eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług obsługowo naprawczych broni znajdującej się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w 2012 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Warszawa: Wykonywanie usług obsługowo naprawczych broni znajdującej się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w 2012 r
Numer ogłoszenia: 193998 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2305 , ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6893 127; 6893 126, faks 22 6893 128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług obsługowo naprawczych broni znajdującej się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług obsługowo naprawczych broni znajdującej się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w 2012 r.tj: Zadanie nr 1 - Naprawa broni i osprzętu. Zadanie nr 2 - Przegląd, diagnostyka i naprawa sprzętu optycznego, noktowizyjnego i termowizyjnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających w zakresie wykonywania usług obsługowo naprawczych broni znajdującej się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w 2012 r.tj: Zadanie nr 1 - Naprawa broni i osprzętu. Zadanie nr 2 - Przegląd, diagnostyka i naprawa sprzętu optycznego, noktowizyjnego i termowizyjnego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.62.00.00-7, 45.44.22.10-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a)pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca: 1)złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia); 2)złoży wykaz usług potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; a)Dla Zadania nr 1- wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie naprawy broni i osprzętu z podaniem jej producenta, typu, rodzaju, dat wykonania, odbiorców (nazwa, adres i telefon) oraz wartości zrealizowanej usługi- datowany i odpowiednio podpisany - (załącznik nr 5 do ogłoszenia) b)Dla Zadania nr 2 - wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przeglądu, diagnostyki i naprawy sprzętu optycznego, noktowizyjnego i termowizyjnego z podaniem jej producenta, typu, rodzaju, dat wykonania, odbiorców (nazwa, adres i telefon) oraz wartości zrealizowanej usługi- datowany i odpowiednio podpisany - (załącznik nr 5 do ogłoszenia) 3)załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje - oświadczenia wiedzy informujące o należytym wykonaniu zamówienia, w treści których można zidentyfikować autora oświadczenia /zamawiającego/, wykonawcę realizującego zamówienie, przedmiot zrealizowanego zamówienia i jego wartość lub faktura poświadczona odpowiednią adnotacją przez zamawiającego lub faktura połączona z dowodami uiszczenia należności przez zamawiającego). 2.W przypadku podania wartości zrealizowanej usługi w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a)pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a)pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a)pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do ogłoszenia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1.Szczególne znaczenie będzie miał warunek wykazania się wiedzą i doświadczeniem, w postaci wykonanych usług, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia listy rankingowej. 2.W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków, tj. otrzymają największą ilość punktów. 3.W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 4.Podstawą określenia kolejności na liście rankingowej będzie ocena Wykonawców w następujący sposób: za każdą co najmniej jedną udokumentowaną usługę w zakresie wymaganym przez Zamawiającego (potwierdzoną, że została wykonana lub jest wykonywana należycie) zrealizowaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający przyzna 1 pkt.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 80; 04-520 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 80; 04-520 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie procedury przetargowej jest: Agata PUŚCIAN tel. (22) 689 31 27 (w godz. 9.00 - 14.00) fax. (22) 689 31 28Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo naprawczych broni znajdującej się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Naprawa broni i osprzętu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.62.00.00-7, 45.44.22.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług obsługowo naprawczych broni znajdującej się na wyposażeniu Jednostki Wojskowej 2305 w 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Przegląd, diagnostyka i naprawa sprzętu optycznego, noktowizyjnego i termowizyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.62.00.00-7, 45.44.22.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.