To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Gorzów Wielkopolski: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2009/2010 - Powtórzenie.
Numer ogłoszenia: 194047 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170399 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2009/2010 - Powtórzenie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi ona 2,71 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej). b) Posiłki profilaktyczne objęte są 7% podatkiem VAT. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT należy załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie, iż nie jest płatnikiem podatku VAT. c) Wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta, jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych. d) Serwowane posiłki winny być ciepłe , kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. e) Podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej jednostki z datą oraz podpisem osoby upoważnionej. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury. f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem odstąpienia od umowy. Wykaz jednostek Policji zawiera Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego. Zamawiający zastrzega niezmienność zaproponowanej w ofercie przetargowej marży, przez okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości stawki podstawowej regulowanej przepisami Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA i Dyrektora Budżetu MSWiA dot. zmiany stawek żywieniowych. Zamawiający każdorazowo o zmianie wysokości stawki podstawowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana wysokości stawki podstawowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. Wskazanie przez Zamawiającego miejscowości jest równoznaczne z miejscem realizacji usługi. W miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym uniemożliwiającym dostęp osób z szeroko pojętego marginesu społecznego w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30624.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 14
Nazwa: Ośno Lubuskie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATALIA JURA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATALIA JURA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
- Firma Handlowo Usługowa A. Jura, ul. W. Pola 13/2, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.00
- Oferta z najniższą ceną: 5.00 oferta z najwyższą ceną: 5.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 31
Nazwa: Małomice
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TEMIR" SPÓŁKA CYWILNA TERESA SIENIUĆ, MIROSŁAW SIENIUĆ
jakie przetargi wygrała firma
"TEMIR" SPÓŁKA CYWILNA TERESA SIENIUĆ, MIROSŁAW SIENIUĆ
- Temir s.c. T. i M. Sieniuć, Al. Niepodległości 6, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.42
- Oferta z najniższą ceną: 5.42 oferta z najwyższą ceną: 5.42
- Waluta: PLN.
Część NR: 30
Nazwa: Szprotawa
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TEMIR" SPÓŁKA CYWILNA TERESA SIENIUĆ, MIROSŁAW SIENIUĆ
jakie przetargi wygrała firma
"TEMIR" SPÓŁKA CYWILNA TERESA SIENIUĆ, MIROSŁAW SIENIUĆ
- Temir s.c. T. i M. Sieniuć, Al. Niepodległości 6, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.42
- Oferta z najniższą ceną: 5.42 oferta z najwyższą ceną: 5.42
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Babimost
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'MAŁYCHA TERESA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII '
jakie przetargi wygrała firma
'MAŁYCHA TERESA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII '
- Punkt Małej Gastronomii T. Małycha, ul. Rynek 17, 66-110 Babimost, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.42
- Oferta z najniższą ceną: 5.42 oferta z najwyższą ceną: 5.42
- Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Słubice
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne Auto Finance, P. Kryjak, ul. Wojska Polskiego 115a, 69-100 Słubice, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5.42
- Oferta z najniższą ceną: 5.42 oferta z najwyższą ceną: 5.42
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
- Dostawa aparatu do mechanicznego wspomagania ECLS/ECMO z wymiennikiem ciepła oraz aparatu do pomiaru krzepliwości krwi
- Usługi holowania i przechowywania usuwanych pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. na lata 2025 - 2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.