Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Człuchów: Rozbudowa i nadbudowa części istniejącego budynku magazynowego z przeznaczeniem na zaplecze administracyjno-usługowo-gospodarcze
Numer ogłoszenia: 193938 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i nadbudowa części istniejącego budynku magazynowego z przeznaczeniem na zaplecze administracyjno-usługowo-gospodarcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i nadbudowa części istniejącego budynku magazynowego z przeznaczeniem na zaplecze administracyjno-usługowo-gospodarcze w Czarnem ul. Leśna dz. nr 8/1. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, załącznikach do SIWZ, wzorze umowy, oraz ofercie wybranego Wykonawcy. W części budynku zaprojektowano pomieszczenia administracyjne, biurowe, edukacyjne dla szkoły nauki jazdy, pomieszczenia sanitarno-higieniczne i pomieszczenia gospodarcze. W ramach zadania zaprojektowano nadbudowę jednej kondygnacji wraz z poddaszem nieużytkowym oraz dobudowę klatki schodowej - zgodnie z projektem. Wejście na poddasze nieużytkowe - należy zamontować schody stropowe składane. Nadbudowę zaprojektowano nad istniejącą dobudówką od strony wschodniej oraz nad przylegającym do niej segmentem budynku magazynowego wyższego. Zestawienie powierzchni, kubatura, wysokość, długość. - powierzchnia zabudowy części objętej opracowaniem: 200,5 m2 - powierzchnia użytkowa: parter - 160,56 m2, piętro 145,98 m2 (bez pow. klatki schodowej), - kubatura: 1436,0 m3, - wysokość budynku (od poziomu terenu do kalenicy): 10,0 m - długość budynku - I etap: 11,45 m. 2. Zakres robót obejmuje: wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Roboty budowlane przewidują: a) roboty rozbiórkowe i ziemne b) roboty w zakresie ław fundamentowych, podłoża pod posadzki i podłogi oraz izolacji c) roboty w zakresie konstrukcji słupów i podciągów, stropów oraz kominów wentylacyjnych d) roboty w zakresie wznoszenia ścian oraz konstrukcji klatki schodowej oraz dachu e) roboty w zakresie wznoszenia ścianek działowych f) roboty związane z wykonywaniem posadzek, tynków i okładzin wewnętrznych g) roboty w zakresie stolarki budowlanej h) roboty malarskie Roboty sanitarne przewidują: a) przyłącze wodociągowe b) odprowadzenie wód deszczowych, c) sieci i przyłącze kanalizacji sanitarnej, d) przyłącze sieci cieplnej, e) wykonanie instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej, f) wykonanie instalacji c.o.. g) roboty związane z białym montażem Roboty elektryczne przewidują: a) wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej b) roboty związane z białym montażem, c) wykonanie instalacji odgromowej, 3. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszej siwz. Dokumentacja projektowa zawiera: a. przedmiary robót b. projekt budowlany, sanitarny i elektryczny c. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Wszelkie nazwy własne produktów, urządzeń i materiałów które zostały użyte w specyfikacjach i przedmiarach robót służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Tak więc wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowej należy traktować jako typu Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentacjach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty odbioru dostawy i prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji od daty odbioru ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20 000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jedną robotę budowlaną w technologii tradycyjnej, o wartości brutto min. 800 000 zł, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiednie (kierownik budowy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. b) Dowód wniesienia wadium. c) Kosztorys ofertowy w wydruku uproszczonym z tabelami Elementów Scalonych oraz z zestawieniami RMS - należy wyszczególnić stawkę roboczogodziny, koszty pośrednie itp. Kosztorys należy przygotować na kwotę netto, a podatek VAT doliczyć do zsumowanego kosztorysu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy: 1) terminu zakończenia realizacji umowy: a) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonych w niniejszej umowie, b) ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w niniejszej umowie, c) w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji robót, d) na skutek wprowadzenia zmian technologicznych z uwagi na: pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót, konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem niniejszej umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub i technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, możliwość zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych powodujących podniesienie walorów estetycznych lub użytkowych, konieczność wprowadzenia zmian w przebiegu realizacji poszczególnych elementów zamówienia poprzez przesunięcie w czasie, uszczegółowienie lub inną zmianę zakresu, które będą spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, nieumożliwiającymi realizację umowy w sposób pierwotny. e) na skutek zaistnienia siły wyższej. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy. 2) wynagrodzenia wskutek zaistnienia okoliczności wynikających z postanowień niniejszego paragrafu. 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, Zmiany o których powyżej mowa mogą być wnoszone przez Zamawiającego lub Wykonawcę w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 (Dział Administracyjno - Gospodarczy, budynek Starostwa).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiat Człuchowski (budynek-Starostwo Powiatowe w Człuchowie), 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2542G Uniechów - Skowarnki
- Dostawa środków higienicznych tj. pieluchomajtek, podkładów, podpasek i myjek do ciała.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2534G na odc. Biskupnica-Chrząstowo
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.