eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa wyposażenia Oddziału Leczenia Żywieniowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Kraków: Dostawa wyposażenia Oddziału Leczenia Żywieniowego
Numer ogłoszenia: 193824 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265/4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Oddziału Leczenia Żywieniowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia Oddziału Leczenia Żywieniowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie ZADANIE 1 Lampa zabiegowa - 1 szt.; Łóżeczko dziecięce - 8 szt.; Szafka przyłóżkowa - 4 szt.; Szafka przyłóżkowa - 4 szt.; Wózek wielofunkcyjny do transportu materiałów medycznych i leków - 1 szt.; Fotelik obrotowy biurowy - 6 szt.; Taboret obrotowy - 2 szt.; Wózek na brudną bieliznę - 1 szt.; Stół zabiegowy - 1 szt. ZADANIE 2 Łóżko szpitalne - 4 szt.; Komoda - 2 szt.; Szafka przyłóżkowa - 4 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) zaoferują wyposażenie będące przedmiotem postępowania dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP i UE, f) dostarczą wyposażenie będące przedmiotem postępowania na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego i przekażą do eksploatacji w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy g) udzielą min 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie będące przedmiotem postępowania Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy wraz z dołączonym i uzupełnionym załącznikiem nr 1-2 (specyfikacją techniczną) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 6. Certyfikat CE na oferowane wyposażenie 7. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 8. Folder oferowanego wyposażenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiajacego pok. 4H-19,4H-20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa zabiegowa - 1 szt.; Łóżeczko dziecięce - 8 szt.; Szafka przyłóżkowa - 4 szt.; Szafka przyłóżkowa - 4 szt.; Wózek wielofunkcyjny do transportu materiałów medycznych i leków - 1 szt.; Fotelik obrotowy biurowy - 6 szt.; Taboret obrotowy - 2 szt.; Wózek na brudną bieliznę - 1 szt.; Stół zabiegowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.16.70.00-8, 33.19.20.00-2, 33.19.22.00-4, 36.12.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 Łóżko szpitalne - 4 szt.; Komoda - 2 szt.; Szafka przyłóżkowa - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2, 36.12.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.