600 Radom, ul. 11-Listopada 37/59 w pok. 801 26-600 Radom, ul. 11-Listopada 37/59 w pok. 801 lub przesłać listownie na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.