eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna › ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna Część - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - prowadzenie zajęć dydaktycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Pleśna: ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna Część - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - prowadzenie zajęć dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 19394 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna Część - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - prowadzenie zajęć dydaktycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć realizowanych w ramach projektu pn. ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.01.02-12-055/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2.1 Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie zajęć do potrzeb uczniów. 2.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 2.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania organizacyjne Usługi będą realizowane w szkołach podstawowych Gminy Pleśna, adekwatnie do konkretnej części. W roku szkolnym 2011/2012 zajęcia odbywać się będą w miesiącach luty - czerwiec. Natomiast w roku szkolnym 2012/2013 zajęcia odbywać się będą w miesiącach wrzesień - czerwiec. Organizacja zajęć powinna być zgodna między innymi z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r.(Dz. U. Nr 228 poz. 1487) Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Oferty można składać na dowolną ilość części . Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. Usługi edukacyjne będą realizowane w niżej wymienionych szkołach w dniach i godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły (odpowiednio do części). 4. Na wszystkie typy zajęć Zamawiający dostarczy materiały dydaktyczne i sprzęt. 5.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego - usługi szkolnictwa podstawowego Część - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w szkołach podstawowych w: Część V.1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Lubinka Liczba godzin w roku kalendarzowym: Logopedia: 2012-24h, 2013-36h W roku szkolnym 2012/2013: zajęcia logopedyczne (2 grupy po 3i 4 osoby). Wszystkie zajęcia trwać będą po 30h/gr w roku szkolnym; 1h/tydz. Część V. 2. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Pleśna Logopedia: 2012-120h, 2013 -180h zajęcia logopedyczne (5 grup po 4 osoby) Wszystkie zajęcia trwać będą po 60h/gr. w roku szkolnym, z częstotliwością 2h/tydz CzęśćV.3. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Rychwałd Liczba godzin w roku kalendarzowym: Logopedia: 2012-156h, 2013-54h W roku szkolnym 2011/2012: (4 grupy po 4 osoby). W roku szkolnym 2012/2013: zajęcia logopedyczne (3 grupy po 3 i 4 osoby) Wszystkie zajęcia trwać będą po 30h/gr. w roku szkolnym. W roku szkolnym 2011/2012 2h/tydz. W 2012/2013 zajęcia 1h/tydz Część V.4. Zajęcia dodatkowe w szkole Podstawowej Rzuchowa Liczba godzin w roku kalendarzowym: Logopedia: 2012-24h, 2013-36h Rok 2012/2013: zajęcia logopedyczne (2gr. po 4 osoby, ). Wszystkie zajęcia trwać będą po 30h/gr. w roku szkolnym 2011/2012 2h/tydz, w 2012/2013 zajęcia 1h/tydz Część V.5. Zajęcia dodatkowe w szkole Podstawowej Szczepanowice Liczba godzin w roku kalendarzowym: Logopedia: 2012-36h, 2013-54h W roku szkolnym 2012/2013: zajęcia logopedyczne (3gr. po 4 osoby) Wszystkie zajęcia trwać będą po 30h/gr. w roku szkolnym zajęcia 1h/tydz. Na wszystkie typy zajęć zostaną zakupione materiały dydaktyczne i sprzęt. Produkty:90h zajęć logopedycznych. Część V.6. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej Świebodzin Liczba godzin w roku kalendarzowym: Logopedia: 2012-123h, 2013-57h W roku szkolnym 2011/2012: zajęcia logopedyczne ( 3 grupy po 3 i 4 osoby). W roku szkolnym 2012/2013 tak samo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400) Potwierdzeniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.(wg załącznika nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - wzór zał. Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, dotyczącym braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wg załącznika nr 4 do SIWZ. 5) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 6) parafowany wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub www.malopolska.pl/bip/plesna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-171 Pleśna 240, Urząd Gminy Pleśna pok. nr14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego w Pleśnej 240, pokój nr 9 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ABC nauki - program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna nr: WND-POKL.09.01.02-12-055/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.