eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaŚwiadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina do specjalistycznych placówek oświatowych (na trasie dom - szkoła - dom) wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od dn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Murowana Goślina: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina do specjalistycznych placówek oświatowych (na trasie dom - szkoła - dom) wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 24 czerwca 2011 roku według IV części (pakietów) przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 193943 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122379, fax 061 8122140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina do specjalistycznych placówek oświatowych (na trasie dom - szkoła - dom) wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 24 czerwca 2011 roku według IV części (pakietów) przedmiotu zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Murowana Goślina na trasie z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem tym dzieciom opieki w czasie dowozu we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w latach szkolnych 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 począwszy od 1 września 2008 do dnia 24 czerwca 2011 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery wyodrębnione zadania. 3. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić następujące założenia: 3.1. Dzieci niepełnosprawne będą dowożone zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalanym w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, ze zm.) 3.2. Dzieci niepełnosprawne mają być dowożone do szkoły zgodnie z ustalonym planem lekcyjnym. Odbiór dzieci ze szkoły będzie następował po zajęciach lekcyjnych. Wykonawca jest zobowiązany dostosować godziny dowozu uczniów do szkół do ich planu lekcji. 3.3. Wykonawca zapewni każdemu dziecku, na danej trasie, dowóz do szkoły na czas umożliwiając rozpoczęcie zajęć lekcyjnych zgodnie z planem, jak również powrót do domu niezwłocznie po zakończeniu zajęć lekcyjnych. 3.4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Dziecko powinno przebywać w podróży jak najkrócej. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z dyrektorami poszczególnych szkół i rodzicami - opiekunami uczniów. 3.5. Rozkład jazdy wraz z wszystkimi uzgodnieniami, odnośnie wszystkich kursów Wykonawca przekaże pracownikowi Biura ds. oświaty w Urzędzie Miasta i Gminy Murowana Goślina. 3.6. Środki transportu wożące uczniów muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb wożonych niepełnosprawnych uczniów, tzn. wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, pasy bezpieczeństwa, urządzenia do załadunku i wyładunku wózka inwalidzkiego oraz pasy umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem a także specjalistycznie oznakowane (art. 58 ustawy prawo o ruchu drogowym Dz.U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908). 3.7. Oprócz kierowcy, zgodnie z art. 17 ustawy o systemie oświaty, z uczniami musi jechać przygotowany do tej pracy opiekun, sprawujący opiekę nad dziećmi w czasie transportu, który zapewni pomoc w przemieszczaniu się z domu lub szkoły, a także - w razie potrzeby - udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. 3.8. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo uczniów podczas wykonania usług przewozu uczniów i w sytuacji wyboru jego oferty przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, przedłoży polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres co najmniej do końca czerwca 2009 r. na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000 zł oraz oświadczy, że będzie ubezpieczony j.w. przez cały okres realizacji zamówienia. 3.9. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 3.10. Środki transportu muszą być sprawne technicznie i zapewnić świadczenie usług zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dn. 20.06 1997r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.). 3.11. W opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjąć takie rozwiązania, które z punktu widzenia przewożonych dzieci będą najlepsze. Przy tym należy również zastanowić się i poszukać rozwiązań optymalnych w określeniu zakresu świadczonych usług.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), tj.: (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (2) posiadają aktualną licencję, zezwalającą na wykonywanie zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. z dnia 26.06.2007 r. - DzU Nr 125, poz. 874); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.), w szczególności dysponują nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują dla każdej części przedmiotu zamówienia odrębnie: (1) kierowcą/kierowcami posiadającym/i prawo jazdy min kat. B, (2) opiekunem/opiekunami posiadającym udokumentowane przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci niepełnosprawnych podczas transportu oraz przeszkolonym w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej lub posiadającym udokumentowane co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający wymaga, aby na każdą część przedmiotu zamówienia przypadał kierowca oraz co najmniej jedna osoba do opieki spełniająca powyższe warunki. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna; - dysponują środkami transportu (pojazdami) spełniającymi następujące wymagania: (1) Część I przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. wymogi: a. pojemność: min. 5 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych + miejsce dla opiekuna i kierowcy, b. stan techniczny: - pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, - środki transportu muszą być sprawne technicznie i zapewnić świadczenie usług zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dn. 20.06 1997r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.). c. pojazdy muszą być: - wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, pasy bezpieczeństwa, urządzenia do załadunku i wyładunku wózka inwalidzkiego oraz pasy umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem, a także specjalistycznie oznakowane (art. 58 ustawy prawo o ruchu drogowym Dz.U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908) (2) Część II przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. wymogi: a. pojemność: min. 8 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych + miejsce dla opiekuna i kierowcy, b. stan techniczny: - pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, - środki transportu muszą być sprawne technicznie i zapewnić świadczenie usług zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. o transporcie (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dn. 20.06 1997r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.). c. pojazdy muszą być: - wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, pasy bezpieczeństwa, urządzenia do załadunku i wyładunku wózka inwalidzkiego oraz pasy umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem a także specjalistycznie oznakowane (art. 58 ustawy prawo o ruchu drogowym Dz.U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908) (3) Część III przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. wymogi: a. pojemność: min. 5 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych + miejsce dla opiekuna i kierowcy, b. stan techniczny: - pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, - środki transportu muszą być sprawne technicznie i zapewnić świadczenie usług zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dn. 20.06 1997r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.). c. pojazdy muszą być: - wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, pasy bezpieczeństwa, urządzenia do załadunku i wyładunku wózka inwalidzkiego oraz pasy umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem a także specjalistycznie oznakowane (art. 58 ustawy prawo o ruchu drogowym Dz.U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908) (4) Część IV przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. wymogi: a. pojemność: min. 13 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych + miejsce dla opiekuna i kierowcy, b. stan techniczny: - pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, - środki transportu muszą być sprawne technicznie i zapewnić świadczenie usług zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dn. 20.06 1997r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.). c. pojazdy muszą być: - wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, pasy bezpieczeństwa, urządzenia do załadunku i wyładunku wózka inwalidzkiego oraz pasy umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem, a także specjalistycznie oznakowane (art. 58 ustawy prawo o ruchu drogowym Dz.U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p.; e) załączą - określone w pkt. 10 SIWZ - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; g) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w punkcie 9 SIWZ oraz w pkt III.2)1. Ogłoszenia o zamówieniu, wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. z dnia 26.06.2007r. - DzU Nr 125, poz. 874), c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), d) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz wraz z wymaganymi informacjami oraz załączonymi dokumentami winien być złożony dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie. W wykazie należy zawrzeć informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 9.1)b) tiret pierwszy SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), f) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 9.1)b) tiret pierwszy SIWZ, posiadają wymagane kwalifikacje potwierdzone nw.: (1) w przypadku kierowcy: - prawo jazdy min kat. B, (2) w przypadku opiekuna: - udokumentowane przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci niepełnosprawnych podczas transportu oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej lub udokumentowane co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi, g) wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz wraz z wymaganymi informacjami, o których mowa w pkt 9.1)b) tiret drugi SIWZ winien być złożony dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 10.1)a) SIWZ oraz pkt III.2)1.a) ogłoszenia o zamówieniu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza wraz tłumaczeniem na język polski oraz muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip2.murowana-goslina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina ul. Poznańska 16 pokój nr 32 62-095 Murowana Goslina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina pokój nr 1 (kancelaria) ul. Poznańska 18 62-095 Murowana Goślina.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca składa również: (1) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, (2) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Owińskach wraz z opieką podczas dowozu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 5 dzieci do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Owińskach (Pl. Przemysława 9) wraz z opieką: - 1 dziecka z Uchorowa - 1 dziecka z Rakowni - 2 dzieci z Murowanej Gośliny - 1 dziecka z Mściszewa Zamawiający wymaga, aby ww. dzieci dowożono do szkoły jednocześnie (tym samym samochodem, zabierając kolejno). Długość trasy dowozu ww. dzieci (odbiór sprzed poszczególnych domów, dojazd do szkoły, odbiór ze szkoły i dowóz do poszczególnych domów) obliczono na maksymalnie 76 km dziennie. Czas opieki dziennie przyjmuje się szacunkowo na 2 godziny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Przedszkola Bartek w Poznaniu, do Zespołu Szkół Specjalnych nr 105 w Poznaniu, do Przedszkola nr 116 w Poznaniu, do Zespołu Szkół Specjalnych w Poznaniu wraz z opieką w czasie dowozu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz wraz z opieką 8 dzieci: - 1 dziecka z Kamińska do Przedszkola Bartek w Poznaniu (Os. Piastowskie), - 2 dzieci z Murowanej Gośliny do Zespołu Szkół Specjalnych nr 105 w Poznaniu, ul. Bydgoska 4, - 1 dziecka z Rakowni do Zespołu Szkół Specjalnych nr 105 w Poznaniu, ul. Bydgoska 4, - 1 dziecka z Białęg do Przedszkola nr 116 w Poznaniu, Os. Pod Lipami 107 - 2 dzieci z Murowanej Gośliny do Zespołu Szkół Specjalnych w Poznaniu, ul. Przełajowa, - 1 dziecka z Raduszyna do Zespołu Szkół Specjalnych w Poznaniu, ul. Przełajowa. Zamawiający wymaga, aby ww. dzieci dowożone były do szkoły jednocześnie (tym samym samochodem, zabierane kolejno). Długość trasy dowozu ww. dzieci (odbiór sprzed poszczególnych domów, dojazd do szkoły, odbiór ze szkoły i dowóz do poszczególnych domów) obliczono na maksymalnie 110 km dziennie. Czas opieki dziennie przyjmuje się szacunkowo na 5 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Gimnazjum nr 112 w Poznaniu, do Zespołu Szkół Specjalnych nr 103 w Poznaniu, do Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Poznaniu, do Ośrodka Zawsze Razem w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz wraz z opieką 5 dzieci: - 1 dziecka z Rakowni do Gimnazjum nr 112 w Poznaniu, ul. Obornicka - 1 dziecka z Murowanej Gośliny do Zespołu Szkół Specjalnych nr 103 w Poznaniu, ul. Rycerska 43 - 1 dziecka ze Złotoryjska do Zespołu Szkół Specjalnych nr 103 w Poznaniu, ul. Rycerska 43 - 1 dziecka z Murowanej Gośliny do Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Poznaniu, ul. Szamarzewskiego 78/82 - 1 dziecka z Wojnowa do Ośrodka Zawsze Razem w Poznaniu, os. J. III Sobieskiego 106 Zamawiający wymaga, aby ww. dzieci dowożono do szkoły jednocześnie (tym samym samochodem, zabierając kolejno). Długość trasy dowozu ww. dzieci (odbiór sprzed poszczególnych domów, dojazd do szkoły, odbiór ze szkoły i dowóz do poszczególnych domów) obliczono na 114 km dziennie. Czas opieki dziennie przyjmuje się szacunkowo na 5 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku wraz z opieką w czasie dowozu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz wraz z opieką 13 dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku ul. Miłowody 2: - 1 dziecka z Kątów, - 1 dziecka z Białężyna, - 6 dzieci z Murowanej Gośliny, - 1 dziecka z Trojanowa, - 1 dziecka z Nieszawy, - 2 dzieci z Uchorowa, - 1 dziecka ze Starczanowa. Zamawiający wymaga, aby ww. dzieci dowożono do szkoły jednocześnie (tym samym samochodem, zabierając kolejno). Długość trasy dowozu ww. dzieci (odbiór sprzed poszczególnych domów, dojazd do szkoły, odbiór ze szkoły i dowóz do poszczególnych domów) obliczono na 96 km dziennie. Czas opieki dziennie przyjmuje się szacunkowo na 3 godziny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.