eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCHZADANIE NR 1 - W KŁODZKU - ZADANIE 21134, ZADANIE NR 2 - W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21135, ZADANIE NR 3 - W BRZEGU - ZADANIE 21136, ZADANIE NR 4 - WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21137 ZADANIE NR 5 - W OPOLU - ZADANIE 21138

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Wrocław: PRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH: ZADANIE NR 1 - W KŁODZKU - ZADANIE 21134, ZADANIE NR 2 - W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21135, ZADANIE NR 3 - W BRZEGU - ZADANIE 21136, ZADANIE NR 4 - WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21137 ZADANIE NR 5 - W OPOLU - ZADANIE 21138
Numer ogłoszenia: 194091 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH: ZADANIE NR 1 - W KŁODZKU - ZADANIE 21134, ZADANIE NR 2 - W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21135, ZADANIE NR 3 - W BRZEGU - ZADANIE 21136, ZADANIE NR 4 - WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21137 ZADANIE NR 5 - W OPOLU - ZADANIE 21138.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Kłodzko: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 1/10 w Kłodzku. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 4 stalowe zbiorniki podziemne jednopłaszczowe 4x50 m3 na olej napędowy ON, w złym stanie technicznym oraz wyłączone z eksploatacji stalowe zbiorniki podziemne jednopłaszczowe szt. 4x50m3, - 4 szt. odmierzaczy paliw (dystrybutory starego typu), - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 87,01 m2, - wiata nad dystrybutorami o konstrukcji stalowej, dwunawowa-wspornikowa. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń: - zabezpieczających przed przenikaniem produktów naftowych do gruntu, wód powierzchniowych i gruntowych, - do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych, - urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Na stacji brak jest również instalacji deszczowo- przemysłowej obejmującej powierzchnię związaną z przeyjęciem i wydawaniem produktów naftowych wyposażonej w separator produktów ropopochodnych. W związku z powyższym konieczna jest wymiana zbiorników wraz z instalacją zbiornikową i paliwową dystrybutorów. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 87,01 m2, - powierzchnia użytkowa - 50,73 m2, - kubatura budynku - 301,92 m3, - wysokość budynku 3,66 m. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne, przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne oraz ogrzewanie kiosku MPS. Zadanie nr 2 Bolesławiec: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 299/19 przy ul. Łasickiej w Bolesławcu. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 3 zbiorniki podziemne stalowe jednopłaszczowe 3x50 m3 na olej napędowy, - 3 dystrybutory starego typu, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 85,92 m2. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń: - zabezpieczających przed przenikaniem produktów naftowych do gruntu, wód powierzchniowych i gruntowych, - do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych, - urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Na stacji brak jest również instalacji deszczowo- przemysłowej obejmującej powierzchnię związaną z przyjęciem i wydawaniem produktów naftowych wyposażonej w separator produktów ropopochodnych. W związku z powyższym konieczna jest wymiana zbiorników wraz z instalacją zbiornikową i paliwową dystrybutorów. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 88,06 m2, - powierzchnia użytkowa - 58,28 m2, - kubatura budynku - 283,17 m3, - wysokość budynku 3,95 m. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne oraz przyłącze ciepłownicze. Zadanie nr 3 Brzeg: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego technicznego kompleksu koszarowego na działce nr 196/5 w Brzegu przy ul. Sikorskiego. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 1 zbiornik stalowy podziemny jednopłaszczowy 1x50 m3 na olej napędowy ON, w złym stanie technicznym, - 2 zbiorniki stalowe podziemne jednopłaszczowe 2x15 m3 na etylinę ET95, w złym stanie technicznym, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 77 m2, przewidziany do remontu. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych oraz urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Z tego względu konieczna jest wymiana tych zbiorników na nowe dwupłaszczowe z monitoringiem. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne, ogrzewanie kiosku MPS grzejnikami akumulacyjnymi oraz zrzut ścieków deszczowych do kanalizacji deszczowej. Zadanie nr 4 Wrocław: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 4/33 przy ul. Obornickiej we Wrocławiu i znajduje się w strefie konserwatorskiej. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 3 zbiorniki podziemne jednopłaszczowe 3x50 m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny jednopłaszczowy 1x25m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny jednopłaszczowy 1x25 m3 na benzynę, - 5 dystrybutorów starego typu, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 77,77 m2, - wiata nad dystrybutorami o konstrukcji stalowej. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń: - zabezpieczających przed przenikaniem produktów naftowych do gruntu, wód powierzchniowych i gruntowych, - do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych, - urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Na stacji brak jest również instalacji deszczowo- przemysłowej obejmującej powierzchnię związaną z przyjęciem i wydawaniem produktów naftowych wyposażonej w separator produktów ropopochodnych. Z uwagi na dobry stan techniczny konstrukcji zbiorników jednopłaszczowych przewidziano wykonanie modernizacji zbiorników z wykonaniem drugiego płaszcza z całkowitą wymianą istniejących urządzeń stacji. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 77,77 m2, - powierzchnia użytkowa - 52,43 m2, - kubatura budynku - 291,20 m3 - wysokość budynku 4,23 m. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne, przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne oraz ogrzewanie kiosku MPS. Zadanie nr 5 Opole: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 1/7,5 w Opolu przy ul. Domańskiego. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 2 zbiorniki podziemne jednopłaszczowe 2x50 m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny po modernizacji 1x50m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny jednopłaszczowy 1x15 m3 na benzynę, - 4 dystrybutory starego typu, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 33,15 m2 w bardzo złym stanie technicznym. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. W wyniku wykonanej ekspertyzy budowlanej budynek zakwalifikowano do rozbiórki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla zadania Nr 1 - 21 650,00 zł, dla zadania Nr 2 - 28 830,00 zł, dla zadania Nr 3 - 17 420,00 zł, dla zadania Nr 4 - 37 700,00 zł, dla zadania Nr 5 - 35 170,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 25.09.2012 r. do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualną Decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska właściwego dla miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów (zgodnie z art. 21a ust. 2 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zatwierdzającą przedstawiony przez Wykonawcę program gospodarki następującymi odpadami: odpady z czyszczenia zbiorników magazynowych, cystern transportowych i beczek (z wyjątkiem grup 05 i 13) kod odpadu 16 07, odpady materiałów i elementów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (np. betonu, cegły, płyty, ceramika) kod odpadu 17 01, odpady drewna, szkła, tworzyw sztucznych kod odpadu 17 02, odpady asfaltów, smół i produktów smołowych kod odpadu 17 03, odpady i złomy metaliczne oraz stopów metali kod odpadu 17 04, gleba i ziemia (włączając glebę i ziemię z terenów zanieczyszczonych oraz urobek z pogłębienia) kod odpadu 17 05, odpady konstrukcyjne zawierające gips kod odpadu 17 08, inne odpady z budowy, remontów i demontażu kod odpadu 17 09. Na potwierdzenie ww. warunku należy dołączyć do oferty oświadczenie o jej posiadaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawa wykaże doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny Wykonawca wykonał co najmniej jedną rozbudowę lub remont obiektu kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej lub budowę, przebudowę, remont stacji paliw o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto). Oceny spełnienia ww. warunku Zamawiający dokona poprzez wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Formularz nr 3 SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, podmioty te zobowiązane są złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1.1.1, 1.1.2, i 1.2 (1.2.1 - 1.2.6) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy i kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego: a)kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, spełniają ww. warunek, b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, spełniają ww. warunek, c) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, spełniają ww. warunek. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tych warunków należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz nr 4 SIWZ oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Formularz nr 5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż: 1) Zadanie nr 1 w Kłodzku - 600 000,00 zł (brutto); 2) Zadanie nr 2 w Bolesławcu - 850 000,00 zł (brutto); 3) Zadanie nr 3 w Brzegu - 500 000,00 zł (brutto); 4) Zadanie nr 4 we Wrocławiu - 1 100 000,00 zł (brutto); 5) Zadanie nr 5 w Opolu - 1 000 000 zł (brutto). Na potwierdzenie tego warunku nalezy załączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Formularz nr 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 1a (dotyczy tylko osób fizycznych); 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2; 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Formularz Nr 2a; 4. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz nr 7; 5. kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1) stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Wykonawcę zgodnie z § 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy - zmiana terminu wykonania umowy; 2) zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych - w zakresie mającym wpływ na ustaloną kwotę wynagrodzenia i terminu wykonania - zmiana kwoty wynagrodzenia, zmiana terminu realizacji; 3) obiektywie uzasadnionej konieczności wprowadzenia zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy - zmiana ustalonego wynagrodzenia, zmiana terminu wykonania. Zmiana zakresu prac określonych w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zaistnienie niezależnych od Wykonawcy przeszkód, działanie siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie; 5) zmiany limitów finansowych określonych w centralnych planach rzeczowych resortu obrony narodowej - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy oraz zmiana wysokości limitów. 6) zawarcia umowy na roboty dodatkowe, których realizacja trwa więcej niż 7 dni roboczych i termin robót dodatkowych ma wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, pok. 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, kancelaria - pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH W KŁODZKU - ZADANIE 21134.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 1/10 w Kłodzku. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 4 stalowe zbiorniki podziemne jednopłaszczowe 4x50 m3 na olej napędowy ON, w złym stanie technicznym oraz wyłączone z eksploatacji stalowe zbiorniki podziemne jednopłaszczowe szt. 4x50m3, - 4 szt. odmierzaczy paliw (dystrybutory starego typu), - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 87,01 m2, - wiata nad dystrybutorami o konstrukcji stalowej, dwunawowa-wspornikowa. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń: - zabezpieczających przed przenikaniem produktów naftowych do gruntu, wód powierzchniowych i gruntowych, - do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych, - urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Na stacji brak jest również instalacji deszczowo- przemysłowej obejmującej powierzchnię związaną z przeyjęciem i wydawaniem produktów naftowych wyposażonej w separator produktów ropopochodnych. W związku z powyższym konieczna jest wymiana zbiorników wraz z instalacją zbiornikową i paliwową dystrybutorów. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 87,01 m2, - powierzchnia użytkowa - 50,73 m2, - kubatura budynku - 301,92 m3, - wysokość budynku 3,66 m. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne, przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne oraz ogrzewanie kiosku MPS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH W BOLESŁAWCU - ZADANIE 21135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 299/19 przy ul. Łasickiej w Bolesławcu. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 3 zbiorniki podziemne stalowe jednopłaszczowe 3x50 m3 na olej napędowy, - 3 dystrybutory starego typu, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 85,92 m2. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń: - zabezpieczających przed przenikaniem produktów naftowych do gruntu, wód powierzchniowych i gruntowych, - do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych, - urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Na stacji brak jest również instalacji deszczowo- przemysłowej obejmującej powierzchnię związaną z przyjęciem i wydawaniem produktów naftowych wyposażonej w separator produktów ropopochodnych. W związku z powyższym konieczna jest wymiana zbiorników wraz z instalacją zbiornikową i paliwową dystrybutorów. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 88,06 m2, - powierzchnia użytkowa - 58,28 m2, - kubatura budynku - 283,17 m3, - wysokość budynku 3,95 m. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne oraz przyłącze ciepłownicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH W BRZEGU - ZADANIE 21136.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego technicznego kompleksu koszarowego na działce nr 196/5 w Brzegu przy ul. Sikorskiego. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 1 zbiornik stalowy podziemny jednopłaszczowy 1x50 m3 na olej napędowy ON, w złym stanie technicznym, - 2 zbiorniki stalowe podziemne jednopłaszczowe 2x15 m3 na etylinę ET95, w złym stanie technicznym, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 77 m2, przewidziany do remontu. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych oraz urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Z tego względu konieczna jest wymiana tych zbiorników na nowe dwupłaszczowe z monitoringiem. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne, ogrzewanie kiosku MPS grzejnikami akumulacyjnymi oraz zrzut ścieków deszczowych do kanalizacji deszczowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH WE WROCŁAWIU - ZADANIE 21137.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 4/33 przy ul. Obornickiej we Wrocławiu i znajduje się w strefie konserwatorskiej. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 3 zbiorniki podziemne jednopłaszczowe 3x50 m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny jednopłaszczowy 1x25m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny jednopłaszczowy 1x25 m3 na benzynę, - 5 dystrybutorów starego typu, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 77,77 m2, - wiata nad dystrybutorami o konstrukcji stalowej. Obecnie istniejące zbiorniki paliwowe nie odpowiadają wymogom ustawowym. Brak jest urządzeń: - zabezpieczających przed przenikaniem produktów naftowych do gruntu, wód powierzchniowych i gruntowych, - do pomiaru i monitorowania stanu magazynowanych produktów naftowych, - urządzeń do sygnalizacji wycieku, a także zabezpieczających przed emisją par benzyny do powietrza atmosferycznego w procesach zasilania zbiorników. Na stacji brak jest również instalacji deszczowo- przemysłowej obejmującej powierzchnię związaną z przyjęciem i wydawaniem produktów naftowych wyposażonej w separator produktów ropopochodnych. Z uwagi na dobry stan techniczny konstrukcji zbiorników jednopłaszczowych przewidziano wykonanie modernizacji zbiorników z wykonaniem drugiego płaszcza z całkowitą wymianą istniejących urządzeń stacji. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Pod względem konstrukcyjnym znajduje się w dobrym stanie technicznym. Budynek wymaga remontu w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonania nowych posadzek, - wymiany tynków, - wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych i stropodachu, - wymiany wewnętrznych instalacji. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 77,77 m2, - powierzchnia użytkowa - 52,43 m2, - kubatura budynku - 291,20 m3 - wysokość budynku 4,23 m. Bez zmian pozostaje zasilanie energetyczne, przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne oraz ogrzewanie kiosku MPS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZEBUDOWA STACJI PALIW PŁYNNYCH W OPOLU - ZADANIE 21138.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa stacja paliw zlokalizowana jest na terenie zamkniętego kompleksu koszarowego na działce nr 1/7,5 w Opolu przy ul. Domańskiego. Dojazd do stacji drogą wewnętrzną kompleksu o nawierzchni betonowej. Zabudowę stacji paliw płynnych stanowią: - 2 zbiorniki podziemne jednopłaszczowe 2x50 m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny po modernizacji 1x50m3 na olej napędowy ON, - 1 zbiornik podziemny jednopłaszczowy 1x15 m3 na benzynę, - 4 dystrybutory starego typu, - budynek obsługi - kiosk MPS o pow. 33,15 m2 w bardzo złym stanie technicznym. Budynek stacji paliw wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. W wyniku wykonanej ekspertyzy budowlanej budynek zakwalifikowano do rozbiórki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.