eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, nośników magnetycznych, papierów komputerowych, materiałów biurowych, baterii elektrycznych i druków medycznych wg pakietów 1 - 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-29

POZYCJA 19404

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, nośników magnetycznych, papierów komputerowych, materiałów biurowych, baterii elektrycznych i druków medycznych wg pakietów 1 - 9 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, do kontaktów: Zofia Widomska - Brycka, ul. M. Skłodowskiej-Curie 58, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7842030, fax 071 3270911, e-mail: zamowienia@spsk1wroc.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk1.am.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, nośników magnetycznych, papierów komputerowych, materiałów biurowych, baterii elektrycznych i druków medycznych wg pakietów 1 - 9. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Działu Zaopatrzenia Zamawiającego, Wrocław, ul. Chałubińskiego 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, nośników magnetycznych, papierów komputerowych, materiałów biurowych, baterii elektrycznych i druków medycznych wg pakietów 1 - 9: pakiet nr 1 - papiery komputerowe i koperty biurowe pakiet nr 2 - tonery do kopiarek pakiet nr 3 - tusze czarne do drukarek atramentowych pakiet nr 4 - tusze kolorowe do drukarek atramentowych pakiet nr 5 - tonery do drukarek laserowych pakiet nr 6 - taśmy do drukarek komputerowych - igłowych pakiet nr 7 - nośniki magnetyczne pakiet nr 8 - baterie elektryczne pakiet nr 9 - druki medyczne różne, wg wzorów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis wymaganego przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych ( Rozdział III SIWZ ) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Kod CPV wg słownika 2008: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki Oryginalny kod CPV: 31.42.00.00 - Baterie galwaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.42.00.00 - Baterie galwaniczne Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 283110,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia wg formularza DRUK ZP - 17 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty 2.Wypełniony formularz cenowy 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz.1163 z późn. zm. )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.am.wroc.pl. Opłata: 3,78 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 19 ( w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 10ºº - 13ºº), za zaliczeniem pocztowym - na pisemny wniosek wykonawcy ( fax winien być niezwłocznie potwierdzony oryginałem pisma ). Koszt opłaty pocztowej 8,00 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 09:30, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu, 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 58,Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet nr 1. 1) Krótki opis: papiery komputerowe i koperty biurowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet nr 2. 1) Krótki opis: tonery do kopiarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pakiet nr 3. 1) Krótki opis: tusze czarne do drukarek atramentowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: pakiet nr 4. 1) Krótki opis: tusze kolorowe do drukarek atramentowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: pakiet nr 5. 1) Krótki opis: tonery do drukarek laserowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: pakiet nr 6. 1) Krótki opis: taśmy do drukarek komputerowych - igłowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: pakiet nr 7. 1) Krótki opis: nośniki magnetyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.40. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: pakiet nr 8. 1) Krótki opis: baterie elektryczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: pakiet nr 9. 1) Krótki opis: druki medyczne różne, wg wzorów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.