Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Wrocław: Zakup akcesoriów laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, specjalistycznych środków czystości oraz elementów do aparatury na potrzeby realizacji projektów DCMiB, BioMed i NanoMat oraz na potrzeby Humanitarium
Numer ogłoszenia: 194117 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup akcesoriów laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, specjalistycznych środków czystości oraz elementów do aparatury na potrzeby realizacji projektów DCMiB, BioMed i NanoMat oraz na potrzeby Humanitarium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, specjalistycznych środków czystości oraz elementów do aparatury (dalej materiałów) na potrzeby realizacji projektów: a) Projekt DCMiB; b) Projekt BioMed; c) Projekt NanoMat; oraz Humanitarium. 2) Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.1); b) dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.2); c) dostawa akcesoriów szklanych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.3); d) dostawa akcesoriów do dygestoriów, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.4); e) dostawa akcesoriów do NMR, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.5); f) dostawa pipet i materiałów zużywalnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.6); g) dostawa materiałów zużywalnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SWIZ (zakładka: 6.7); h) dostawa materiałów zużywalnych, szczegółowo określonych w Załączniku 6 do SIWZ (zakładka: 6.8); i) dostawa akcesoriów do UPLC, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.9); j) dostawa waferów, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.10); k) dostawa specjalistycznych środków czystości, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.11); l) dostawa środków ochronnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.12); m) dostawa elementów do GC, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.13); n) dostawa elementów do GC, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka: 6.14); 3) Przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładki: 6.1-6.14) poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno - technicznych. Zgodnie z art. 29 PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze pod względem parametrów technicznych niż określone w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładki: 6.1-6.14). 4) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 5) Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadzał dialogu technicznego. 6) Zakupy w ramach poszczególnych części zamówienia realizowane będą w sposób sukcesywny, w terminach określonych w Rozdziale 6 SIWZ oraz Wzorze Umowy (Zał. nr 5 do SIWZ) 7) Zamawiający zastrzega, ze ilości określone w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładki: 6.1-6.14) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty na daną część zamówienia, w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę na daną część zamówienia nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładki: 6.1-6.14). Jednak łączna wartość zamówień częściowych nie przekroczy całkowitej ceny brutto w danej części zamówienia. 8) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do złożenia przed podpisaniem umowy Formularza cen jednostkowych netto, o którym mowa w Rozdziale 29 pkt. 3 SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części nr 3, 6, 8 przedmiotowego zamówienia: a) Dot. części 3 zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych); b) Dot. części 6 zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 złotych); c) Dot. części 8 zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych); Dla pozostałych części zamówienia wadium nie jest wymagane, z uwagi na wartość szacunkową pozostałych części zamówienia zgodnie z art. 45 ust. 5 PZP.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: (i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; (ii) z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania; (iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; (iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; (v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw; (vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; (vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektu i/lub zadania badawczego, o których mowa w Preambule (jednak nie dłużej niż do 31.12.2014), b) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiana miejsca dostawy, d) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy, e) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, f) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, g) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy, h) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, i) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, j) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, k) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, l) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy. m) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eitplus.pl/pl/aktualne/111/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o.,
ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, Polska
Budynek 1A I piętro pok. 2.10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, Polska Budynek 1A - Recepcja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+ nr projektu POIG.02.02.00-02-001/09-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne (nr projektu POIG.01.01.02-02-003/08), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach (nr projektu POIG.01.01.02-02-002/08), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - oraz w przyszłości inne pozyskane przez zamawiającego projekty współfinansowane przez Unię Europejską, a także z innych źródeł m.in. granty, zlecenia komercyjne etc..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.2).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria szklane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.3).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do dygestoriów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.4).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do NMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.5).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pipety i materiały zużywalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.6).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały zużywalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.7).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały zużywalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.8).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do UPLC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.9).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wafery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.10).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.23.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Specjalistyczne środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.11).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.20.00-0, 33.71.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środki ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.12).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.71.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Elementy do GC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.13).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Elementy do GC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (zakładka 6.14).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny.
- dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów pielęgnacyjnych i rękawic
więcej: Półprzewodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.