eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutDOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Znak sprawySZP/380/38/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Łańcut: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Znak sprawy: SZP/380/38/2013.
Numer ogłoszenia: 193913 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Znak sprawy: SZP/380/38/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakiety: PAKIET I ORTOPEDYCZNY ZESTAW ELEKTRYCZNY PAKIET II WIERTARKA ORTOPEDYCZNA PAKIET III ELEKTROKARDIOGRAF PAKIET IV ŁÓŻKA REHABILITACYJNE PAKIET V WÓZEK - WANNA PAKIET VI LAMPA STATYWOWA DO FOTOTERAPII PAKIET VII KARDIOMONITOR NOWORODKOWY Dokładny opis przedmiotu zamówienia na poszczególne pozycje w danym pakiecie zawierają Załączniki nr 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6. p. n. Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych. Każda pozycja z poszczególnego pakietu została opisana osobno przez Zamawiającego. W załącznikach nr od 4 do 4.6 Zamawiający zawarł szczegółowe informacje dotyczące warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego dla danego sprzętu medycznego. W załącznikach tych warunki gwarancji i serwisu również zostały opisane osobno z danego Pakietu. Termin i realizacja zamówienia: 1.Poszczególny sprzęt medyczny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. w terminie do sześciu tygodni od dnia podpisania umowy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. Termin płatności: Wymagana płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana przelewem po oddaniu do eksploatacji poszczególnego sprzętu medycznego, a także przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w terminie do 30 dni. Warunki gwarancji oraz serwisu gwarancyjnego: Wymagany okres pełnej gwarancji oraz serwisu gwarancyjnego na poszczególny sprzęt medyczny, nie może być krótszy jak: Pakiet I - 24 miesiące Pakiet II - 24 miesiące Pakiet III - 24 miesiące Pakiet IV - 24 miesięcy Pakiet V - 24 miesiące Pakiet VI - 24 miesięcy Pakiet VII - 24 miesiące od daty oddania do eksploatacji. Za datę oddania do eksploatacji poszczególnego sprzętu medycznego rozumie się dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i dokonanie bezpłatnego przeszkolenia obsługi przy odbiorze technicznym produktów w Centrum Medycznym w Łańcucie Sp. z o. o. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety z uwzględnieniem wszystkich pozycji asortymentowych zawartych w danym pakiecie. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.12.32.00-0, 33.19.21.20-9, 33.19.10.00-5, 31.52.10.00-4, 33.19.51.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45 Wadium w kwocie na: Pakiet I 440,00 PLN Pakiet II 510,00 PLN Pakiet III 110,00 PLN Pakiet IV 240,00 PLN Pakiet V 210,00 PLN Pakiet VI 130,00 PLN Pakiet VII 190,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 01.10.2013r. do godz. 12.00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 5 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedstawić wykaz minimum 3 dostaw. (Załącznik Nr 11 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 5 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 5 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 5 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1)Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowany przez Wykonawcę aparat jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE), tzn., że oferowany sprzęt medyczny posiada wymogi określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679 - Załącznik Nr do 12 oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenia spełniania przez Wykonawcę warunków na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do oferty. 2.Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1. i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 6 do oferty. 3.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 7 do oferty. 4.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.5.Dowodu wpłaty wadium - Załącznik Nr 10 do oferty. Dokument ten Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.2 pkt. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z godnie z art. 26 ust. 2 d Wykonawca składa wraz z ofertą - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo informację o tym że nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik Nr 8 do oferty. 77.Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowany przez Wykonawcę poszczególny sprzęt medyczny jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE), tzn, że oferowany sprzęt medyczny posiada wymogi określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych /Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679/ - Załącznik Nr do 12 oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.8.Materiałów informacyjnych zawierających pełne dane techniczne, w których winny być zawarte informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego sprzętu medycznego opisanego w załącznikach nr od 3 do 3.6 - Załączniki Nr 13 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 9.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedstawić wykaz minimum 3 dostaw - Załącznik Nr 11 do oferty. Do wykazu należy dołączyć poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Uwaga - W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Wzór formularza z wykazem dostaw został przygotowany przez ZAMAWIAJĄCEGO i dołączony do SIWZ. Wykaz innych wymaganych dokumentów - brak których spowoduje odrzucenie ofert,y: 10.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 11.Wypełnione FORMULARZE CENOWE - Załączniki Nr od 2 do 2.6 oferty. 12.Wypełnione Załączniki Nr od 3 do 3.6 do oferty - Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych. 13.Wypełniony Załącznik od 4 do 4.6 do oferty - Zestawienie informacji oferowanych warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego. 14.Zaakceptowany wzór umowy sprzedaży - Załącznik Nr 14 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I ORTOPEDYCZNY ZESTAW ELEKTRYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II WIERTARKA ORTOPEDYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III ELEKTROKARDIOGRAF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV ŁÓŻKA REHABILITACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V WÓZEK - WANNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI LAMPA STATYWOWA DO FOTOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII KARDIOMONITOR NOWORODKOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.