To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Chełmiec: Usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kurs komputerowy z obsługą Internetu i kasy fiskalnej dla 16 osób
Numer ogłoszenia: 193910 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161148 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu, ul. Marcinkowicka 6, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 440 46 27, faks 018 440 46 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kurs komputerowy z obsługą Internetu i kasy fiskalnej dla 16 osób.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kurs komputerowy z obsługą Internetu i kasy fiskalnej dla 16 osób 1. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie prze uczestników kursu umiejętności obsługi komputera,korzystania z Internetu oraz kasy fiskalnej. 2. Zamawiający skieruje 16 uczestników projektu na Kurs komputerowy z obsługą Internetu i kasy fiskalnej - 70 godzin łącznie dla każdego uczestnika. 3. Liczba godzin ogółem: 2 grupy szkoleniowe każda po 70 godzin zajęć. Liczba godzin ogółem podana przez Zamawiającego nie obejmuje godzin egzaminu. 50 godzin kurs komputerowy z obsługą internetu 20 godzin kurs obsługi kasy fiskalnej 4. Planowany termin szkolenia: od 13.06.2012r. do 29.06.2012r. 5. Treść nauczania: Minimalny zakres programu powinien zawierać następujące zagadnienia: komputer PC - definicje pojęć, założenia, działania. Budowa komputera, działanie komputera. Procesor, pamięć operacyjna. Podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia. System operacyjny - podstawowe wiadomości o systemach operacyjnych. Zapoznanie się z paskiem zadań - menu Start. Uruchamianie programów, tworzenie, przenoszenie, kopiowanie, usuwanie folderów, zapisywanie plików, edytor tekstu - budowa okna programu. Rodzaje edytorów. Wprowadzanie i zapisywanie tekstu. Zabezpieczanie danych. Kontrola ortograficzna. arkusz kalkulacyjny - budowa okna programu. Wprowadzanie, kopiowanie, przenoszenie zawartości komórek. Zapisywanie, zabezpieczanie, danych. Przeglądarka internetowa - podstawy użytkowania sieci Internet. Wyszukiwanie i przeglądanie stron www. Zakładanie i korzystanie z konta poczty elektronicznej. Poszukiwanie aktualnych ofert pracy zamieszczonych w internecie. Budowa i zasady działania kasy fiskalnej sprzedaż i wykonywanie raportów na kasie fiskalnej Praktyczna obsługa kasy fiskalnej 6.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). 7. Miejsce odbywania szkolenia: miasto Nowy Sącz, 8. Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 19.00 9. Liczba godzin zajęć powinna obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: opiekę nad dziećmi jeżeli wystąpi taka potrzeba na czas trwania szkolenia ( osoba z odpowiednimi kwalifikacjami, lub umieszczenia dziecka w odpowiedniej placówce oświatowej) dostęp do komputera z internetem na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko. dostęp do kasy fiskalnej na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów ww. szkolenia, przerwy kawowe w postaci bufetu każdego dnia kursu w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią bufetu - kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda mineralna, soki, słodki poczęstunek (min. 4 rodzaje ciastek) catering w postaci jednego ciepłego posiłku każdego dnia kursu, w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią ciepłego posiłku - posiłek w formie drugiego dania ( np. ziemniaki, mięso, surówka), pamięć przenośną dla każdego uczestnika projektu (min. 8 GB) z odpowiednimi logami 11. Zamawiający wymaga: aby szkolenie prowadził/li wykładowcy posiadający wykształcenie uprawniające do prowadzenia tego rodzaju kursu, 12. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia szkolenia zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz warunkami podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych - Rozporządzenie MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym i organizacyjnym: 1. Przygotowanie przez Wykonawcę programu oraz harmonogramu zajęć i przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 2. Prowadzenie szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem szkolenia. 3.Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zwierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 4. Systematyczną ocenę postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji, kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 5. Zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. 6. Wykonawca zobowiązuje się do Promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem szkolenia, w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji szkolenia; materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach/ logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu, pt. Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 7. Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania. 8. Zapewnienie możliwości kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi GOPS Chełmiec. 9.Wydania uczestnikom szkoleń z wynikiem pozytywnym, stosownych zaświadczeń /lub innych dokumentów/ w terminie do 7 dni po ukończeniu kursu. 10. Przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia: - oryginałów list obecności, listy potwierdzające skorzystanie z posiłku, imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkoleń, kserokopii zaświadczeń /lub innych dokumentów/ świadczących o ukończeniu szkolenia, listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń i certyfikatów kompletu materiałów dydaktycznych z których korzystali uczestnicy kursu listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych kserokopii dziennika zajęć, protokołu z egzaminu końcowego, 11. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem: - zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131, poz. 216), certyfikatu z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzającego ukończenie szkolenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12029,92
Oferta z najniższą ceną: 12029,92 / Oferta z najwyższą ceną: 16890,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług wraz z dostawą w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Golub-Dobrzyń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.