eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaOpracowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Bielsko-Biała: Opracowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnej
Numer ogłoszenia: 193952 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej , ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8279293, faks 033 8279293.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnej dla potrzeb projektu pt. Inżynier na miarę XXI wieku, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, lata 2010-2015, Priorytet IV: Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie: 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie: 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: CZĘŚĆ I. Opracowanie koncepcji akcji promocyjnej dla projektu polegającej na opracowaniu koncepcji komunikacji marketingowej, logotypu, przykładowych grafik, zdjęć oraz przekazanie płyt CD lub DVD z logotypami oraz prawami autorskimi do ich użycia. CZĘŚĆ II. Wykonanie projektów graficznych oraz druk materiałów typu plakat, ulotka, teczka, roll-baner, potykacz, tabliczki informacyjne. CZĘŚĆ III. Przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem reklamy zewnętrznej polegających na zaprojektowaniu: 1. druku i ekspozycji plakatów reklamowych w autobusach miejskich, ekspozycja dotyczy plakatów w formacie A3 dwustronnych 2. wykonaniu oraz ekspozycji reklam na niskopodłogowych autobusach miejskich w Bielsku-Białej reklama o powierzchni min.15m2 na lewej stronie autobusu zarówno na szybach jak i na burcie wykonana na folii perforowanej i monomerycznej oraz na całym tyle autobusu 3. wykonaniu oraz ekspozycji reklam na niskopodłogowych autobusach miejskich w Bielsku-Białej, reklama na całym tyle autobusu wykonana na folii perforowanej 4. wykonaniu oraz ekspozycji reklam na autobusach miejskich w Bielsku-Białej, reklama wykonana na folii monomerycznej, wyklejona po stronie prawej autobusu o powierzchni ok. 1m2 5. druk plakatów, przeprowadzeniu akcji na tablicach billboardowych (min. 11,5 m2) CZĘŚĆ IV. Opracowanie i przeprowadzenie kampanii w mediach polegających na: - produkcji i emisji reklamy radiowej - produkcji i emisji reklam prasowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku zostanie dokonana metodą 0-1, tj. spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie - opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy CZĘŚCI III reklamy zewnętrznej na billboardzie dopuszcza się zmianę lokalizacji na pisemny wniosek Wykonawcy i/ lub Zamawiającego i po pisemnej zgodzie Wykonawcy i/lub Zamawiającego Dotyczy CZĘŚCI III reklamy zewnętrznej dopuszcza się zmianę terminu emisji i/lub wielkości reklamy na pisemny wniosek Wykonawcy i/lub Zamawiającego i po pisemnej zgodzie Wykonawcy i/lub Zamawiającego. Dotyczy CZĘŚCI IV kampanii w mediach dopuszcza się zmianę terminu emisji i/lub wielkości reklamy na pisemny wniosek Wykonawcy i/lub Zamawiającego i po pisemnej zgodzie Wykonawcy i/lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ath.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ath.bielsko.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 10:00, miejsce: AKADEMIA TECHNICZNO-HUMANISTYCZNA (budynek B, pok. nr 31) 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnej dla potrzeb projektu pt. Inżynier na miarę XXI wieku, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, lata 2010-2015, Priorytet IV: Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie: 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie: 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.