eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoSukcesywne dostawy ługu sodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Koleczkowo: Sukcesywne dostawy ługu sodowego
Numer ogłoszenia: 194039 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172391 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ługu sodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ługu sodowego do instalacji odwróconej osmozy, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, na zasadach opisanych poniżej: a) Ług sodowy roztwór (R), o klasie czystości I, stężenie 45%, jakość wg normy PN-91/C-84038, b) Całkowita ilość roztworu ługu sodowego 50 Mg (35 000dm3), c) Czas dostawy - 72 godziny od złożenia zamówienia, d) Zamówienia jednostkowe wysyłane będą za pomocą faksu, e) Częstotliwość dostaw nie rzadziej niż raz na 3 tygodnie; w przypadku awarii lub przestoju w pracy podczyszczalni czas pomiędzy poszczególnymi dostawami może ulec wydłużeniu, f) Pojedynczy transport ługu nie mniej niż 2 m3 (2,9 Mg), g) Dostawa odbywać się będzie do dwóch pojemników DPPL o poj. 1 000 L każdy, zgodnie z przepisami BHP, instrukcją stanowiskową (zał. nr 7) i kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej (zał. nr 6), h) Przeładunek odbywać się będzie w godz. 8-14 (od poniedziałku do piątku), zgodnie z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej, i) Transport na terenie zakładu zgodnie z ADR, j) Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca dołączy dokument wydania ługu sodowego, k) Dokument wydania ługu sodowego zawierać będzie w szczególności następujące informacje: 1. datę wydania dokumentu, 2. nazwę producenta ługu sodowego, 3. miejsce przyjęcia ługu sodowego, 4. datę i godzinę przyjęcia ługu sodowego, 5. ilość dostarczonego ługu sodowego wyrażonego w kg, 6. numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego ług sodowy, 7. podpis osoby przekazującej i przyjmującej. l) Maksymalny czas przeładunku ługu sodowego wynosi 1,5 godziny, m) Cena jaką Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdą dostawę jednostkową ustalana będzie jako iloczyn ilości dostarczonego ługu sodowego (kg) podanej na dokumencie wydania ługu sodowego oraz stawki jednostkowej netto za 1 kg ługu sodowego podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Do tak obliczonej ceny zostanie doliczony podatek VAT w stawce wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa w dniu wystawiania faktury. Cena ta jest stała przez cały okres obowiązywania umowy. n) Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o. o., Łężyce Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo. o) Transport zapewnia Wykonawca. p) Rozładunek i przetoczenie ługu sodowego do zbiorników Zamawiającego zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących na terenie zakładu Zamawiającego przepisów BHP, ppoż., regulaminów oraz wymagań systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z PN-EN ISO 14001:2005, które dostępne są w biurze Zamawiającego w Łężycach Al. Parku Krajobrazowego 99..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.15.20 - Wodorotlenek sodu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe VINC Andrzej Jurkiewicz, Ul. Nowodworcowa 11/1, 81-581 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67035,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73185,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.