To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Bydgoszcz: Zakup i dostawa w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. mięsa i wędlin oraz drobiu i podrobów dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR.
Numer ogłoszenia: 193950 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154612 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, ul. Ogrodowa 9, Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POMOC SPOŁECZNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. mięsa i wędlin oraz drobiu i podrobów dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. mięsa i wędlin oraz drobiu i podrobów dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR. Wymienione placówki mieszczą się pod następującymi adresami: Domu Dziennego Pobytu Kapuściska, ul. Kapuściska 10 w Bydgoszczy, Bydgoskiego Centrum Wsparcia Rodziny, ul. Dunikowskiego 2 w Bydgoszczy, Środowiskowego Domu Samopomocy Niezapominajka, ul. Ogrodowa 9 w Bydgoszczy. 2. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji i spełniać wymagania: ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. Nr 31, poz. 265 z 2005 r. ze zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz. U. Nr 128, poz. 1408 ze zm.), rozporządzenia (WE) Nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L.338/PL). Towar dostarczyć należy specjalistycznym transportem na koszt Wykonawcy do siedzib w/w placówek w wyznaczonym przez odbiorcę terminie w godzinach od 700 do godz. 800. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ ( w rozbiciu na część Nr 1 i część Nr 2). 1. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień ustnych, telefonicznych lub pisemnych składanych przez komórki organizacyjne wymienione w części I SIWZ, w okresie od dnia 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. część Nr 1 i część Nr 2 - od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. 2. Termin realizacji zamówienia: część Nr 1 i część Nr 2 - jeden dzień licząc od daty złożenia zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości dostaw lub rezygnacji z wcześniej złożonego zamówienia, a zmiana ta nie będzie powodować roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy - między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.20.00 - Drób 15.11.40.00 - Podroby .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 69749.69 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawę w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. mięsa i wędlin dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Dworcowa 8, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 55133.10
- Oferta z najniższą ceną: 55133.10 oferta z najwyższą ceną: 59204.64
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawę w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. drobiu i podrobów dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Śnieżka Abram & Gałgański Sp.J., ul. Pałacowa 39, Budzistowo, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14616.59
- Oferta z najniższą ceną: 14616.59 oferta z najwyższą ceną: 14616.59
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.