Ogłoszenie z dnia 2014-06-09
Polkowice: Zamówienie dodatkowe na wykonanie uziomów i robót dodatkowych papowych, remontu szybu windowego wraz z wymianą kratek wentylacyjnych, do przeprowadzonego postępowania podstawowego na realizację zadania na: remont dachu budynku A Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
Numer ogłoszenia: 193976 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 08 00, faks 0-76 746 08 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe na wykonanie uziomów i robót dodatkowych papowych, remontu szybu windowego wraz z wymianą kratek wentylacyjnych, do przeprowadzonego postępowania podstawowego na realizację zadania na: remont dachu budynku A Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia dodatkowego do zadania podstawowego na wykonanie uziomów i robót dodatkowych papowych, remontu szybu windowego wraz z wymianą kratek wentylacyjnych i malowaniem elewacji, w oparciu o dokumentację: przedmiar robót i kosztorys inwestorski..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PMP" S.C. PIOTR KORPA , MAREK SZYMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PMP" S.C. PIOTR KORPA , MAREK SZYMAŃSKI
- Firma Handlowo - Usługowa PMP s. c., P. Korpa, M. Szymański,, ul. Krasawna 46, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21396,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22300,00
Oferta z najniższą ceną: 22300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22300,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont dachu budynku A Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., w trybie przetargu nieograniczonego i podpisał umowę na wykonanie tych robót w dniu 23.01.2014 r. W dniu 25.03.2014 r. oraz w dniu 27.03.2014 r. Zamawiający zawarł umowy na wykonanie robót dodatkowych. W trakcie wykonywania prac podstawowych wynikła konieczność wykonania robót dodatkowych, w związku z: - brakiem otoku wokół budynku, po wykonaniu pomiarów rezystancji izolacji (rezystancja uziomów nie spełnia wymagań; - szyb windowy znajdujący się przy budynku A, nie został objęty zakresem opracowania i remontu dachu, - miejscowe przecieki szybu windowego ze względu na zły stan techniczny pokrycia z blachy falistej, - obecnie zamontowane kratki wentylacyjne są do zastosowań wewnątrz- lokalowych oraz są w złym stanie technicznym ze względu na brak odporności na warunki atmosferyczne, - wymagana dodatkowa izolacja czapek kominów ze względu na miejscowe uszkodzenia obecnego pokrycia (zakres nie objęty opracowaniem), Wykonanie dodatkowej obróbki z blachy cynku zabezpieczy pasy pod i nad rynnowe przed przemakaniem, - pomalowanie zniszczonej elewacji (grafiti i różnica w odcieniach pomiędzy starą elewacją a poprawkami wykonanymi po demontażu masztu). Łączna wartość prac dodatkowych nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1001D w miejscowości Bucze
- Utrzymanie parków znajdujących się w miejscowościach: Guzice, Jędrzychów - Nowy Dwór, Kaźmierzów, Sobin, Żelazny Most, Żuków oraz w Polkowicach przy ul. Chocianowskiej
- " Dostawa flokulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach . "
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Zamościu - wymiana pokrycia dachowego oraz docieplenie stropodachu
- Budowa i wyposażenie żłobka
- Zakup kontenera biurowego wraz z jego montażem i przygotowaniem podłoża według wskazań producenta dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Termomodernizacja budynku biurowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krasocinie
- Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Toporzysko gmina Jordanów
- "Dostosowanie budynku A Szpitala Św. Leona w Opatowie do przepisów przeciwpożarowych (Etap I)"
więcej: Izolowanie dachu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.