Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Komorniki: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru wzdłuż drogi krajowej nr 5 Poznań - Wrocław, Szreniawa - Rosnówko w rejonie skrzyżowania drogi krajowej nr 5 z drogą powiatową nr 212
Numer ogłoszenia: 193877 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, fax 061 8107985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru wzdłuż drogi krajowej nr 5 Poznań - Wrocław, Szreniawa - Rosnówko w rejonie skrzyżowania drogi krajowej nr 5 z drogą powiatową nr 212.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru wzdłuż drogi krajowej nr 5 Poznań - Wrocław, Szreniawa - Rosnówko w rejonie skrzyżowania drogi krajowej nr 5 z drogą powiatową nr 212. Obszar objęty planem wynosi ok. 2600 m². Przewiduje się przeznaczyć przedmiotowy teren pod usługi oświaty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) oświadczenie oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w ZUS. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SIWZ). 5) Zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistycznej (dot. głównego projektanta). B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zadanie ze wskazaniem głównego projektanta oraz informacje na temat niezbędnych do wykonania zamówienia kwalifikacji członków zespołu (załącznik nr 7 do SIWZ) 2) Wykaz minimum trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem przedmiotu, powierzchni opracowania, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi opiniami zleceniodawców potwierdzającymi należyte wykonanie tych planów (załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Wykaz minimum trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykonanych przez głównego projektanta na stanowisku głównego projektanta w okresie ostatnich trzech lat z podaniem przedmiotu, powierzchni opracowania, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi opiniami zleceniodawców potwierdzającymi należyte wykonanie tych planów (załącznik nr 5 do SIWZ) - w przypadku gdy główny projektant był członkiem zespołu projektowego oferenta na stanowisku głównego projektanta zamiast wykazu określonego w załączniku nr 5 do SIWZ należy załączyć oświadczenie przy jakich planach wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ główny projektant współpracował. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. od A 1) do A 5) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komorniki ul. Stawna 1 62-052 Komorniki pok.11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Komorniki ul. Stawna 1 62-052 Komorniki biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.09.2008.
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Komorniki w 2025 roku
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY REGIMIN
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Kłodawa wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego na potrzeby Planu Ogólnego Gminy Kłodawa.
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Opatówek
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Regnów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.